Millon susta tuli nössö pelkuri mies?

ineedyourightnow

Et sä ennen ollu sellanen...

28

1350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos.elämässä

      on tapahtunut joku tragedia mikä voi aiheuttaa pelkoa, tai sitten joku syy, tai asia miksi on syytä olla varovainen.

    • tpptpgp

      Väitetään että jumala antaa vain sellaisen taakan minkä kukin jaksaa kantaa väite oli vain yksi valhe muiden joukossa. Jos olisi olemassa rakastava jumala minua ei enää olisi olemassa. Selkeästi ei ole rakastavaa jumalaa jokainen päivä tässä maailmassa on vain yksi uusi päivä helvetissä aika ei paranna eikä korjaa mitään.

      • Anonyymi

        Menneessä saa käydä mutta sinne ei saa jäädä roikkumaan. Elä nykyhetkessä, älä menneessä, äläkä kurkota liikaa kuuseen tai kapsahdat katajaan. (Puusta puuhun siis).


    • menneisyydentraumoista

      Tämä on erittäin hyvä asia minun mielestäni, pohtia tätä tuollaista ujoutta sitten tutustua toisiin uusiin ihmisiin, koska sellainen uusiin ihmisiin tutustuminen on aika terveellistä, ja samalla saa uusia asioita mieleen uusilta ihmisiltä.

      Tuollainen pelko-juttu ja ujous, jostain se tulee, jostain menneisyyden traumoista, aivan varmasti.

      • Anonyymi

        Totta. Siellä ne on pintaa syvemmällä vaikka ei niitä ajattele.


    • Pohojalaasetriivinraudat

      Nää ”vahvat” naiset teki musta tällaisen. Ei jaksa niiden jatkuvaa nalkutusta ja vaatimuksia. Lapset, perhe, talo, ura, matkat, vaatteet, kesämökki etc muu lifestyle. Kaikki mulle heti. Luulevat tulevansa onnelliseksi jostain ovat onnellisia viisi minuuttia ja sitten keksivät jotain muuta mitä haluta..,,

    • eflflföxl

      Ei ole ujoudesta kyse vaan on kyse siitä että elämä on tuhottu lopullisesti.

    • tämäeiainakaan

      Minulle koska olen aina ollut tuollainen.

      • tämäeiainakaan

        Jos tämän on kukaan kirjoittanut kenestä olen koskaan tykännyt niin hän menetti juuri viimeisetkin mahdollisuutensa. Jos tämän on kirjoittanut joku kenestä tykkään tällä hetkellä niin sama juttu. Kaikki mahdollisuudet menivät tässä.


      • Anonyymi
        tämäeiainakaan kirjoitti:

        Jos tämän on kukaan kirjoittanut kenestä olen koskaan tykännyt niin hän menetti juuri viimeisetkin mahdollisuutensa. Jos tämän on kirjoittanut joku kenestä tykkään tällä hetkellä niin sama juttu. Kaikki mahdollisuudet menivät tässä.

        Sivusta
        Sinulla ei sitten koskaan ollutkaan niitä aitoja tunteita.


    • seurustelentällä

      hetkellä, siinä syy

      • palstankanssa

        Niin täällä vaan yhä edelleen seurustelet...


    • valtamerisänkykin

      Valtameren, eli esim. Atlantinkin kokoinen vesisänky johon voi upota tai upottaa isojakin laivoja samalla.

      Tai vaihtoehtona sähköpatja, jolla voisi antaa sätkyjä itselle aina nappia painamalla.

      • Anonyymi

        Eikö Vibra reiässä olis mukavampi? Siitä jää henkiin ja hyvä olo rauhoittaa.


    • Hyvin.yksinkertaista

      Elän pakkoavioliitossa vanhemman rouvan kanssa ja käytökseni on sen mukaista. Voi sanoa, enkäyttäydy ollenkaan, en niin sitten yhtään mitenkään. Asiani on noin. Lällällääää
      Kjiähkjiäh
      Käkä

      • Pyhtään.syltty

        Enkä tarkota mutsia. Nyt on kyse paljon pahemmasta.
        Ole rauhassa Jeesus Kristus on Kuningas.


    • aitoriitta

      Kauan aikaa sitten. Kaikki aina pelottaa. Nytkin pelottaa se, että kaikki luisuu käsistä. Menetän kaiken vaikka oikeastaan tilanne vaan selkenisi. Tavallaan tiedän, että pompotan tätä tilannetta tai luulen pompottavani. Muut näkevät paremmin kuin minä. Minulle on hyvä, että en saa kaikkea. Joku joskus laittaa minulle rajan. Se on hyvä, että et pelkää naisia. Monet pelkäävät.

      • Anonyymi

        Pelkuruutta on rulettaa kahta palloa ilmassa, kun palloja on k kolme.


    • alottajalta

      Ei ollu varatulle.

      • Eimetriikään.lähemmäksi

        Minulla ei ole luojan antamaa tarkotusta olla elossa. Olen täällä ainoastaan siksi, että miltei kaikki iloset naiset voivat todeta kohallani, kuitti.


    • Häiriköt.Pois

      Kyllä on varatulle aloitus. Älä sinä tule sotkemaan minun aloitusta,voit tehdä oman.

    • Suntaihänen

      takia. Oon miettiny että voisin heittää kaikki omat unelmat pyrkimykset ja persoonan romukoppaan ettei ne vaan loukkais sua ja ryhtyä martta feministiks. Se ois musta tosi kohtuullista. Ja jos tää etenis joskus täältä johonkin oikeeseen niin ois sopivaa että tehtäis täysin julkista meidän elämästä jollain camilla esim..

    • erimiesssssss

      Minulla on sinulle ratkaisu ongelmaasi.
      Mies ei ole muuttunut miksikään, sotket hänet vaan näihin täällä pelleileviin palstatrolleihin.

    • Anonyymi

      Voi nainen, näytä että olet rohkea ja tartu puhelimeen nyt heti kohta. Tv. Mies

    • Anonyymi

      Ei kannatakaan uskoa, ei varmasti olekaan kiva yhtään millään tavalla vaikka väittää niin. Olemassa arka ja muuta, tottakai traumoja löytyy ym ym. Perus huijaustekniikoita miehillä naisia kohtaan.

    • Anonyymi

      No niin no. Kun 80-vuotispäiviä vietin yksin vuokraluukussani, liikkumiset olivat jo tuplakeppien varassa.
      Eikä siin. vielä kaikki.
      Uskoin voivani viettää huoletonta elämää eläkkeeni kanssa sitten joskus. Ja kissan viikset. Ei olut-tilkkaan liikene fyrkkaa edes viikonvaihteessa. Raha ei tee pesää meikäeläjille.

    • Anonyymi

      Elämässä pitää uskaltaa ja toimia silloinkin pitää toimia uskoa itseensä, kaikki eivät uskalla uskoa eivätkä toimi. Siksi jotkut pärjäävät ja saavat toiset eivät. Niin kuin minä en.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe