Lapuan teollinen tuulivoima

Infraääni

Joko on terveys oireet alkaneet ? Korvista se alkaa...Nukkumavaikeudet..Naisten keskenmenot..
Ja tietysti asuntojen arvon lasku. Kukaan ei halua osytaa asuntoa tuulivoima-alueen läheltä.

11

257

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teollisuus-aluetta-lähin

Eihän tämä mitään salatiedettä ole, katselkaas tuolta-

>> suomen tuulivoimalat <<

• mitäs-vieläs

Mites koppasessa tyhyjyys kumajaa, niinkuin piässä.

• tuulivoimankosyytä

Mulla parantuneet vaan unenlahjat. 8 tunnin yöunet joka yö suurta herkkua !!!

• ehtymätöntä-voimaa

Samaten:
        Joo, kun voimaa työntävät yli tarpeen verkkoon, kyllääh unet vain ovat parantuneet .
        Ompahan jotain katseltavaakin vielä horisontissa, niinkuin muistuttamassa elämästä.

• EnemmänKuluaKuTuottoa

Toivos on hyvä elää, mutta sjoki nuoki lunastaa kunnan kriisin yhteydes.

• julukia-hömppä
        EnemmänKuluaKuTuottoa kirjoitti:

Toivos on hyvä elää, mutta sjoki nuoki lunastaa kunnan kriisin yhteydes.

Sairas sairaampi sairain, mikä näistä koppapää

• Kuinka tänään menee, syttyykö shellin tankit itsekseen palamaan? Väki ainakin vähenee lapualla myllypakolaisten takia.
      Siipiin vois hirttää muutamia ei-toivottuja, vaikka susia varoitukseksi ja turistien houkuttelemiseksi.

• OnTyperät

Minkä takia se yks mylly vilkkuu aivan eritavalla mitä ne muut myllyt. Se häirittöö, kun muut myllyt vain vähän välähtää, mutta se yks mylly moiloottaa sitä valoansa piiitkäällä vilkuuulla. Onko se jotakin ruattalaasten kotkotuksia vai hä?

• LyövätLattaa

Lapuan tuulivoimalat ovat aiheuttaneet sen, että naiset ovat alkaneet harrastamaan seksiä keskenään Lapualla.

• Kookossi

Ei körttipitäjäs voi puhua suoraan seksistä sen oikealla nimellä. Täällä käytetään kiertoilmaisuja. Elikkä harrastetaan "sitä yhtä asiaa", kaikki tietää mitä sillä tarkoitetaan, eikä seksin nimeä tarvi sanoa ääneen. Näin körttilässä siis.

• leikkiminen-loputtava

Ei se sexs puuhastelu enään riitä, nyt on ruvettava tosi toimiin ja jos ei muuten onnistu niin päivänvalossa sitten, syntyvyys on saatava nousuun ja höpötykset sikseen-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4652
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe