Iisalmi GIN lonkero puolukasta. 5,0%.
Aivan hirveän makuista !!!
Haisee oksennukselle ja maistuu tärpätille !!!
Miksi ihmeessä tuollaista kuraa tehdään. ???
Onneksi ostin vain yhden tölkin.
!!! Yök !!!
Varoitus ! Iisalmi GIN lonkero puolukka 5,0
10
3044
Vastaukset
- lolzlolz
lol
- Hukkaostos
tosi on, puolukka ei maistu juuri ollenkaan, ihme sivumaku jää haju
- Miro
Koska suusi on luultavasti tottunut iänikuisiin massatuotettuihin gin-lonkeroihin, jotka on valmistettu käymisteitse ja sisältää aromeja ym. Tässä tuotteessa on käytetty aitoa giniä ja aitoja puolukoita. Oikein hyvä tuote. Ns. aikuiseen makuun.
- Anonyymi
Nyt on ihan pakko Komppaa eli Oikein hyvä tuote on!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on ihan pakko Komppaa eli Oikein hyvä tuote on!
Samaa mieltä, todella hyvä lonkero ja aito gini maistui sekä puolukka toki. Harmi kun en oo tätä nähny nyt kovin monessa paikassa.
- Hyvääseon
Taitaa olla niin että tuohisuut vaan on tottuneet siihen että maku tulee kemikaalitehtaalta; kaikki vähänkään laadukkaampi ja luontaisempi juoma (tai ruoka) maistuu sitten oudolta.
Onhan tuossa sentään ihan oikea puolukan ja laadukkaan ginin maku, eikä mikään esanssisotku ja teollisuusliuotin kuten "perinteisessä" viinalonkerossa. - Anonyymi
Makuasioista ei voi kiistellä!
- Anonyymi
Aloittajan mielestä näköjään voi: "Aivan hirveän makuista !!!"
Jos aloittajan on olluta tarkoitus kertoa oma mielipiteensä niin oikea muoto olisi ollut esim: "Mielestäni aivan hirveän makuista !!!"
Lisäksi, aina voidaan spekuloida ja arvioida syitä siihen miksi laadukkaista raaka-aineista valmistetun tuotteen maku ei jotakuta miellytä. Tässä tapauksessa minä näkisin niin että syy on siinä että aloittaja on kaavoihinsa jumittunut esanssilonkeron lipittäjä joka ei ole koskaan aiemmin maistanut aitoja tuotteita eikä näin ollen ymmärrä hyvän päälle. - Anonyymi
Makuasioista voi kiistellä loputtomiin. Jotkut hullut syövät jopa maksalaatikkoa minä en kiusaisi sillä sikojakaan. Rääkkäyksenä pitäisin.
- Anonyymi
Parasta giniä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772