80 päivää enään vapauteen!

Lassi77

Tasan 80 päivää niin lopultakin asiakas voi valita kunnollisen taksin, eikä joudu enään maksamaan kiskuri hintaa surkeasta palvelusta.

8

2832

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias.kyselijä

Mistä niitä kunnollisia takseja tuolloin tulee?

• HALOOSAATANA

Varmaan nykyiset kuljettajat lähtevät yrittämään omalla firmalla?

• Näin nykyään satunnaisesti mutta aiemmin työn vuoksi hyvinkin paljon taksia käyttäneenä olen aina ihmetellyt noita puheita "kurjasta palvelusta".

Mitä te oikein siltä taksilta odotatte? Aamiaistarjoilua ja suihinottoako?

• KäytänVanhojaYrittäjiäEd

Mielenkiinnolla odotan ensi syksynä yleisöpalautteita uudesta taksilaista. Nyt asiakkaat ovat äärettömän peloissaan ja ihmeissään mitä tuleman pitää? Ihmettelevät myös minkälainen joukko on ollut päättämässä taksilakia uudistettaessa? Kuka hyötyy, kun alalla ei enää vaadita juuri minkäänlaista koulutusta, ei tarvita taksamittaria, eikä taksin siviiliautosta erottavaa taksikupua. Turvallinen premiumluokan taksiauto on muisto vain, kun taksiksi hyväksytään huonekaluputkesta ja muovista kyhätty mopoauto. Mönkijälläkin voit ajaa taksia.... Airbagit - ei ne kuulu taksiautoon. Huhutaan myös, etteikö taksiautojen kalliita vakuutusmaksuja enää perittäisi, eli taksin asiakkaan henkikään ei ole enää minkään arvoinen.

Tosin vanhat taksiyrittäjät jatkavat turvallisilla autoilla ja autoissa säilyy edelleen turvalliset taksivarusteet. Onneksi on asiakkailla valinnanvaraa.

• Jippiyajeu
        KäytänVanhojaYrittäjiäEd kirjoitti:

Mielenkiinnolla odotan ensi syksynä yleisöpalautteita uudesta taksilaista. Nyt asiakkaat ovat äärettömän peloissaan ja ihmeissään mitä tuleman pitää? Ihmettelevät myös minkälainen joukko on ollut päättämässä taksilakia uudistettaessa? Kuka hyötyy, kun alalla ei enää vaadita juuri minkäänlaista koulutusta, ei tarvita taksamittaria, eikä taksin siviiliautosta erottavaa taksikupua. Turvallinen premiumluokan taksiauto on muisto vain, kun taksiksi hyväksytään huonekaluputkesta ja muovista kyhätty mopoauto. Mönkijälläkin voit ajaa taksia.... Airbagit - ei ne kuulu taksiautoon. Huhutaan myös, etteikö taksiautojen kalliita vakuutusmaksuja enää perittäisi, eli taksin asiakkaan henkikään ei ole enää minkään arvoinen.

Tosin vanhat taksiyrittäjät jatkavat turvallisilla autoilla ja autoissa säilyy edelleen turvalliset taksivarusteet. Onneksi on asiakkailla valinnanvaraa.

Asiasta olivat päättämässä LVM VIHERPEIPOT ja Arkiadanmäen linssiin viilatut kansanedustajat

• Jippiyajeu kirjoitti:

Asiasta olivat päättämässä LVM VIHERPEIPOT ja Arkiadanmäen linssiin viilatut kansanedustajat

Kyllä se primus motor oli mafiosa dona Berner, jossa ei ole "viherpeippoudesta" eikä korruptoitumattomuudesta jälkeäkään.

• kkkkuuuuu

Mites voiko Telivetosella Scanialla ajaa Helsingin keskustassa yöllä keikkaa ja Mopo-autolla moottoritiellä. Kiva lähteä mopo-autolla halvalla Jyväskylään Tai Kuopioon Hesasta.
      Taidan ottaa Oikean mittari-auton. Ps verot maksavan yrittäjän.

• Jippiyajeu

JA Sitten voidaankin hintoja nostaa 30 %
      Hintasääntely POISTUU

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1550
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      100
      758
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      588
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe