Cipralexin lopetus, nousiko lämpö siitä?

Maiju7

Hei,
Olen vähän alle 40-vuotias nainen ja minulla todettiin paniikkihäiriö 2000-luvun alussa. Olen syönyt Cipralexia vuodesta 2005 tähän asti. Alussa pari viikkoa 5mg ja sitten 10 mg. Olen nyt itse vähentänyt lääkkeen 5mg:aan tarkoituksenani lopettaa käyttö kokonaan. Nyt minulla on ollu lämpöä jo muutaman viikon noin 37,3-37,8. Välillä laskee alle 37:ään (aamuisin), mutta nousee taas päivän aikana. Välillä saattaa kävästä flunssaoireita, esim.parin päivön kurkkukipu, mutta lämpö on jäänyt. Lääkäriin en ole uskaltanut. Mietin, voisiko Cipralexin annosmäärän pienennys aiheuttaa lämpöilyn? Olen siis hoitovapaalla ja siksi en ole joutunut käymään lääkärissä esim.sairaslomaa hakemassa.

3

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • surffatenlöydätparhaiten

Kannattaa perehtyä vieroitusoireiden kavalkaadiin esimerkiksi osoitteeessa survivingantidepressants org. Sieltä saa paljon tietoa tyypillisistä vieroitusoireista ja miten oireet ilmenevät. Voit myös kysyä palstalaisilta apua. Tietämys vertaisten keskuudessa on keskimäärin merkittävästi suurempaa kuin esimerkiksi lääkäreillä tai psykiatreilla.

• Olen.mennyt.mies

Joo! Ole varuillasi! Minulla nousi lämpö huimaan 47 astetta! Räkä kiehu päässä kuin hullun puurokattila!
        Onneksi älysin lopettaa lääkkeen käytön
        Kirjoitan tätä haudan takaa

• Maiju7

Voi kun olette ilkeitä:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      199
      1957
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1706
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1421
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      75
      1098
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      26
      1004
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe