Attendo kusee

pöljäntouhua

Miksei Attendo uusi aina yksityisellä määrättyä reseptiä? Riippuu ihan lääkäristä. Joku uusii, joku taas ei. Pitää turhaan mennä paikanpäälle aina välillä uusimaan resepti tai sit uusituttaa vaan yksityisellä.

11

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäntouhua

Siis Attendo ei uusi omakannasta netissä, vaan hylkää pyynnön ilman syytä. Resepti kyllä voimassa jne.

• juoksutusta

Se täysin lääkäristä kiinni. Minulle uusittiin yksi resepti, joku 5 kertaa ja sen jälkeen hylättiin. Pelkkää kiusantekoa ja juoksuttamista.

• huonoa

Mulla ei ole kokemusta tosta Eurajoen terveysasemasta, mutta en ihmettele tota touhua yhtään. Kuullut olen monilta, että aika huonoa palvelua välillä.

• yksityisellä

Työterveyshuolto ainakin surkeeta. Itse käyn yksityisellä, niin hommat hoituu.

• gylänäio

Attendohan on yksityinen, vaikka kunta ostaa palvelut siltä. Ammattitaidotonta porukkaa suurin osa siel. Kuullut monen sanoneen et näin on näreet ja hanhen munat.

• Kiitos

Entises luvias ainaki palvelu on parantunut 100 %. Kui huonoo se sit onkaan ollu jos tein mielestä se on ny huonoo.
      Ei voi ku kiittää attendon hyvää palveluu!

• pökkellöt

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

• Kiitos
        pökkellöt kirjoitti:

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

Lääke voi olla sun mielestä tavallinen, mutta onko se oikeasti. Tiettyjen lääkkeiden käyttäjien vaan tarvii näyttää naamansa välillä. Ja se on hyvä, ei ammattitaidottomuutta

• pöljäntouhua

Ei tarvinnut kuin soittaa ja virhe korjattiin.

• kokemustaon1

Välillä ne voi joutua hylkäämään reseptin, jos jokin tekninen vika ja järjestelmässä ei pääse eteenpäin muuta kuin hylkäämällä. Soitto auttaa tai mene paikan päälle käymään. Ei ne sitä ainakaan vinoillaakseen tee.

• Kufolf

Nyt on tullut uusia lääkäreitä, siitä peukku. Kunpa eivät oppisi talon tavoille. Vuosia ollut surkea meininki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      219
      17106
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      169
      12174
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      41
      5960
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      64
      4842
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      13
      4746
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      19
      3937
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3565
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      133
      2997
    9. 248
      1382
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1011
    Aihe