vakuutus yhtiö Pohjola

Tyytymätön_toimintaan

Yritin käydä nettitunnuksilla liikennevakuutus.
Toiminto ei ole nyt käytössä???
Yritin soittaa, jonotin, jonotin. Lopetin. Puhelin ilmoitti soittamasi puhelun=jonottamisen hinta oli 1€.
Tämä on kyllä sellainen jyväjemmareiden vakuutus. Menet hattu kourassa pankkiin muutamana päivänä kuukaudessa asiamiehen välityksellä hoitamaan asiaa.
Netti yhteydet ei toimi. Tai jos pystyt jättämään nettiin viestin ja soitat sitten kun mitään ei kuulu. Kaiken jonottamisen jälkeen sinulle todetaan, nettiin jättämäsi tiedot ei ole tulleet perille.
Jos jostain asiasta soittelet/ilmoitat, et saa yhdyshenkilön numeroa, nimeä. Aina soittelet, jonotan keskusnumeron kautta.
Ei nykyaikaa???
Rahan lähtö tililtä toimii kyllä.

4

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miettijä-

      Mitähän minä teen väärin, kun en kohtaa ongelmia juuri missään. Ehkä en vaan välitä niistä ja ne unohtuvat samantien

    • Huppistakeikkaa

      Pohjolaa ei enää ole. Kokeile op.fi

    • LähiTapsalainen

      Siksi sinun kannattaa käydä www.lahitapiola.fi sivuilla ja tehdä vakuutus. Tai poikkea minun luonani, niin hoidan asiasi kuntoon. Siirrän ne toimimattomat samalla omistamaasi yhtiöön.

    • OpBye

      Olemme maksaneet OP ryhmälle asuntolainaa yli 30 vuotta ja koko perhe on pankin jäseniä. Yllättäen saimme kirjeen, jossa OP vakuutus Oy irtisanoo vapaaehtoisen matkavakuutuksen ja ilmoittaa ettei toistaiseksi myönnä taloudellemme vapaaehtoisia vakuutuksia. Kysiyn kuinka kauan tämä toistaiseksi on voimassa, niin vastaus oli, että vähintään 10 vuotta ja sen jälkeen asiaa voidaan harkita tapauskohtaisesti.

      Käytännössä tämä tarkoittaa, ettei lasten kannata avata ASP-tiliä eikä hakea opintolainaa Osuuspankista, kun kertyneille bonuksille ei olisi kuitenkaan käyttöä. Kymmenen vuotta on hyvin pitkä aika odottaa, eikä asia senkään jälkeen näytä vielä selvältä.

      Saimme Fenniasta hyvät vakuutustarjoukset, jotka ovat edullisemmat kuin OP vakuutus Oy:n tarjoamat vakuutukset ja ehdotkin ovat joiltain kohdin paremmat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5564
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1967
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      56
      1704
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe