Attendo kusee

pöljäntouhua

Miksei Attendo uusi aina yksityisellä määrättyä reseptiä? Riippuu ihan lääkäristä. Joku uusii, joku taas ei. Pitää turhaan mennä paikanpäälle aina välillä uusimaan resepti tai sit uusituttaa vaan yksityisellä.

11

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäntouhua

Siis Attendo ei uusi omakannasta netissä, vaan hylkää pyynnön ilman syytä. Resepti kyllä voimassa jne.

• juoksutusta

Se täysin lääkäristä kiinni. Minulle uusittiin yksi resepti, joku 5 kertaa ja sen jälkeen hylättiin. Pelkkää kiusantekoa ja juoksuttamista.

• huonoa

Mulla ei ole kokemusta tosta Eurajoen terveysasemasta, mutta en ihmettele tota touhua yhtään. Kuullut olen monilta, että aika huonoa palvelua välillä.

• yksityisellä

Työterveyshuolto ainakin surkeeta. Itse käyn yksityisellä, niin hommat hoituu.

• gylänäio

Attendohan on yksityinen, vaikka kunta ostaa palvelut siltä. Ammattitaidotonta porukkaa suurin osa siel. Kuullut monen sanoneen et näin on näreet ja hanhen munat.

• Kiitos

Entises luvias ainaki palvelu on parantunut 100 %. Kui huonoo se sit onkaan ollu jos tein mielestä se on ny huonoo.
      Ei voi ku kiittää attendon hyvää palveluu!

• pökkellöt

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

• Kiitos
        pökkellöt kirjoitti:

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

Lääke voi olla sun mielestä tavallinen, mutta onko se oikeasti. Tiettyjen lääkkeiden käyttäjien vaan tarvii näyttää naamansa välillä. Ja se on hyvä, ei ammattitaidottomuutta

• pöljäntouhua

Ei tarvinnut kuin soittaa ja virhe korjattiin.

• kokemustaon1

Välillä ne voi joutua hylkäämään reseptin, jos jokin tekninen vika ja järjestelmässä ei pääse eteenpäin muuta kuin hylkäämällä. Soitto auttaa tai mene paikan päälle käymään. Ei ne sitä ainakaan vinoillaakseen tee.

• Kufolf

Nyt on tullut uusia lääkäreitä, siitä peukku. Kunpa eivät oppisi talon tavoille. Vuosia ollut surkea meininki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      63
      2902
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      45
      2194
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      22
      1893
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      383
      1408
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      66
      1333
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      30
      1309
    7. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      56
      1089
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      20
      1069
    9. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      47
      953
    10. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      70
      936
    Aihe