Intertrac TC525 kesärenkaat.

Mersuun

13

8298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vannetukku

      Edullinen mersu gummi myyty loppuun?

    • Köyhällä on köyhän renkaat

      • Markat.meni

        Melko köyhä kommentti. Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan. Kiinalainenkin oppii ja kun oppii parasta aikaa sitä että tekee laatua niin siinä meillä on sellainen Japani potenssiin kymmenen että sinunkin rooliksi maailmantaloudessa jää korkeintaan poronsarvijauheen myynti tai joulupukin pajan tontunvirka.


      • mustaJaPyöreäEiRiitä

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?


      • OttaakoPapallaPumpusta
        mustaJaPyöreäEiRiitä kirjoitti:

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?

        Autolehtien palkkaaamat rengastestaajat, esim Testworldin, ovat sitten ilmeisesti kovin köyhiä koska ovat "selitelleet" kiinalaisten renkaiden menestyneen välillä jopa paremmin kuin "merkkirenkaat"?


      • Anonyymi
        Markat.meni kirjoitti:

        Melko köyhä kommentti. Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan. Kiinalainenkin oppii ja kun oppii parasta aikaa sitä että tekee laatua niin siinä meillä on sellainen Japani potenssiin kymmenen että sinunkin rooliksi maailmantaloudessa jää korkeintaan poronsarvijauheen myynti tai joulupukin pajan tontunvirka.

        "Renkaan valmistus ei enää ole mitään salatiedettä, jos koskaan on ollutkaan".

        Se on just näin. Renkaan valmistus on aikalailla sellaista tapulitiedettä johon kykenee mikä tehdas tahansa. Mainoksilla luodaan sellainen mielikuva kuin renkaat olisivat jotain rakettitiedettä ja hinta noudattaisi kiinteästi laatua.

        Pikemminkin voisi puhua asfalteista kun puhutaan pitokyvystä. Niissä sitä eroa on enemmänkin.


      • Anonyymi
        mustaJaPyöreäEiRiitä kirjoitti:

        Hyvää ei halvalla ole helppo tehdä, mutta ei kiinalainen hyvään pyrikään, vaan kopio saman näköisiä ja sisusta on ihan jotain muuta kuin laaturenkaissa. Ihan turha väittää muuta ja mikä siinä on että köyhän pitää selitellä paskaa kullaksi?

        Tuo hinta-laatusuhde ei enää nykyään pidä paikkaansa. Mitä kalliimpi joku tuote on niin se kertoo pikemminkin siitä, että välistävetäjiä riittää, logistiikka ei toimi oikein, verotus on korkea, tuotteen valmistuslinjasto kaipaa ajantasaistamista, myyntiorganisaatio ei osaa tehtäväänsä jms ulkotekijöistä. Äärettömän harvoin korkea hinta heijastelee korkeaa laatua.


      • Anonyymi

        Oikein hyvä rengas, meilläkin 2015 mallissa jo toisen kerran ostettiiin Intertrac.
        On kestävämpi kuin Misukka , Nokia, Contit.
        Ja parasta, hiljaiset, todella suuri ero kalliimpiin.


    • meseetoo

      Pitää olla 225/50 sarjaa 45 sarja liian matala.

    • Markkinanlumo69

      Minulla samat kärkkäiseltä tilatut renkaat koko 195/65-15 hinta toimitettuna 132€. Ja ei ole pahaa sanottavaa. On mielestäni hiljaiset, ajettu kuivalla ja märällä asfaltilla sekä huono kuntoisella soratiellä ilman ongelmia. Aika näyttää miten nopeasti kuluvat. Eikös se ole sanonta että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. Eli nämä ei ole köyhän renkaat ;).

      • Anonyymi

        Mulla oli vaihtoautossa, tai on siis vieläkin, 205/55-16 ja 525-malliset renkaat. pintaa ei ollut kauheasti jäljellä ja ajattelin silloin ajella renkaat loppuun. vaan ei se mennytkään aivan putkeen. olen ajellut niillä tänä vuonna jo 12 tkm enkä vieläkään osta uusia. Auto tosin on pieni, kevyt ja 100-heppainen, mutta mulle täysin riittävä ja seuraavat renkaat on samanlaiset


    • Anonyymi

      Melkoisen turha koko 225/45 17 " ehkä myyntitilastoissa 16 " sen tilalle mutta suosittelen 235 /50 koska uusissa on tuota kokoa ja tiet niin nastarenkailla urille pilattu ja reikiä että 45 profiilia ei uskalla...

    • Anonyymi

      Kyllä kiinalaiset osaa, sähköautot ja autot ja renkaat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe