Tietääkö kukaan kenen taiteilijan tekemät ne hevospatsaat ovat TeivonABC:n ympyrässä ovat?? Ovat tehty hevosenkengistä!
HEVOSPATSAAT TEIVON ABC:N YMPYRÄSSÄ
6
709
Vastaukset
- Poishepat
Ne voisi kyllä sulattaa pois ruostumasta. Ovat paskoneet sen koko ympyränkin.
- asiallisuuttako
Olet tosi sairas tyyppi, mitä ne sinua haittaa, ? LAita silmät kiinni kun ménet ohitse. Et ymmärtänyt kysymystä? Kysyin taitéilijan nimeä. Olisit asiallinm!!!
? - junttikylä
asiallisuuttako kirjoitti:
Olet tosi sairas tyyppi, mitä ne sinua haittaa, ? LAita silmät kiinni kun ménet ohitse. Et ymmärtänyt kysymystä? Kysyin taitéilijan nimeä. Olisit asiallinm!!!
?Tällä Ylöjärven foorumilla ei pitkälle pääse, kun vastaan tulee jo kaikki asiattomuus mitä nämä vain keksivätkään. valitettava tapa tässä kaupungissa. Hevospatsaista kannattaisi kysyä kaupungilta, siellä varmaan tiedetään kuka ne on valmistanut ohi ajavien silmäniloksi.
- ihanatptsaat
kiitos asiallisesta vastauksesta!
- Miinatekeeparhaatlehmät
En löydä noista kuvia, voisivatko olla jopa Miina Äkkijyrkän tekemiä, hän on taitava näissä jutuissa. On kai enemmänkin lehmäaiheita harrastanut.
- hepat
Muistaakseni kengät on asentanut kaupunki. Sitä en tiedä kuka suunnitellut ja tehnyt rungon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361