Anteeksi, jos se haittaa sinua. Mutta ehkä siksi olen vihainen, kun se ei haittaa ketään, että olen vihainen. 😠🙄
Olen vihainen
11
699
Vastaukset
- mistävihatuli
Mistä olet tullut vihaiselle päälle?
- Vihaasevainon
En (o)saa rakastaa
Helpompaa tuntea vihaa
Itseä ja muita kohtaan
Olla itsekseen
Vain minä ja vihani
Vihaisena ei ainakaan kelpaa muille
Se tieto helpottaa
Ei tule pettymyksiä
Ihmissuhteissa
Kun ei ole odotuksia
Että kukaan pitäisi
Eikä minusta tarvitse pitää
En ole sitä pyytänyt
Olenhan vihainen
Minut voi siis kiertää kaukaa
Ja kummastella muiden kesken
Mikä hiertää?
Viha hiertää
Silti helpointa olla näin
- Joskusilo
Välillä voi olla vihainen ja sit taas jotain muuta.
- Vihaisenarakastan
Näen mieluummin hymyileviä ihmisiä
vihaisena näen niitä enemmän
Tuon enemmän iloa muille
Kun olen vihainen
Sillä tavalla
Sillä tavalla
Rakastan - Edellinen
Vihaisenarakastan kirjoitti:
Näen mieluummin hymyileviä ihmisiä
vihaisena näen niitä enemmän
Tuon enemmän iloa muille
Kun olen vihainen
Sillä tavalla
Sillä tavalla
RakastanOlen vähän vaikealla päällä
Toivottavasti hymyilette
- aitoriitta
Älä ole vihainen. Sinusta pidetään kyllä. Minäkin pidän. Ymmärrän, että olet vihainen. Tämä meidän tilanne raastaa. Mikä ratkaisuksi. Eilen tuli telkkarista dokumentti polyamorisista suhteista. Pitäisikö meidän kokeilla?🤔
- Mökötimöö
Mikä se "meidän" tilanne on, mikä sinua raastaa?
- Mökötimöö
Mökötimöö kirjoitti:
Mikä se "meidän" tilanne on, mikä sinua raastaa?
Jatkan.. Ei sinun minua tarvitse minua yrittää ymmärtää niin kuin et ymmärräkään.
- Mökötimöö
Mökötimöö kirjoitti:
Jatkan.. Ei sinun minua tarvitse minua yrittää ymmärtää niin kuin et ymmärräkään.
Jatkan.. olkaa te onnellisia
Ei minusta tarvitse välittää, ei minusta ole mihinkään. Ehkä sen näkeminen tekeekin teistä onnellisia.
- tuntuusilt
Tekisi mieli repiä joltain pää irti.
- Mökötimöö
Se on vain mielihalu. Sinulla. Ei sen mukaan voi toimia. Tunteet vain on olemassa. Niitä voi kuunnella. Mieluummin tunnen vihaa kuin en tuntisi yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5044156Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek173239Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2832253Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4592103Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.861446- 1571333
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631238- 641155
- 811105
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411058