miten se hankitaan, mitä maksaa, mitä alennusta voi sillä tulla?
invakiekko autoon?
10
209
Vastaukset
No niin.
Oli näköjään sääntöjen vastaista antaa sinulle niin "salaisina" pidettyjä tietoja.
Laitoin ihan asiallisen Trafin linkin sinulle, kuinka vammaisen pysäköintilupaa haetaan.
Laita G-hakuun "vammaisen pysäköintilupa", koska linkki ei näköjään mene sensuurista läpi.- minnnn
Kiitos!!
Paljonkohan ajoneuvoveron perusvero on?
Onko se se vero mistä tarra aiemmin ikkunaaan laitettiin vai jokin muu osuus?
PERUS-sana veron edessä hämää. - ainaainaaina
Mikä ajoneuvoverossa on perusvero mikä muuta veroa? Paljonko tavallisesta autosta se on?
riippuu hiilidioksidi päästöistä
mitä suurempi moottori sitä enemmän on veroa
mulla on 1,6 l moottorilla golffi sinnä on vero 260 ekee vuodessa.- Rajat-saasteellakin
viivatiina kirjoitti:
riippuu hiilidioksidi päästöistä
mitä suurempi moottori sitä enemmän on veroa
mulla on 1,6 l moottorilla golffi sinnä on vero 260 ekee vuodessa.Täh?
Eikös auton vuosimallilla ole mitään tekemistä päästöjen kanssa, sekä sillä mitä lukee katsastuskertomuksen päästömittauksissa? - verovelvollinenkin
Ei - autot on ns tyyppihyväksytty ja sen mukaan CO2 päästöt laitetaan rekisteriotteeseen. Vero määräytyy henkilöautossa CO2 päästöjen mukaan..
https://www.trafi.fi/tieliikenne/verotus/ajoneuvovero/veron_maksaminen/ajoneuvoverolaskurit Rajat-saasteellakin kirjoitti:
Täh?
Eikös auton vuosimallilla ole mitään tekemistä päästöjen kanssa, sekä sillä mitä lukee katsastuskertomuksen päästömittauksissa?ei katsastuskertomuksella oo mitään tekemistä sen kanssa
päästöt on kullekkin autotyypille määritelty.- hempppavvn
viivatiina kirjoitti:
ei katsastuskertomuksella oo mitään tekemistä sen kanssa
päästöt on kullekkin autotyypille määritelty.siis eikö auton ikä ja kilometrit yms vaikuta ollenkaan?
hempppavvn kirjoitti:
siis eikö auton ikä ja kilometrit yms vaikuta ollenkaan?
tavallaan kun uudemmissa on pienemmät hiilidioksidi päästöt
mutta ei ikä vaikuta mitään koska
kullekkin ajoneuvolle on määritelty hiilidioksiidi päästä
minkä mukaan verotetaan iästä ja kilometreistä riippumatta.
- Weise
No mikä on perusvero autolla, minkä saa pois,onko muitakin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881