ranskalainen paras

parasajaakovaa

Citroen xantia activa 3.0 edelleen paras ajaa mutkissa vuodesta 1999. Luulisi, että joku auto jo rikkoisi tuon ennätyksen kuivalla asfaltilla, kun citroen 5 paikkainen perheauto ja vain 205mm renkaat. Mikäli citikka 2 paikkainen, matalampi ja leveät vaikka 335mm renkaat, niin eihän tuota ennätystä rikkoisi kukaan 20 seuraavaan vuoteen. Citroen ei harmikseni enää tee noita huippuautoja. Saisi ruveta tekemään ja tulisi jälleen uusi nöyryyttävä nopeusennätys hirvitestissä, joka olisi voimassa vaikka 30v ajan!

5

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älyvapaaeurajoki

Suksi kuuseen ton citikkas kanssa. Mitä väliä sillä on mikä auto on paras ajaa mutkissa. Mene hoitoon!

• aisanmiehet

Olkoon itsetunto sitä tai tätä, niin toi activa paras ajaa mutkissa. On se varmaan totta, että asia käy monien itsetunnon päälle. Käy sekin asia, että itse erittäin komea ja iso ase 30cm, kun moni ei omaa kuin 14cm. Moni mies joutuu miettimään kun vaimo todennäköisesti saa sitä parempaa aina välillä muualta.

• isoaseinen

Mulla kokemusta. Parasta saa nainen ainakin. Se hyvä!

• rahallaeisaamitään

Toi activa todellakin paras. Tarkistin asian. Ihmettelen, miksi vaikka miljoonan maksava urheiluauto ei pärjää citikalle. Osaaminen on asia numero yksi. Kaikkea ei voi rahallakaan saada. Se harmittaa varmaan kokoomusta ainakin ja keskustaakin.

• kokemuksestakiinni

Kuskistakin paljon kiinni. Corveten nopeus testissä 80. Toimittaja ajoi, joka ei tunne autoa. Mikäli auton omistaja joku jääkiekkotähti ajaisi, niin varmasti saisi nopeuden 85, tosin taas activan omistaja tykittäisi joku 95 ja olisi jälleen ylivoimainen, kun autonsa tuntee kerran.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      218
      4250
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3279
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      261
      1898
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      5
      1277
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1207
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Ikävä
      152
      1120
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      95
      844
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      745
    9. Tiistaipäivää pakkastakin on

Hyvää päivää huomentakin. Olin vähän kaupungilla käymässä 😊❤️🌞❄️☕
      Ikävä
      176