Attendo kusee

pöljäntouhua

Miksei Attendo uusi aina yksityisellä määrättyä reseptiä? Riippuu ihan lääkäristä. Joku uusii, joku taas ei. Pitää turhaan mennä paikanpäälle aina välillä uusimaan resepti tai sit uusituttaa vaan yksityisellä.

11

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöljäntouhua

Siis Attendo ei uusi omakannasta netissä, vaan hylkää pyynnön ilman syytä. Resepti kyllä voimassa jne.

• juoksutusta

Se täysin lääkäristä kiinni. Minulle uusittiin yksi resepti, joku 5 kertaa ja sen jälkeen hylättiin. Pelkkää kiusantekoa ja juoksuttamista.

• huonoa

Mulla ei ole kokemusta tosta Eurajoen terveysasemasta, mutta en ihmettele tota touhua yhtään. Kuullut olen monilta, että aika huonoa palvelua välillä.

• yksityisellä

Työterveyshuolto ainakin surkeeta. Itse käyn yksityisellä, niin hommat hoituu.

• gylänäio

Attendohan on yksityinen, vaikka kunta ostaa palvelut siltä. Ammattitaidotonta porukkaa suurin osa siel. Kuullut monen sanoneen et näin on näreet ja hanhen munat.

• Kiitos

Entises luvias ainaki palvelu on parantunut 100 %. Kui huonoo se sit onkaan ollu jos tein mielestä se on ny huonoo.
      Ei voi ku kiittää attendon hyvää palveluu!

• pökkellöt

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

• Kiitos
        pökkellöt kirjoitti:

Huonoa palvelua, jos tavallinen lääke jätetään uusimatta verkossa. Uusitaan yleensä, mut, jos käsittelijänä joku puupää, niin hylkää reseptin. Pitää itse mennä aina sitten paikan päälle uusituttamaan se. Turhaa juoksuttamista ja ammattitaidotonta porukkaa.

Lääke voi olla sun mielestä tavallinen, mutta onko se oikeasti. Tiettyjen lääkkeiden käyttäjien vaan tarvii näyttää naamansa välillä. Ja se on hyvä, ei ammattitaidottomuutta

• pöljäntouhua

Ei tarvinnut kuin soittaa ja virhe korjattiin.

• kokemustaon1

Välillä ne voi joutua hylkäämään reseptin, jos jokin tekninen vika ja järjestelmässä ei pääse eteenpäin muuta kuin hylkäämällä. Soitto auttaa tai mene paikan päälle käymään. Ei ne sitä ainakaan vinoillaakseen tee.

• Kufolf

Nyt on tullut uusia lääkäreitä, siitä peukku. Kunpa eivät oppisi talon tavoille. Vuosia ollut surkea meininki.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      6
      4205
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      115
      2536
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      68
      1068
    4. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      198
      984
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      39
      942
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      901
    7. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      884
    8. 36
      846
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      825
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      802
    Aihe