Mitä mieltä ootte jonista ? Onko ihana, vai kyyti siperiaan..
Superstar BB - Joni Hesselgren
31
4990
Vastaukset
- ei_jatkoon_
Sillä on aivan helv*tin huono iho jota se koittaa meikeillä peittää. Lähes kaikki valokuvat ovat phoshopattuja joissa peitetään ne kaikki näpyt.
- Omituinenhyypiö
Sehän on vielä kovin nuori ”mies” näppyineen . Päästään se on vinksallaan , toivottavasti kantti kestää tota itsepetosta . Voi olla , ettei tossa kovin hyvin käy .
Mitähän tän vanhemmat on mieltä tyrkyn uravalinnasta? - Anonyymi
Kuinka monta peruukkia jani omistaa. On kyllä outo jätkä. Onko lintu vai kala. Miten luulee pärjäävänsä selviytyijyissä. Hehh rankka matka homppelille
- vegaanisuvakkipelle
Joni on Äijä ! miehekäs körmy !
- EskoE-Maricon
Kuinka paljon nuoret homoprostituoidut veloittavat seksistä?
- Anonyymi
50e ni saat. . .
- Khgll
Onko tää se Tuksun exä joka leikkautti itselleen possunenän?
- ooksä.niinku.joku
... jaa se toinen Zoni, Seiskan vakio, päivystää modena täällä? Selittääkin paljon ;D
Sugar overdose.
- Tätämieltäjonista
Jotenkin säälittävä ja hakoteillä ja ärsyttää varmasti monia käytöksellään, mikä ei ole kovin tavanomaista ja normaalia nuorelle miehelle. En tiedä onko halu erottautua massasta, vai mistä tuossa on kysymys.
- ooksä.niinku.joku
Ei kannata mennä sateella ulos, jos on noin sokerista...
Vahvistaa käytöksellään homohimbo -stereotypioita, niin on näytelty rooli. Palkkio tulee siis siitä kun esittää tätä parin viikon aikana useaan mediaan tyrkytettyä maksettua roolia, ei seksistä tai seuralaispalvelusta. Ärsytysarvoltaan aika vaatimaton, koska eihän kukaan oikeasti tuollainen ole, tai edes tuollaisen seuralaiseksi halua, vain nämä nasaalivääntäjät wannabe-julkkikset, jotka seilaavat tosi-tv-ohjelmissa ja lukevat vuorosanoja muka totena. Mutta duuni kai tuo on siinä missä muukin. Työajan ulkopuolella ja ilman pakkelia naamassa voi olla ihan järkeväkin ihminen.
Kannattaa aina kuunnella Just a gigolo -kappale tämmöisten mediatapausten taustamusiikkina ja osuvana sanoituksena.
Mutta ei jatkoon tällä kertaa.
- TaistoJumula
Joni on testosteroni latinki.
- ooksä.niinku.joku
Huolestuttaa kyllä vähän tuo superstar barebacking -mainostus tässä yhteydessä. Saattaa karkottaa "asiakkaita", jos ei sitten saakaan ihan mainostetulla tavalla...
- pojan.feminisaatio
Mitä tarkoittaa kun homohuora tarjoaa "superstar barebackingia"?
Yhteiskunnan yhä etenevä feminisaatio tuhoaa lopulta länsimaisen kulttuurin..
- muslimiterrorirtit.ry
YOUTUBESSA on paljon jonin videoita..
- Adhddddko
Artiguloinnissa paljon parantamisen varaa.
- MuslimiYLE.haisee
Hienoja videoita jonilla juutuubessa.
- BlackBoiRapistGhana
onko kaikki jonnet fägöttei..
- surkea.strategia
Vaikka kuinka Joni ja parittaja haluaisivat kohua ja keskustelua, niin silti sitä ei synny. Isoa yleisöä ei kiinnosta jonkun Jonnen peppupanot rahasta. Ei vaikka ihan iltahömpässä kaikki lukisi :D
#bordellin alinta kastia? - PostimerkkiPerseesee
Tyynellemerelle ilman ruokaa ja juomaa tommoset mielenvikaiset hinttigigolot!
- raiskarimamuihin.väsynyt
kaikki tutustumaan joniin youtubessa. saa nauraa..
- Anonyymi
Joni on Suomenkansan toivo
- Anonyymi
Jos tulee sota niin Joni, Tuure, Crister ja Crystal eturintamaan. Jätkät twerkkaa meidät voittoon.
joku legit oikeesti puhuu tääl sen ihost ok b
nosiis joni on negaposi, rakastan sellaisia ihmisiä
ja siis tiedoks et joni vaa hyötyy siit ku sitä haukutaa ku sit tyypit menee kattoo vaikka vaa yhen yt vidin silt ja se saa siit rahaa lmaoo
mutta hän on ihana- Anonyymi
joku legit oikeesti puhuu tääl sen ihost ok b
nosiis joni on negaposi, rakastan sellaisia ihmisiä
ja siis tiedoks et joni vaa hyötyy siit ku sitä haukutaa ku sit tyypit menee kattoo vaikka vaa yhen yt vidin silt ja se saa siit rahaa lmaoo
mutta hän on ihana - Anonyymi
Huono itsetunto.
- Anonyymi
Joni on ihana 🥰
- Anonyymi
Aivan kamala.
- Anonyymi
Todella vastenmielinen tyyppi.
- Anonyymi
Se on ärsyttävä. Ite en kestäis katella enkä kuunnella tollast lässyttäjä sössöttäjää samas tilas.
- Anonyymi
Tykkään!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358