Attendo kusee

pöljäntouhua

Miksei Attendo uusi aina yksityisellä määrättyä reseptiä? Riippuu ihan lääkäristä. Joku uusii, joku taas ei. Pitää turhaan mennä paikanpäälle aina välillä uusimaan resepti tai sit uusituttaa vaan yksityisellä.

11

822

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäntouhua

Siis Attendo ei uusi omakannasta netissä, vaan hylkää pyynnön ilman syytä. Resepti kyllä voimassa jne.

• juoksutusta

Se täysin lääkäristä kiinni. Minulle uusittiin yksi resepti, joku 5 kertaa ja sen jälkeen hylättiin. Pelkkää kiusantekoa ja juoksuttamista.

• huonoa

Mulla ei ole kokemusta tosta Eurajoen terveysasemasta, mutta en ihmettele tota touhua yhtään. Kuullut olen monilta, että aika huonoa palvelua välillä.

• yksityisellä

Työterveyshuolto ainakin surkeeta. Itse käyn yksityisellä, niin hommat hoituu.

• gylänäio

Attendohan on yksityinen, vaikka kunta ostaa palvelut siltä. Ammattitaidotonta porukkaa suurin osa siel. Kuullut monen sanoneen et näin on näreet ja hanhen munat.

• Kiitos

Entises luvias ainaki palvelu on parantunut 100 %. Kui huonoo se sit onkaan ollu jos tein mielestä se on ny huonoo.
      Ei voi ku kiittää attendon hyvää palveluu!

• pökkellöt

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

• Kiitos
        pökkellöt kirjoitti:

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

Lääke voi olla sun mielestä tavallinen, mutta onko se oikeasti. Tiettyjen lääkkeiden käyttäjien vaan tarvii näyttää naamansa välillä. Ja se on hyvä, ei ammattitaidottomuutta

• pöljäntouhua

Ei tarvinnut kuin soittaa ja virhe korjattiin.

• kokemustaon1

Välillä ne voi joutua hylkäämään reseptin, jos jokin tekninen vika ja järjestelmässä ei pääse eteenpäin muuta kuin hylkäämällä. Soitto auttaa tai mene paikan päälle käymään. Ei ne sitä ainakaan vinoillaakseen tee.

• Kufolf

Nyt on tullut uusia lääkäreitä, siitä peukku. Kunpa eivät oppisi talon tavoille. Vuosia ollut surkea meininki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      142
      2530
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      20
      2226
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      185
      2063
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      249
      1561
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      132
      1315
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1184
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1128
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      927
    9. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      902
    10. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      69
      894
    Aihe