Olisiko joillekin, joilla tarvetta selvitellä aborttiasiaa ja raskauskriisiään, apua tästä? Vähän kuin Itu-Projekti mutta ilman uskonto-osuutta kaikkiin nopeisiin ja yllättäviin elämän muutoksiin. Tämä on Selma, kriisistä selvitymisen verkkoistunto-ohjelma. Yllätysraskaus ja abortti voi olla hyvinkin niitä kriisin paikkoja, joissa tarvii tukea, mutta jos ei ammattitaitoista apua ole saatavilla paikkakunnalla tai ei sitä halua niin tämän avulla voi prosessoida tapahtuneita asioita. Siis ihan mitä tahansa kriisiä.
https://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/verkossa/selma-oma-apuohjelma
Tässä puhutaan siitä hyväksymisasiastakin, joka on kaikissa niissä asioissa joita ei voi jälkikäteen muuttaa, tärkeää.
"Tiedon saaminen auttaa ymmärtämään tapahtunutta sekä omia reaktioita ja neuvonnalla voidaan tukea esimerkiksi uusien selviytymiskeinojen käyttöönottoa. Lisäksi SELMAssa on hyödynnetty erilaisiin psykoterapiasuuntauksiin pohjaavia näkökulmia ja harjoituksia, kuten hyväksymis- ja omistautumisterapian periaatteita, NLP- ja mindfulnesstekniikoita sekä narratiivista lähestymistapaa."
Tukea elämänkriisiin verkossa
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329