Mulla on epänormaali olo tila joka poikkeaa tavallisesta olosta mikä normaali ihmisellä on. Olo pahentunut joka päivä vain huonommaksi. Onko tämä psykoosi,hallusinaatiota,lääkkeistä johtuvaa vai mitä tämä on? Ajatus takkuaa ja jumittaa,makaan sängyssä koska en muuhun kykene. Ei ole koskaan ollut tälläistö ja tämä ei ole epätodellinen olo vaan jokin aivan hirveä olotila jossa mun kuulo on heikentynyt ja aistit heikentynyt ja tajunta on jossain kaukana. Kaikki näyttää jotenkin vääristyneeltä ja kummalliselta. Mitä tämä oikein on.
Hallusinaatiota? Psykoosia? Mitä tämä on
Erenem
12213
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Just samat oireet mulla! Ennen kuulin ääniä, nyt en mitään. Ennen näin näkyjä, nyt en mitään. Ennen kävin kuspaskalla, nyt kaikki menee alle. Ennen söin herkkuja, nyt rehuja. Ennen pystyin n*imaan, nyt r*nkkaan.
Mahtaa olla psykologiaa?
Ok sitä on jotenkin omissa maailmoissaan ja todellisuutta kaukana.
Joko aloittajalla TAAS on tuo olotila? Ei olisi eka kerta.
Olo on yksinkertaisesti kamala,voisko se johtua risperidonista ja olantsapiinista joita syön?
Joo kyllä johtuu. Kun on tarpeeksi tollo, niin saa kiksejä mitä oudoimmista olemattomista lääkkeistä
Siinä tapauksessa lopetan lääkkeet ja katson mitä tapahtuu
Peukutan ylös
Sekavuus johtuu lääkkeistä
Koen myös vahvaa sellasta oloa kuin pis painajais unessa kumpa joku herättäisi tähän todellisuuteem. Tämä on todella rankkaa.
Oliskohan syytä lopettaa ne päätä sekoittava pillerien syönti.
Olenkin lopettamassa lääkkeitä joita selvästi elimistöni hylkii nyt
Lopeta hyvä veli, ja äkkiä! Tuolla lääkemäärällä olet maanalustöissä ennen kuin huomaatkaan