Lola Odusoga

Lookalike

Mitä mieltä olette Lola Odusogasta? Olen tosi paljon hänen näköisensä ja muutenkin historiamme on pelottavan samankaltainen. Omasta mielestäni hän tietysti on kaunis ja hauska, mitä mielt te olette?

41

5898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki

      Lola on itsekeskeinen, huumorintajuton, kaikkien unohtama, äärimmäisen tavallisen näköinen ylipainoinen pullaposki. Hän yrittää viljellä huumoria, mutta kompastuu aina kun äly ei riitä viemään juttujaan loppuun.

      "Otin silikonit vain omaksi ilokseni." Vain Lola voi olla niin idiootti, että menee heittämään tuollaisen sammakon suustaan.

      • jopi

        se taitaa olla!! Ihmeellisiä kommentteja muista ihmisistä, aina negatiivisiä.
        Sexyhän hän toki on.


      • kateus

        En tunne! Joten ei voi oikein sanoa muuta kuin ikä tekee tehtävänsä edelleen omalla tavallaan kaunis


    • Lola

      sortaa hauskasti ärrää.Miksi ei korjaa puhevikaansa ?

    • Indiann

      se on lihava,valitettavasti.Ikävää että päästi ittensä tohon kuntoon,vain sen takia,että poiki.Vaikka,en mä hänestä hoikempanakaan koskaan tykännyt,KAUHEEN PAKSUT JALAT! Nauratti kerran ihan hirveesti,kun se jossain lehtihaastattelussa heitti,että " mun reidet on paksut,siksi,kun mä olen harrastanut niin kauan kilpatanssia,ja siitä on tullut nää lihakset mun reisiin".Hah hah haaaa....siis,sokeakin näkee,että hänellä paksun-malliset jalat,ei niissä mitään lihaksia ole niin paljon,että "pullottaisi" reisissä.Huono yritys häneltä.Ärrävikansa kielii myöskin persoonan laiskuudesta.Tiedän,että ärrävian oppii korjaamaan,jos vaan viitsi nähdä vaivaa.Kamalan kuuloistahan se on,ja hiukka säälittävääkin.Presidentillämme on vähän samaa vikaa.Lola on myös töykeä ja narsistinen.Ainoa hieno asia,mitä minulle nyt hänestä mieleen tulee,on se joku vuosi linnan juhlissa, se turkoosin sininen juhlahame mikä hänellä oli siellä päällä.

      • peiliä

        Onko totta että ei koskaan kenestäkään hyvää sanottavaa vaikka itse olisi kuin riihen seinästä revitty ja käytöstapoja ei ollenkaan, kyllä hävettää
        teidän puolesta Lola on kaunis ja välitön ihminen


      • Realisti
        peiliä kirjoitti:

        Onko totta että ei koskaan kenestäkään hyvää sanottavaa vaikka itse olisi kuin riihen seinästä revitty ja käytöstapoja ei ollenkaan, kyllä hävettää
        teidän puolesta Lola on kaunis ja välitön ihminen

        Joko tänne kirjoittelee kateelliset akat tai sitten katkerat äijät joiden oma akka (jos sellaista edes on, voin tunnustaa että itsellä ei ole ja Lolan tasoinen nainen on vain haave) on sen verran tympeän näköinen että vähemmästäkin vituttaa !!


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä pieni ärrävika pitäisi korjata?


    • mies28-xxx

      Niin, eipä mulla ole muuta sanottavaa. Heti menisin sänkyyn jos olis mahdollisuus.

    • supisuomalainen

      ja Lolakin parhaimmillaan oli siedettävän näköinen. Koskaan hän ei mielestäni ollut Miss Suomi-tasoa. Mikähän ihme "nuolentayritys" hänenkin valintansa aikanaan oli. Onko Miss Suomi tyypillisisesti muuta kuin valkoihoinen. Kyseessä on valitsijoiden selkeä kannanotto.

      • kilpailu.

        Häh? Ei käsitä näitä kirjoituksia. Lola on superhyperkaunis ja hän pärjäsi mahtavasti Miss Universum-kisoissa. Eipä ole sitä ennen eikä sen jälkeen muut kuin Anne Pohtamo ja Armi Kuusela menestyneet, eikä ole ihme. Lolalla on upeat kasvot. Jos kroppa olisi silloin ollut kunnossa, olisi voinut voittaa.


      • Anonyymi

        Samaa täysin vieraiden nuolenta, kun 2016 "karvinen" valittiin missiksi. Kaksi ei-suomalaista valittu vaan sen takia, että eivät ole suomalaisia


      • Anonyymi

        Voi sinua!


    • 7458htundovc

      http://www.iltalehti.fi/viihde/2012121516440867_vi.shtml hyi , jalat ovat karmeat muhkuiset sellukintut missä ei ole mitään upeaa muotoa kuten vs.anne pohtamolla josta näkee edelleenkin että hän on ollut joskus miss universium.Lolan kroppa on tyypillinen ylipainoisen keski ikäisen perheenäidin. Kyllä missin pitäisi pitää ulkonäöstään huolta myös vartalopuolella, pelkkä maalikerosten lisääminen ei poista asiaa .Lihava tunkki korkeavyötäröisissä alusasuissa .Kukaan ei vaan uskalla sanoa suoraan että lola odusoga ei ole vartaloltaan kunnossa .Mikseiköhän ole alkanut tanssia peppuaaan pienemmäksi?? Suurin osa hänen kuvistaankin katkaistaan vyötärölle sen vuoksi että ylipainoista kroppaa peitellään.

      • TÄH???

        HÖH... tulitko katsoneeks et tää on 7 vuotta (!!!) vanha ketju...


    • JJOHP

      IHANNHYV'ÄN

    • Graz

      Turhaan te Lolaa haukutte, menkää itseenne. Lola on ihanan rehevä, eikä ärrävika häiritse lainkaan. Hänellä on ihanat reidet ja takapuoli, joten ottaisin jos saisin.

    • Cxzd

      Ei Lolassa mitään vikaa ole. Seksikäs kuin mikä ja lihat oikeissa paikoissa sopivasti, jotta turhaan te häntä arvostelette, te kateelliset akat.

    • Eugenisti

      Hottentotti mikä hottentotti.

    • tekotissi

      Ylimielinen, lihava, luulee itsestään liikaa, ei uskoisi, että koskaan on ollut missi!

    • Bfragua

      Lola on ihan asiallisen näköinen ja fiksu. Se, että hän vaikuttaa tuntemattomien mielestä hieman törkeältä saattaa johtua siitä, että hän on jatkuvasti varuillaan ja kenties pettynyt ihmis-suhteisiinsa.

    • Onhan se Lola ihan nätti nainen, luonteestaan en tiedä mitään.

    • geeniperimä

      Vanhentuneen Lolan ulkonäkö on alkanut muistuttaa yhä enemmän isäänsä.

      • Bi-mies_kolmekaks

        Lola paranee kuin vanha viini kun ei ole enää mikään 16-vee bimbo ja jos Lola näyttää nyt tälle niin hänen faijansa täytyy olla komea mies!


    • Repikääsiitä

      Lässy. puhevammainen.

    • kysynpähänvaan

      Eikös tämä Lola ollut sellainen jota ei saa sanoa?

    • Onhannäitä

      Kovasti yrittää julkkuna roikkua ,vaikka on ihan tavis perheenäiti osastoa,no mikäpä siinä,jotku tykkää ,jotkut ei --vähän kitkerältä ja katkeralta vaikuttaa luonteensa puolesta ,ei kai koskaan saavuttanut mitään kovin mullistavaa

    • LodaSokuloova

      Katsokaa kuinka kaunis mä oon... Ihanaa

    • Anonyymi

      Lola on melkoinen läskikasa.

    • Anonyymi

      Iltalehdessä jälleen pakollinen kiintiöuutinen kiintiömissi Lolasta. Nyt teemana Lolan missikuvaajaksi. Näyttäisivät rehellisyyden nimissä tämänpäivän Lola ja kiitettävästi kertyneitä lisäkiloja. Teeman kehopositiivinen Lola .

    • Anonyymi

      Ilman meikkiä Lola ei erotu tavallisesta torikansasta mitenkään.

    • Anonyymi

      Laitappa kuva niin saadaan verrata ,omakehu haisee. Hahaa.

    • Anonyymi

      Itse mie -tyyppi. Tunkee lööppeihin tikusta asiaa tehden. Pulleva täti.

    • Anonyymi

      Hänellä on vaikea luonne ja.on erittäin itsekeskeinen. Toki hän osaa jotkin työt tehdä silti hyvin.

    • Lola on söpö😊kilot justiin ns.kohillaan,jos duoraan sanotaan niin voittaa riivinrauta Bilehileen 10-0 mennen tullen ja tullen mennen🤗kaipaiskohan hän rakastajaa,olisin valmis siihen hommaan ilomielen☺️

    • Anonyymi

      Lola myy käytetyjä rintaliivejään ja tulin ostaneeksi yhdet. Kuljetus tuli nopeasti tontilleni ja PekkaNiska hoiti noston sovitusti. Hinta tuntui aluksi kovalta mutta osoittautui edulliseksi. Saimme oikeasta kupista talon kattoremonttia varten suojan koko katolle, krillikodan ja venekatoksen. Vasemmasta kupista teimme 2500 neliön pressuhallin maatalouskoneille ja kankaanpaloja jäi vielä niin paljon että saimme tehtyä yli 300 telttaa Ukrainaan lähetettäväksi pakolaisavuksi.

      P.S Muhkeamuotoinen Lola on kyllä kaunis nainen!

      https://www.seiska.fi/kotimaa/lola-odusoga-kauppaa-kaytettyja-rintaliiveja-hinnoittelu-ihmetyttaa/1397437

      • Anonyymi

        Kyllä on luulot itsestään! Tavallista hurjemman näköinen, ylipainoinen, keski-ikäinen mamma!


    • Anonyymi

      Hyvä naisellinen kroppa, parempi nyt kuin nuorempana

      • Anonyymi

        Pyylevä täti on ja ei uskoisi että on joskus ollut vielä missi .


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe