Takavuosina vaikutti Kokemäellä ja laajemmaltikin "Kokemäen Uuno"Tietääkö kukaan onko hänen
hienoja pakinoitaan tallennettu?Esim. kirjan muotoon.Jos on ,niin mistähän niitä voisi kysellä?
Kokemäen Uuno
OI1FCB
3
825
Vastaukset
- Onuu
Googleta. Löytyy Esko Pertolan kirja Kokemäen Uuno ja hänen juttunsa.
- OI1FCB
Kiitos Paljon.
- uunokokkelista
Kirja löytyy. Kannattaa käydä katsomassa kierrätyskeskukselta (siellä todella paljon hyviä kirjoja) ja kirpputoreilta, esim. Tuohitori. Voi löytyä myös netistä. Tai käyt Uno Cafessa aina lukemassa kyseistä kirjaa. Sen olen siellä nimittäin nähnyt monta kertaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510253
- 525020
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422191Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052048- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31981Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967