Anteeksi, jos se haittaa sinua. Mutta ehkä siksi olen vihainen, kun se ei haittaa ketään, että olen vihainen. 😠🙄
Olen vihainen
11
674
Vastaukset
- mistävihatuli
Mistä olet tullut vihaiselle päälle?
- Vihaasevainon
En (o)saa rakastaa
Helpompaa tuntea vihaa
Itseä ja muita kohtaan
Olla itsekseen
Vain minä ja vihani
Vihaisena ei ainakaan kelpaa muille
Se tieto helpottaa
Ei tule pettymyksiä
Ihmissuhteissa
Kun ei ole odotuksia
Että kukaan pitäisi
Eikä minusta tarvitse pitää
En ole sitä pyytänyt
Olenhan vihainen
Minut voi siis kiertää kaukaa
Ja kummastella muiden kesken
Mikä hiertää?
Viha hiertää
Silti helpointa olla näin
- Joskusilo
Välillä voi olla vihainen ja sit taas jotain muuta.
- Vihaisenarakastan
Näen mieluummin hymyileviä ihmisiä
vihaisena näen niitä enemmän
Tuon enemmän iloa muille
Kun olen vihainen
Sillä tavalla
Sillä tavalla
Rakastan - Edellinen
Vihaisenarakastan kirjoitti:
Näen mieluummin hymyileviä ihmisiä
vihaisena näen niitä enemmän
Tuon enemmän iloa muille
Kun olen vihainen
Sillä tavalla
Sillä tavalla
RakastanOlen vähän vaikealla päällä
Toivottavasti hymyilette
- aitoriitta
Älä ole vihainen. Sinusta pidetään kyllä. Minäkin pidän. Ymmärrän, että olet vihainen. Tämä meidän tilanne raastaa. Mikä ratkaisuksi. Eilen tuli telkkarista dokumentti polyamorisista suhteista. Pitäisikö meidän kokeilla?🤔
- Mökötimöö
Mikä se "meidän" tilanne on, mikä sinua raastaa?
- Mökötimöö
Mökötimöö kirjoitti:
Mikä se "meidän" tilanne on, mikä sinua raastaa?
Jatkan.. Ei sinun minua tarvitse minua yrittää ymmärtää niin kuin et ymmärräkään.
- Mökötimöö
Mökötimöö kirjoitti:
Jatkan.. Ei sinun minua tarvitse minua yrittää ymmärtää niin kuin et ymmärräkään.
Jatkan.. olkaa te onnellisia
Ei minusta tarvitse välittää, ei minusta ole mihinkään. Ehkä sen näkeminen tekeekin teistä onnellisia.
- tuntuusilt
Tekisi mieli repiä joltain pää irti.
- Mökötimöö
Se on vain mielihalu. Sinulla. Ei sen mukaan voi toimia. Tunteet vain on olemassa. Niitä voi kuunnella. Mieluummin tunnen vihaa kuin en tuntisi yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958