Ainakin 2 vuotta sitten tänne palstalle kirjoitteli joku noita Seinäjoen vapaamuurari nimilistoja ja niitä tulikin aika tiuhaan.
Nyt kun huomasin asian niin kysyisin, tietääkö kukaan tästä tyypistä mitään? Miksi ei enää listojaan julkaise? Kiitos.
Missä Vapaamuurari keskustelut?
10
306
Vastaukset
- case_closed
Vapaamuurarit ovat hoidelleet hänet.
- RumihiaMaanalla
Vapisten piiloluola paljastui torin alta kun parkkikellaria rakennettiin.
Sieltä löytyi silloin useita hankalaksi käyneitä paljastajia.......nyt kylmäkalleja.
HALUAASIN KUULLA TOTUUREN VAPAISTA MUURAREISTA MUTTA SAIRAATTEN AIVOJEN MYLLYKIRKKO EI ANNAN TOTUURELLISESTI KIRJOITTAMAN EI PUHUTTAMAN
- Anonyymi
Satana!!
- Anonyymi
Vapaamuurarit painostaa GS,,, kansalaisia jotka eivät usko Lepakkoon ja Muurahais karhuun.
Poliisi antaa tukea vapaamuurareille jotka ovat asianajajia ja tuomareita yms.. Poliisi lavastaa saa parkkipaikalle Tesloja jotka katosivat muuntaja-aseman kera poliisilaitoksen portilta. Muurariveli antaa suojaa toisilleen jokainen murhaan päättynyt Gran stalking on peiteltu,, Lakkasi vain hengittämästä" tyyliin murhaajista jokainen on saanut palkkionsa ja vapaalla. - Anonyymi
Joo!
- Anonyymi
No siellä puskantiellä piiiitkän OK tiilitalon Kari hoitelee Gran Stalkinkia on nyt KOLMENA päivänä viihtynyt Kauhajoella. Yleensä hoitelee maksuja ja syöttää narsimin kukkaset varsinaisille MAKSETUILLE miehille. Karin mielen on pahoittanut pieni poika joka tulikin hiukan kellertävä ikävää jotta vaimo on tuollaista tehnyt. Niin Käynnistelin -79 mallin mopon Vävymiehen kanssa ja katsoimme öljyä netistä Karin päässä alkoi tapahtumien sarja onhan karin turvana ympäri suomen SINISET miehet. Maalittaminen on maan tapa aivan kuten STASIKIN toimi itä Saksassa. Nettiä kierrätetään Hollola Pori Rauma Helsinki yms.. Netissä ei saa puhua totta se poistetaan ja siitä maalitetaan. Sain veljeskunnan tilitoimistosta laskun MALLITULOSTEENA rikos se on pienikin kirjanpitovirha nämä toimijat toimivat yli 20 henkilön voimin yhtä vastaa ja kaikilla on SALATTU osoitetieto.
- Anonyymi
Älä yllytä hullua.
- Anonyymi
teitte siitä numeron niin ei jaksa enää jäsenluetteloita laittaa minneekkää. muutimma tyylin ja parempi celää salassa asioiden kanssa
- Anonyymi
Kokoontuvat maanalaisella parkkipaikoilla.
Välttävät valoa ja julkisuutta.
Mulle, sulle, Mulle….
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483