Muutos.net ohjelma kokemuksia??

HannaMar

Minua kiinostaa onko kenelläkään kokemusta Muutos.net ohjelmasta? -Ohjelma alkoi maanantaina 9.4 ja minua askarrutta se että ohjelmassa ei anneta ruokavalio neuvoja heti ensi kättelyssä...?? Onko kenelläkään kokemusta tästä ohjelmasta, vai onko tämä vaan rahat pois ihmisiltä ilman mitään järkevää vastinetta? Itsestään selvyyksiä videot ovat täynnä ja toistavat itseään, valitettavasti tulee lähinä tunne että aliarviodaan. Kiva olisi kuulla kokemuksia jos kenelläkään on tästä Muutos.net ohjauksesta.

75

22891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tartu

      Ensinnäkin muutos.net on elämänmuutosvalmennus, ei pikadieetti ja heti alussa kyllä selitettiin miksi ruokaohjeita ei anneta heti. Kaksi ekaa viikkoa syödään kuten ennenkin, jotta hahmotetaan itselle miksi ollaan ylipainoisia, miksi syödään väärin, milloin on oikea nälkä, milloin syödään tunteiden mukaan. Itselleni tämä kyllä selvisi niiden kahden viikon aikana..Kun se on vuoden kestävä elämänmuutos, asiat opetellaan pikkuhiljaa, askel kerrallaan, näin niistä muodostuu rutiineja. Jos kaikki asiat annettais heti ensimmäisellä viikolla, ne eivät jäisi päähän..Kyllä minullekin siellä on tuttujakin asioita, mutta en siltikään koe turhauttavaksi..Itse olen laihduttanut vaihtelevasti viimeiset 20v, mutta tähän päädyin koska tässä on niin paljon noita "yläpään juttuja"..Minulla meni ensimmäiset 10vkoa päästää irti tuosta ajatuksesta että kyllä minä tiedän ja osaan..Sen jälkeen kun olin valmis vastaanottamaan uusia neuvoja, alkoi painokin pudota..Heti alkuun tein koko vuoden sopimuksen ja jatkan senkin jälkeenkin vielä jos jatkokurssia on tarjolla..Noudatan vähähiilarista ja tavoitteeni on noin -15kg..Tiedän tarkkaan mitä saan syödä ja mitä en, kiitos Antti Heikkilän, mutta suurin työ eli se mihin tarvin tätä muutosvalmennusta tapahtuu pääni sisällä..20v olen yrittänyt yksin ja ollut sitä mieltä etten maksa laihdutuksesta, mutta nyt totesin etten selviä enää yksin..

    • TarjaMiettinen

      Minullakin meni hetki aikaa tajuta, että valmiit annosohjeet voisivat toimia lyhyellä tähtäimellä, mutta ei kukaan ihminen jaksa koko loppuelämäänsä syödä ohjeiden mukaan. Valmennuksessa ei tarkoituksellakaan anneta valmiita ohjeita heti alussa, koska se ei ole oikea tie. Pysyvä muutos tarvitsee oikeasti aika monta kuukautta, ei missään viidessä viikossa saa kuin hetkellisiä tuloksia.

      Itselläni tulee kohta vuosi täyteen ja tuntuu, että valmentajat olisivat "ohjelmoineet" aivoni toimimaan uudella tavalla. Ei tule herkuteltua juuri ollenkaan ja tulee syötyä paljon terveellisemmin. Vaakakin näyttää 15kg, vielä 3kg olisi tavoite ottaa pois joten melkein sain saavutettua tavoitteeni. Muutenkin olo paljon kevyempi.

      Jos oikeasti vertaa mitä kaikkea valmennuksesta saa: viikkoluennot, treeniohjelmat, mielikuvaharjoitusäänitteitä yms. yms. niin en ole kyllä yhtä kokonaisvaltaiseen valmennukseen missään törmännyt.

      Iso peukku täältä.

    • Janimaki

      Haha, kusetuksen makua tuommoisessa verkkovalmennuksessa... Olkaa varovaisia mihin sitoudutte!

      • Aakko

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!


      • Riitta62
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Heillähän on kaksi sopimustyyppiä, ilman sitoutumista joka on kalliimpi ja sitoutuneille edullisempi. Et tainnut ymmärtää että jos sitoudut olet sitten sitoutunut ja saat alemman hinnan. Miksi sinulle pitäisi antaa jotain erityisoikeuksia?

        Sitten omiin kokemuksiini, 7kg lähtenyt 4kk aikana, mutta olen luennot ja tehtävät tehnykin. Jotkut luulevat että liittymällä valmennukseen laihtuu itsestään, tekemättä mitään :)

        Tämä on kyllä ainoa järkevä ohjelma, jonka olen löytänyt.


      • Anonyymi
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Jep! Eroon et pääse,vaikka elämäntilanne kuinka muuttuu. Ei armoa sieltä suunnalta,vaikka alussa niin sanottiin. No,tyhmyydestä pitää maksaa,ja niin teen. Viimeiset pennoset Muutos-laskuihin. Ainakin laihtuu,kun ei ole varaa ostaa ruokaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Eroon et pääse,vaikka elämäntilanne kuinka muuttuu. Ei armoa sieltä suunnalta,vaikka alussa niin sanottiin. No,tyhmyydestä pitää maksaa,ja niin teen. Viimeiset pennoset Muutos-laskuihin. Ainakin laihtuu,kun ei ole varaa ostaa ruokaa!

        Just näin


      • Anonyymi
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        et siis ole ymmärtänyt koko valmennusta🤣


      • Anonyymi
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Samaa mieltä. Olkaa varovaisia. Samaa toistetaan koko ajan ja ei pääse irti edes sähköposteista, vaikka peruu ne. Järkyttävä valmennus. Järkyttävät liikkeet videoissa., jos ei ole paljoa liikuntaa harrastanut. Älkää kokeilko yksin kotona.


      • Anonyymi
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Saman huomasin, maksu olikin se tärkein juttu, toista kertaa en haksahda tähän. Videoihin käytetty aika olisi tärkeämpi liikkua. Ei vakuuttanut, itse kaipaan huomattavasti ripeämpää toimintaa ja faktoja, ei lepposaa keskustelua.


      • Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Hei Aakko,

        onpa harmi kuulla kokemuksistasi. Uskon, että laskujen lähetys on lopetettu, mutta jos katsot saamiasi laskuja tarkemmin, niin voit huomata, että laskut koskevat aikaa jolloin tilauksesi on ollut aktiivinen.

        Samoja asioita ei saa netistä, ainakaan ilmaisista lähteistä, sillä olemme käyttäneet paljon tutkimuksia valmennusmateriaaleja luodessa.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Eroon et pääse,vaikka elämäntilanne kuinka muuttuu. Ei armoa sieltä suunnalta,vaikka alussa niin sanottiin. No,tyhmyydestä pitää maksaa,ja niin teen. Viimeiset pennoset Muutos-laskuihin. Ainakin laihtuu,kun ei ole varaa ostaa ruokaa!

        Hei Anonyymi,

        toistaiseksi voimassaolevan valmennuksen voi irtisanoa milloin vain, mutta jos valitsit määräaikaisuuden, jossa paremmat edut ja edullisempi hinta, niin irtisanomiseksi vaaditaan lääkärintodistus.

        Samalla tavalla kuin vaikkapa määräaikaista sähkösopimusta ei voi perua ilman hyväksyttävää syytä.

        Toivottavasti kuitenkin pidit itse valmennuksesta! =)

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


      • Anonyymi
        Aakko kirjoitti:

        Juuri näin. Sitoutuu ja melko kylmää kyytiä sain, ei pääse irti. Puhelussa luvattiin suullisesti lopettaa laskujen lähetys mutta SILTI tuli vielä lasku koska köhtelemme kaikkia asiakkaita samanarvoisesti. Eli raha kelpaa vaikka en ole palveluja käyttänyt. Eikä puhelussa olevaa lupausta muista. JÄRKYTTÄVÄ VALMENNUS, nuo samat tiedot saa netistä muutoinkin tai omasta työterveyshuollosta jos mahdollisuus sellaiseen.
        OLKAA VAROVAISIA !!!!

        Olen ilmoittanut lopettavani ko. kurssin 25.10.2023 ja sain vastauksen lopetuksesta. Kuitenkin jatkuvasti vieläkin tulee uusia sp. viestejä ja ilmeisesti pitäisi maksaa jotain. Asiakaspalvelu on niin sekava, ettei sieltä pysty saamaan sellaista osoitetta, jolla uudelleen pystyisi lopetuksen saamaan aikaan. Puhelinnumero ei vastaa tai pyydetään ottamaan yhteyttä johonkin laskutusfirmaan! Tänä päivänä ei voi olla näin vaikeaa, mutta ilmeisesti halutaan tehdä asiat tarkoituksella sekavaksi, jotta saataisiin ihmisiltä rahaa ilman mitään todellista vastinetta!


      • Anonyymi
        Joakim-muutos.net kirjoitti:

        Hei Aakko,

        onpa harmi kuulla kokemuksistasi. Uskon, että laskujen lähetys on lopetettu, mutta jos katsot saamiasi laskuja tarkemmin, niin voit huomata, että laskut koskevat aikaa jolloin tilauksesi on ollut aktiivinen.

        Samoja asioita ei saa netistä, ainakaan ilmaisista lähteistä, sillä olemme käyttäneet paljon tutkimuksia valmennusmateriaaleja luodessa.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus

        Ilmoitetaan, että ota yhteys Joakimiin, joka vastaa lopetuksista. Hän kyllä ilmoittaa, että sopimus on lopetettu, mutta lisää tulee postia, jota en edes aukaise. Katsotaan miten pitkälle tällainen firma pystyy toimimaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Eroon et pääse,vaikka elämäntilanne kuinka muuttuu. Ei armoa sieltä suunnalta,vaikka alussa niin sanottiin. No,tyhmyydestä pitää maksaa,ja niin teen. Viimeiset pennoset Muutos-laskuihin. Ainakin laihtuu,kun ei ole varaa ostaa ruokaa!

        Tee rikos ilmoitus, niin minä tein.


    • Liitysinäkin

      Muutos valmennus TOIMII :) Suosittelen kaikille !

      Se on parasta mitä olen kokenut nähnyt ja kuullut. Tässä ei laihduteta eikä kielletä mitään, vaan tässä oppii ymmärtämään itseään kokonaisvaltaisesti fyyfisesti että psyykkisesti. Tässä ohjelmassa opetetaan meitä ymmärtämään kehon viestejä.

      Joakim jaTuomas ovat kyllä miettineet asiat kunnolla läpi ja porautuvat todellakin pintaa syvemmälle.

      Muutosvalmennus on järkevä, looginen, perusteellinen, pysyvä kokonaisvaltainen kehon ja sielun sekä ajattelun ja käyttäytymisen remontti parempaan loppuelämään.

      Tämä EI ole rahastusta eikä hölynpölyn dietti.

      • Anonyymi

        Tämähän on selkeästi itse Joakimin tai Tuomaksen kirjoittama :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämähän on selkeästi itse Joakimin tai Tuomaksen kirjoittama :D

        Kyllähän sitä itse alkaa edes itse uskoa, kun joka päivä uskottelee erinomaisuuttaan :D . Silloin ei kykene vastaanottamaan kaikkea palautetta tai kritiikkiä. Luetaan ja lähetetään vain omaksi eduksi kirjoitetut. Hinta alenee koko ajan. Jos saisivat sinne henkilöitä, niin ei tarvitsisi aleen laittaa.


    • Aakko

      Täysin huuhaata. Älkää sortuko siihen. Samat asiat löytyy googlettamalla ja ilmaiseksi - rahastusta, rahastusta.

      • Anonyymi

        Saattaa ehkäpä löytyä jos jaksaa kahlata kaikenmaailman tutkimukset läpi, mutta mitäpä et löytäisi netistä? Kyllä minäkin vien autoni huoltamoon, vaikka ohjeet netistä löytyisikin. Ei valmennus ketään laihduta automaattisesti, vaan kyllä sitä pitää itse sitten noudattaa niitä ohjeita. Valmennus on kyllä mielestäni varsin järkevästi rakennettu ja ainakin omat kokemukset ovat olleet erittäin positiivisia.

        Minäkin ennen Muutoksen aloittamista epäilin sen toimimista, mutta päätin sen olevan viimeinen mitä enää tässä iässä kokeilen. Olen tähän ikään mennessä kokeillut kaikkea mahdollista Painonvartijoista alkaen mukaanlukien kaikenmaailman ihmepillerit ja jauheet , mikään konsti ei ole minulle vieras.

        Olen ollut mukana nyt 11 viikkoa, paino putosi ensimmäisten 6 viikon aikana 3 kiloa nyt en käy vaa'alla ennenkuin 12 viikkoa on täynnä. Olo on loistava ja vatsa toimii säännöllisesti (mikä on ollut minulle ennen haastavaa ). Energiat on lisääntynyt ja päikkärit vähentyneet, yöunet parantuneet.

        Minulle on valmennuksen seuraaminen helppoa kun olen eläkkeellä eikä ole kiireitä.

        Olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämä valmennus on hyvä ja tehokas. Valmennus etenee verkkaisesti mutta siinä on aikaa totutella uusiin tapoihin hyvin ja rauhassa.

        Minä olen jo tutuille valmennusta mainostanut. Kokeilkaa tämä kyllä toimii ja varmaan vuoden kuluttua tiedetään ja osataan jo kaikki tarpeellinen.

        Muistakaa se, että paino on monelle tullut monien vuosien aikana, joten ei se ihan parissa viikossa lähde.


    • Eimuutosvalmennusta

      No en suosittele. Mulla ei paino tippunu ku 2kg ja olin puolivuotta mukana. Ja mulla hidastaa kilpirauhas vaivat tuossa aineenvaihdunnassa. Kauheesti luentoja ja liikaa asiaa ei millään sisäistä niitä kun liikaa asiaa. Jotkut luennot oli kiinnostavia...mutta kärsivällisyys loppui mulla tuon kurssin kanssa. Älä mene mukaan.

      • Fiksulady

        Hah, no oisko parempi että olis vähän luentoja ja asiaa? Taidat olla aika hidas kun et omaksu, parempi tyhmien ostaa lahdutuspillereitä. :D


      • Anonyymi

        Oletko kuullut kilpirauhasen vajaatoiminnan lääkkeistä?!
        T. Farmaseutti


      • Anonyymi

        Sama kokemus. Älkää menkö mukaan.


      • Hei,

        harmi kuulla kokemuksistasi. Valmennus toki vaatii kärsivällisyyttä, sillä elämäntapamuutos ei ole helppo juttu! Myös toteuttamiselle hyvä varata aikaa.

        Meillä on ollut mukana yli 40000 ihmistä, joten tiedostan hyvin jos kaikille valmennus ei ole mieleen.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


      • Anonyymi
        Joakim-muutos.net kirjoitti:

        Hei,

        harmi kuulla kokemuksistasi. Valmennus toki vaatii kärsivällisyyttä, sillä elämäntapamuutos ei ole helppo juttu! Myös toteuttamiselle hyvä varata aikaa.

        Meillä on ollut mukana yli 40000 ihmistä, joten tiedostan hyvin jos kaikille valmennus ei ole mieleen.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus

        Äkkiä laskettuna jo 40t x 35e per kuukausi tietää 1 400 000e

        Jep jep, ei yhtään rahastuksen makua.


    • Leenukkatässä

      Tässä mietin. Nyt aloitus 4.2.2019. Mulla ongelma korvien välissä ruoka- ja sokeririippuvuus. Lisäksi laiska liikkumaan. En käytä alkoholia kuin 1-2 annosta kuukaudessa. En osta niin ei tule käytettyä. En ole koskaan tupakoinut. Olen ollut Painonvartijoissa ja Cambridgessä. Painonvartijat oli parempi ryhmän ja omien ruokien vuoksi. Cambridgessä älyttömän kalliita pusseja,. Puurotkin sellaisia kokkareisia pikkuannoksia. Olis saanut vihanneksia syödä ja söinkin, mutta makua ois tarvittu ja jotain kunnon proteinia. Olen nyt maito-muna-kalan syöjä. Ei lihaa. Olen myös ihan yksinkin laihduttanut 16 kg puolessa vuodessa.
      Jospa tätä kokeilis ja sais tuon päänsä kuntoon.

    • Anonyymi

      Erittäin ammattitaitoista ja osaavaa porukkaa. Suosittelen lämpimästi. Kokeneita ja asiansa osaavia ihmisiä. Täytyy muistaa että kyseessä on prosessi jossa ei ole pikavoittoja.

      • Kiitos kivasta palautteesta! =)


    • Anonyymi

      Katsoin kuurin esittelyä. Nukuttava hyypiö jauhamassa itsestään selvää asiaa.
      Vai pitäisi siitä vielä maksaa ja mitä hitaammin niin sen kalliimpaa.
      Mikäs siinä, jos jollain on halua heittää rahansa Kankkulan kaivoon.
      Mieluummin ostan uudet lenkkitossut ja menen raikkaaseen ilmaan HIITtailemaan.
      Läski sulaa ja mieli ala kohoaa!

      • Anonyymi

        Kannattaisi tutustua vähän tarkemmin, kyseessä ei ole mikään kuuri. Veikkaanpa vaan että tuskin jaksat uusia tossujakaan ostaa jos et pysty edes lyhyttä videota loppuun katsomaan. :D

        Ei Muutos-valmennus sovi kaikille, ei todellakaan niille, jotka eivät jaksa itse tehdä mitään.


      • Anonyymi

        Videota ei ole pakko katsoa, saman asian voi lukea tekstinä, jos se tuntuu helpommalta!


    • Anonyymi

      Ensimmäistä videoo jaksoin katsoo pari minsaa ja kuinka ihminen osaakin olla niin väsyttävä tyyppi ettei mitää rajaa. Peruin jäsenyyteni 3. päivänä, mua ei kiinnosta maksaa jostain väsyttävästä videosta ja etsiä tietoa itse netistä mitä syödä ja minkälaisia määriä. Ovat kyllä keksineet hyvän bisneksen! Eikö jokainen maksamatta tiedä, että jos syöt herkkuja ja vedät hullunlailla hiilareita lihot eikä siihen tarvii enää väsyttävää videoo tuijottaa =D

      • Anonyymi

        "Eikö jokainen maksamatta tiedä, että jos syöt herkkuja ja vedät hullunlailla hiilareita lihot"

        Väitteesi on hassu ja harhaanjohtava.

        Jos syö tai vetää hullun lailla mitä tahansa energiaa (rasva, valkuaisaine, hiilari) niin sellainen vetäminen lihottaa.

        Hiilareissa on paino-yksikköä kohden yhtä paljon energiaa (kCal) kuin valkuaisaineissakin (protein englanninkielellä). Ja suuri jos ei suurin osa ruuasta saadusta energiasta tulee hiilareista.


    • Anonyymi

      Erittäin hyvä valmennus! Toimii! Painoni on pudonnut 10 kg ( 75 kg:stä 65 kg) ja uskon, ettei se enää nouse, kun olen oppinut terveellisen syömisen periaatteet, vähän kerrallaan. Ja mikä parasta syöminen on terveellistä! Olen erittäin tyytyväinen.
      Sopii vain sellaisille, jotka ovat valmiita oikeasti muuttamaan ruokailutottumuksiaan.
      Pikadieteillä paino nousee takaisin heti kun palaa vanhoihin syömistottumuksiin.
      NE ovat rahastuksia, ei tämä!

      • Kiitos mukavasta kommentista, lämmittää mieltä! =)


    • Anonyymi

      Minä olin siinä melkein vuoden. Jäin tauolle nyt helmikuussa ja viime viikolla ilmoitettiin,että se on nyt minun osalta ohi.
      Aluksi olin ihan hyvin mukana, mutta kun työt alkoivat, sairastuin sappirakon tulehdukseen, olin vähän hakoteillä, jäivät ne kurssit kuuntelematta. Paljon piti ottaa kiinni ja ei siinä ehdi sisäistää , kun yhteen pötköön kuuntelee.
      Kun minulla alkoi maksaminen takkuamaan, oli jo perintäkirjeitä tulossa ja pian sitten laskut kasautuivat rahaongelmien takia. Mietin vain, että mistähän tässä maksaa joka kuukausi 29€ ja vielä perintäkuluja.
      Sitten alkoi tulla ehdotuksia, että saisin pitää ne jo maksamani kurssitiedot, vaikka olihan jo maksanut ne. Jotenkin ei mene minun kaaliin, että jos on maksanut aika paljon jostakin, niin eikös se sitten sinun omaisuutta ole, vaikka onkin diginä.
      Painonpudotuksessa se on auttanut, koska on paino välillä pudonnut paljonkin, mutta ei se ole keskeisintä tässä, vaan se, että ajattelee aivan eri tavalla kuin ennen. Se on parasta.
      Laskutus toimi minusta väärin, eli piti maksaa ennakkoon laskut vaikkapa syyskuulta. Eräpäivä oli jo puolessa välissä kuukautta ja silti oli saamatta kahden viikon luennot.
      Ja nyt kun jäin pois helmikuussa tauolle, silti tuli laskua tuosta ajasta ja maaliskuustakin, jolta en ole saanut verkko-opastusta. Eli näyttää olevan vähän tätä rahastuksen makua tässäkin.

    • Anonyymi

      En suosittele.
      Laskuttavat vaikka ei ole sitoutunut mihinkään.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä ja sama kokemus firmasta!valmennuksen sisältöön en ota kantaa kun en ehtinyt avata alkukuukaudenkaan tiedostoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä ja sama kokemus firmasta!valmennuksen sisältöön en ota kantaa kun en ehtinyt avata alkukuukaudenkaan tiedostoja.

        Itse olin mukana 7kk kun saavutin tavoitteeni (-13kg), nyt normaalipainoinen ja hyvä olo! Omalta osalta mieleen liittyvät asiat kolahtivat tosi hyvin! Opin tuntemaan itseni ja ylipainoin syyt paljon paremmin.

        Lopettaminen onnistui ihan vain laittamalla viestiä ja samalla loppui uudet laskut. Yksi lasku oli jäänyt avoimeksi kun en sitä ollut huomannut ja sain siitä kuluttoman huomautuksen, mutta se oli siltä ajalta kun olin valmennuksessa mukana. Olisikohan sinulla käynyt samoin? Muistuttivat laskusta siltä ajalta kun olit mukana valmennuksessa?

        Aika selkeäähän tuo on, että jos tilaat, niin sitten laskut kuuluu maksaa. Ei kait se niin toimi, että voit tilata ja sitten jälkikäteen sanoa, että "en ollutkaan käyttänyt" ja sitten jättää maksut maksamatta? Samoin kuin jos tilaisi vaikkapa puhelinliittymän ja sitten ihmettelisi, että saa laskuja vaikka ei soita sillä mihinkään???


      • Hei Anonyymi,

        jos olet saanut aiheettoman laskun, niin ole yhteydessä asiakaspalvelu (ät) muutos.net

        Meillä on ollut mukana yli 40 000 valmennettavaa ja muutaman kerran on teknisestä virheestä johtuen lähtenyt aiheeton lasku, joka on toki heti hyvitetty.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


    • Anonyymi

      Jos liitytte niin pitäkää mielessä että niitä laskuja tulee sitten tiheään tahtiin. Luulin saavani 9 euron kokeilukuukauden kesäkuussa 2020 mutta kaupan päälle sain laskuja vaikken mielestäni sopinut kuin 1 kuukauden koeajasta. Firma on ahne. Kerroin etten ole avannut heinäkuun tiedostoja koska netti hajosi mutta heidän mielestään minun pitää maksaa heinäkuulta 29 euroa koska älysin soittaa firmaan vasta tänään 3.8. En edes tiennyt että olen suostunut jatko tilaukseen. Olisi reilumpaa kysellä kuukauden päästä onko asiakas valmis maksamaan jatkosta. Tälle muutos. Netille raha kyllä kelpaa ja maksat turhasta jos et voikaan tai ehdikään avata tiedostoja. Mieti ennenkuin sitoudut. Mieluummin maksan aidosta valmennuksesta. Olihan kirkasääninen nuori poika kohtalaisen hyvin hermot kasassa pitävä kun soitin sinne tuohtuneena eikä minulla ole mitään vähemmistöjä vastaan, päinvastoin.

      • Anonyymi

        Mulle kävi myös niin, etten pääse tuosta valmennuksesta irti, vaikka en ole käyttänyt sitä. Kerroin, että olen olen pienituloinen ja että minulla on rahallisesti tiukkaa. Mutta en silti päässyt eroon firmasta. Nyt niillä näyttää olevan uusiakin valmennuksia tulossa. En suosittele palvelua kenellekään. Joten Varokaa kyseistä firmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kävi myös niin, etten pääse tuosta valmennuksesta irti, vaikka en ole käyttänyt sitä. Kerroin, että olen olen pienituloinen ja että minulla on rahallisesti tiukkaa. Mutta en silti päässyt eroon firmasta. Nyt niillä näyttää olevan uusiakin valmennuksia tulossa. En suosittele palvelua kenellekään. Joten Varokaa kyseistä firmaa.

        Ei voi kun ihmetellä näitä tyyppejä, jotka tilaavat jotain ja sitten ihmettelevät, että laskut pitäisi maksaa...? Jos on pienituloinen, niin miksi edes tilaat mitään, jos et voi maksaa?


      • Anonyymi

        Sama kokemus, ilmaiskuukauden (tai no 1e) ekat 3 viikkoa tulee sähköpostia monta kertaa viikossa ja neljännellä viikolla sähköpostit loppuu kuin seinään. Vaikka oli luvattu laittaa joka viikko sähköposti uudesta valmennusviikosta. Tulee kyllä olo, että tahallaan, jotta ihmiset ei muistaisi perua tilausta. Asiakaspalvelu väittää, että sähköposti on lähtenyt ja pyytää tarkistamaan roskapostin. Laskua ei hyvitetä siitä huolimatta. Huijauksen makua


      • Hei Anonyymi,

        meillä on erilaisia kampanjoita, osa tilauksista jatkuu toistaiseksi ja osa päättyy sovitussa määräajassa. Muutos-valmennus pääsääntöisesti jatkuu kunnes se irtisanotaan, samalla tavalla kuin vaikka puhelinliittymä tai sähkösopimus, ei niistä kysytä joka kuukausi, että haluatko jatkaa.

        Harmi juttu, jos olet ollut kiireinen ja et ole kerennyt valmennusta käymään, näihin tilanteisiin sopii kuluton tauko. Tauon aikana saat kirittyä rästiin jääneet luennot.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama kokemus, ilmaiskuukauden (tai no 1e) ekat 3 viikkoa tulee sähköpostia monta kertaa viikossa ja neljännellä viikolla sähköpostit loppuu kuin seinään. Vaikka oli luvattu laittaa joka viikko sähköposti uudesta valmennusviikosta. Tulee kyllä olo, että tahallaan, jotta ihmiset ei muistaisi perua tilausta. Asiakaspalvelu väittää, että sähköposti on lähtenyt ja pyytää tarkistamaan roskapostin. Laskua ei hyvitetä siitä huolimatta. Huijauksen makua

        Hei Anonyymi,

        lähetämme joka viikko kaksi viestiä liittyen viikkoluentoihin. Jos viestit eivät tule pääsähköpostilaatikkoon, niin sinun pitää lisätä vastaanottaja suosikiksi / kaveriksi. Emme voi päättää mihin sähköpostilaatikkoon ohjelmasi viestit ohjaavat.

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


    • Anonyymi

      Firmalla menee ainakin hyvin, 112 000 voitto viime kaudelta

    • Anonyymi

      Itse aloitin ja eka kuukauden jälkeen totesin,että ei oo minun juttu. Noh valmennuksesta ei pääse irti ihan helposti. Nyt kolmannen kerran jo Muutos Innovations oy haastaa minut käräjille 29 e takia...kaksi on jo jätetty käsittelemättä. Sitkeitä kavereita ainakin tuossa hommassa.

      • Eli siis tilasit palvelun, mutta et maksanut laskuja ja tuli yllätyksenä, että ne pitäisi maksaa?


    • Anonyymi

      Itselläni alukis hieman epäilevä asennoituminen. Mutta loppupelissä tässä muutosvalmennuksessa on paljon järkeä ja ajatusta. Ja se poinnti on just se että tämä ohjelma ottaa huomioon ihmisen inhimillisyyden ja sen että se jaksaa kannustaa tavoitteisiin paremmin kuin vastaavat jutut. Olen ollut todella tyytyväinen ja saavuttanut oikeasti tuloksia. Paino on pudonnut ja kokonaisvaltaisesti oloni on parantunut enkä olisi saavuttanut tätä ilman tätä positiivista ja osaavaa ohjelmaa

      • Kiva kuulla hyvistä kokemuksistasi! =)


    • Anonyymi

      Osaavia ihmisiä ja kokonaisvaltainen ohjelma. Tässä ei ole pikavoittoja vaan kyseessä on prosessi jossa vaaditaan tietty määrä kurinalaisuutta ja sitoutumista. Suosittelen. Paras tämän tyyppisistä valmennuksista. Porukan ammattitaidon ja monipuolisen osaamisen huomaa

    • Anonyymi

      Olin mukana Muutos-valmennuksessa 12 kk ja koin sen hyväksi. Paino putosi 13 kg ja oma jaksaminen, unenlaatu ja yleinen olotila paranivat. Valmennuksen päättymisestä on n. 8 kk ja tulokset ovat pysyneet -1 kg. Monista valmennuksen opeista tuli pysyviä tapoja.

      Aluksi hieman kummastelin rauhallista tahtia. Parin viikon kohdalla huomasin, että tässä tehdään oikeasti lyhyttä projektinomaista "laihdutuskuuria" syvällisempää asiaa: pysyvää elämäntapamuutosta.

      Huomasin, että tämä ei ole ihan kaikille. Osa selkeästi halusi vain nopean ruokasuunnitelman ja silloin pitkäjänteisyyttä ei ehkä riittänyt tähän.

      Tykkäsin varsinkin siitä, että asiat selitettiin selkeästi ja perusteltiin miksi mikäkin toiminta-askel oli tärkeää oman tavoitteen saavuttamiselle. Myös konkreettisten päivittäisten pienten tekojen merkitys kasvoi mitä pidemmälle valmennus eteni. Ennen kaikkea tässä keskitytään tekemään säännöllisesti niitä itselle tärkeitä asioita.

      Kaikki aiheet eivät olleet itselle olennaisia, mutta niin kai se on tällaisessa verkkovalmennuksessa. Kyseessä ei ole kuitenkaan henkilökohtainen valmennus. Kuitenkin sain itselleni enemmän kuin tarpeeksi tietoa, ja ennen kaikkea sain laitettua sen tiedon käytäntöön. Välillä luennot olisivat voineet olla hieman lyhyempiä, toistoa kertyi osassa luennoissa. Myös moni ruokavaliota koskeva luento oli tuttua, joskin huomasin että omassa arjessa en toteuttanut asioita ihan niin hyvin kuin etukäteen luulin tekeväni.

      Itselläni oli määräaikainen vuoden sopimus, mutta vaihtoehtona oli myös edetä toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella yksi kuukausi kerrallaan. Valmennuksen aikana hyödynsin yhden kuukauden maksutonta taukoa kun kiireiden vuoksi valmennuksen seuraaminen alkoi jäädä. Muistaakseni taukoa sai halutessa pitää jopa 6 kk jos tilanne niin vaati.

      Kaiken kaikkiaan olen erittäin kiitollinen valmennuksesta.

    • Anonyymi

      Olin mukana 8 kuukautta. Siellä mennään tosi syvälle elämänmuutoksen tekemiseen. ja annetaan kyllä selkeitä ohjeita. Paino tippui tuossa ajassa noin 8 kiloa ja on pysynyt sen jälkeen poissa. Itsellä oli hieman hankala elämänvaihe meneillään, joten jouduin keskeyttämään. Sain kyllä hyviä oppeja, joita edelleen noudatan. Aion palata takaisin vielä myöhemmin kunhan elämäntilanne helpottaa.

    • Anonyymi

      Hei

      Olen liittynyt muutos valmennukseen tammikuun 2021 alussa. Minulle luvattiin tehovalmennuskurssi kaupantekijäisin. Jonka sain useiden pyyntöjen jäölkeen. Koko ajan valmennusalustani on ollut sekaisin ja se lähtee viikosta 6. Olen soittanut useita kertoja muutoksen asiakaspalveluu, jossa ilmoitetaan, etteivät juuri pysty vastaamaan puheluun. Pyytävät lähettämään sähköstia asiakaspalvelun sähköpostiin. Olen lähettänyt ongelmasta kolme kertaa sähköpostia saamatta vastausta tai muutosta asiaan. Kyllä nyt muutos.net kaipaa toimintaansa muutosta. Näillä kokemuksilla en voi suositella ko. palvelua. T. Erkki

    • Anonyymi

      Muutos.net kiristää kuukausimaksuja, vaikka en ole tilannut heiltä mitään. En ole koskaan kirjautunut palveluun. Roistoja!

      • Öööö, etköhän ole vain tilannut ja et halua maksaa, voisiko siinä olla syy?


      • Hei,

        meillä on ollut mukana yli 40000 suomalaista ja ihan muutaman kerran meiltä on lähtenyt teknisestä virheestä johtuen aiheeton lasku, joka on hyvitetty heti kun virhe on huomattu ja samalla pahoiteltu.

        Mikäli sinulla on käynyt näin, niin ole yhteydessä asiakaspalvelu (ät) muutos.net

        yt. Joakim / Muutos-valmennus


      • Anonyymi
        Joakim-muutos.net kirjoitti:

        Hei,

        meillä on ollut mukana yli 40000 suomalaista ja ihan muutaman kerran meiltä on lähtenyt teknisestä virheestä johtuen aiheeton lasku, joka on hyvitetty heti kun virhe on huomattu ja samalla pahoiteltu.

        Mikäli sinulla on käynyt näin, niin ole yhteydessä asiakaspalvelu (ät) muutos.net

        yt. Joakim / Muutos-valmennus

        Hej, Joakim! Katsoin hiukan You Tube esityksiänne.
        Kuten monia muitakin siellä erilaisista dieeteistä ja liikunnasta.
        Samasta aiheesta, eli terveyden kohennuksesta.
        Mitä mieltä olet omasta tasostanne toisiin verrattuna?

        Täällä on joitakin, jotka arvostavat saamaansa ohjausta teiltä.
        Ovat laihtuneet n. -1kg/kk. Jotkut varmasti enemmän.
        Saman pari kg laihdun ihan ilman sitoutumista maksamaan kuukausia.
        En ole laumasielu ja haluan kokeilla, mikä sopii, mikä ei
        omien vaihtelevien olosuhteideni mukaan.

        Ei pitäisi tuottaa vaikeuksia nykyisin tajuta jättää pois kaikki
        "valkoisia myrkkyjä" sisältävät tuotteet ja pitäytyä tuoreisiin,
        vihanneksiin ja joihinkin juureksiin, kalaan, kanaan,
        ja mahdollisimman luonnollisiin meijerituotteisiin.

        Mitä liikuntaan tulee, niin jokaisella terveellä on mahdollisuus
        kävelyihin eri muodoissa, monilla uimahallit ja kuntosalit lisänä.
        Saati sitten mahdollisuus voimisteluvälineihin käyttää vaikka
        TV:tä katsellessa ja kotosalla. Painot, pallot, vastuskumit...

        Tärkeää kiinnittää huomiota syihin, mikä aiheuttaa ruoan käyttämistä
        lääkkeenä rauhoittuakseen ja painaakseen eri tunteet alas.
        Siinä teette ymmärtääkseni enemmän kuin moni muu vastaava
        terveyttä kohentava PT ja muu terpeutti, kannustaja joka on itse laihtunut.
        Arvelen sen olevan syynä täälläkin tyytyväisyyttään ilmaisevien vastaajien.


      • Anonyymi

        Tehkää rikos ilmoitus, niin minä tein. Minulle tuli kanssa lasku, jota en varmasti ole tilannut! Kaikenlaisia rikollista toimintaa!!! Eikö virkavalta puutu tämän Muutos valmennuksen toimintaan!


    • Anonyymi

      Mieti tarkkaan mitä näiltä tilaat,ohjelma on puhdasta diipadaapaa sopimuksen keskeyttäminen äärettömän hankalaa.Puhdasta rahastamista,vika aina asiakkaassa ei omassa tuotteessa vastuuta ei oteta mistään

      • Hei anonyymi,

        olemme kyllä mielestämme tehneet sopimuksen irtisanomisen helpoksi. Voit joko laittaa sähköpostia tai sitten valmennusalueelta päättää sopimuksen mikäli valmennus ei ole sinua varten. Meillä on ollut mukana yli 40000 suomalaista, joista 98% ovat antaneet vähintään hyvän arvosanan palvelustamme.


    • Anonyymi

      You Tubessa on muutamia videoita näiltä kavereilta.
      Sitä tasoa, että kuka tahansa voi ottaa minkä tahansa asian ja
      esittää samalla tasolla kuin nämä kaksi "nukkuvaa rukousta".
      Mutta minä en siitä mitään maksaisi!

    • Anonyymi

      Menin mukaan ihan vaan katsoakseni millainen valmennus tämä olisi ja on kyllä kallein ja vähiten rahan arvoinen,mitä olen nähnyt.Pitkästyttäviä höpötyksiä itsestäänselvyyksistä viikosta toiseen.
      Erosin heti tästä.En suosittele kenellekään tällaista rahastusta.8 viikkoa valmennus 100 kertaa parempi ja halvempi

    • Anonyymi

      Lueskelin muiden kommentteja muutos valmennuksesta. Itsekin hurahdin mukaan. Laskut olen maksanut. Nyt olen lähettänyt kuminauhat takaisin. En saanut vain valmennuksesta irti oikein yhtään mitään. Siinä oli itsestään selvyyksiä. Odotin valmennukselta vain enemmän. Laitoin paketin oikeaan osoitteeseen Lemuntie 7 ja se menikin 4 km päähän Helsingin pääpostiin. Hanna kirjoitteli iloisesti tänään , että minun pitää ottaa yhteyttä postiin koska he eivät hae palautuksia Helsingin pääpostista. Muuten paketti palautuu takaisin ja joudun lähettämään sen uudestaan ja samaan osoitteeseen. Maksoin palautuksesta 11.60 eur. Täytyy toivoa että seuraavalla kerralla menee Vallilaan. Maksan taas postikulut itse. Täytyy sanoa, että omituista toimintaa palautukselle. Asiakkaalle jää vastuu tässä tilanteessa. Lueskelin muiden kokemuksia ja ihanaa, että osa on saanut tästä valmennuksesta paljonkin irti ❤️ Tämä ei vaan ollut minulle. Toivottavasti pääsen tästä eroon ja laskuja ei enää tulisi. Vähän alkoi pelottamaan kun luki muiden kokemuksia, että on vaikeaa. Muutos net ryhmällä on kyllä asiakaspalvelun suhteen parantamisen ja kehittymisen paikka.

      • Anonyymi

        Sain eilen viestin Hannalta, että laskutus on lopetettu. He odotellaan noutopaikan siirtymistä ja viestiä postilta. Toivottavasti laskutus on lopetettu tarkoittaa, että koko tilaus on peruutettu. Pieni pelko on, että kuminauhat palautuu vielä takaisin minulle ja joudun lähettämään ne uudestaan. Kuminauhat eivät toimineet. Kuminauha pitäminen kiinni oli hankalaa, jos harjoituksessa piti kääntää rannetta esim. nostaa kädet ylös ja pituuskaan riittänyt. Olen 174 cm. Kaksi kuminauhaa yhdessä ei toiminut vaikutti suoritukseen. Minulla on käytössä ecobodyn ja gymstikin kuminauhoja. Ne ovat laadukkaammat ja paremmat näihin verrattuna.


      • Anonyymi

        Hei Päivi,

        tässä Postilähetyksessä oli ongelmana se, että olitte laittaneet vastaanottajaksi itsenne. Lain mukaan paketin noutajan on oltava sama kuin siihen on merkattu. Tästä valitettavasta virheestä johtuen emme ole pystyneet pakettia hakemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Päivi,

        tässä Postilähetyksessä oli ongelmana se, että olitte laittaneet vastaanottajaksi itsenne. Lain mukaan paketin noutajan on oltava sama kuin siihen on merkattu. Tästä valitettavasta virheestä johtuen emme ole pystyneet pakettia hakemaan.

        Kun kävin postissa postinasiakaspalvelija täytti tarvittavat tiedot ja annoin ne oikein. Vastaanottaja oli Muutos Innovation eli sekaannusta tässä ei omalta puoleltani ollut. Sain vielä laskun postilta kun jouduin vaihtamaan noutopaikan 33.60 eur eli tuli kallis paketti palautettavaksi. On mielestäni väärin väittää että ette voineet hakea postipakettia. Koodilla noutopaikasta olisi voinut paketin hakea ja se oli teillä tiedossa. Kukaan teistä ei vaivautunut hakemaan pakettia vain 4 km päästä. Teidän imago on kannustaa tehdä elämäntapa muutos liikkumalla ja painonhallinnalla mutta…. tässä tapauksessa teiltä ei löytynyt sitä motivaatiota, jota myytte asiakkaillenne ☹️


    • Anonyymi

      Mieluummin kuin maksaa muutos.netille kohtuuttomasti
      ostan itselleni haluamiani voimisteluvälineitä, dvd:tä
      eri voimistelumuotoja, voimistelukirjoja, You Tube...

      Markkinoilla on mahtavasti eri persoonallisten treenaajien
      kirjoittamia kirjoja usemman viikon aina vuoden mittaisiin
      harjoituksiin, joissa käydään läpi tunneperäisen ja fyysisen
      puolen vaikutus.
      Ohjausta päivälle, viikolle, kuukaudelle, vuodelle päämääriä.
      Koko elämä kohentuu, kun tutustuu omien olosyhteidensa
      hyväksikäyttöön, tavoitteisiinsa, ominaisuuksiinsa, miettien
      mikä toimii ja mitä tavoittelee.

      Mutta meitä on monenlaisia, joten joillekin varmasti sopii
      nämä rauhallisesti puhuvat valmentajat paremmin kuin
      monet repäisevät rehvakkaat ja itsevarmat muskeli-tyypit.
      Minut nämä unettavat kaverit passivoittat ja ärsyttävät.

    • Anonyymi

      Minulle tuli 29.00 lasku Finvoicer Group oy :ltä. Jota en ole tilannut, rikollista toimintaa. Eivät vastaa puheluihin, Umpimähkään laittavat laskuja!

    • Anonyymi

      Minulle tuli huhtikuun alussa tästä virmasta lasku. En ole varmasti tätä tilannut, tein rikos ilmoituksen. Taitavat lähetellä laskuja vanhemmille ihmisille, luullen että nämä maksavat. Ei missään nimessä pidä maksaa, jos ei ole itse tilannut. Onko muille tullut tästä virmasta laskuja?

    • Anonyymi

      Minulle tuli Muutos valmennukselta lasku, jota en varmasti ole tilannut, Ei pääse irti kuin lääkärin todistuksella. Jos ei ole mitään sairautta, niin ei pääse pois? Varokaa tätä muunnos valmennusta!!!!!!!

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä on nekatiivisia kokemuksia, lähettävät laskuja umpi mähkään vanhuksille, toivossa että ne maksaavat. Ei saa laskua pois, pitää olla lääkärin todistus, ettei voi jatkaa valmennusta. Valehtelavat laskuttajalle että kyseinen henkilö on tehnyt vuoden sopimuksen. Minulle tuli lasku, en edes ollut kuullutkaan kyseisestä valmennuksesta. Varokaa, huijjaus valmennus!! Monellekko sadoille henkilöille ovat lähettäneet laskuja. Monet eivät osaa pitää puoliaan, kelle on tullut aiheeton lasku. Älkää missään nimessä maksako, minä tein RIKOSILMOITUKSEN. Kehotan tekemään, jolle on tullut tämmöisiä rikollisia LASKUJA!

    • Anonyymi
      UUSI

      Mummallinen sivu, uudet kommentit tulee viimeiseksi. Nehän pitäisi olla ensimmäisiä! Sivun tekujä korjaa asia kiireesti, vai onko muutos valmennuksella sivun tekemissessä?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe