Superstar BB - Joni Hesselgren

vegaanihomovihertäjä

Mitä mieltä ootte jonista ? Onko ihana, vai kyyti siperiaan..

31

4990

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei_jatkoon_

Sillä on aivan helv*tin huono iho jota se koittaa meikeillä peittää. Lähes kaikki valokuvat ovat phoshopattuja joissa peitetään ne kaikki näpyt.

• Omituinenhyypiö

Sehän on vielä kovin nuori ”mies” näppyineen . Päästään se on vinksallaan , toivottavasti kantti kestää tota itsepetosta . Voi olla , ettei tossa kovin hyvin käy .
        Mitähän tän vanhemmat on mieltä tyrkyn uravalinnasta?

• Anonyymi

Kuinka monta peruukkia jani omistaa. On kyllä outo jätkä. Onko lintu vai kala. Miten luulee pärjäävänsä selviytyijyissä. Hehh rankka matka homppelille

• vegaanisuvakkipelle

Joni on Äijä ! miehekäs körmy !

• EskoE-Maricon

Kuinka paljon nuoret homoprostituoidut veloittavat seksistä?

• Anonyymi

50e ni saat. . .

• Khgll

Onko tää se Tuksun exä joka leikkautti itselleen possunenän?

• ooksä.niinku.joku

... jaa se toinen Zoni, Seiskan vakio, päivystää modena täällä? Selittääkin paljon ;D

Sugar overdose.

• Tätämieltäjonista

Jotenkin säälittävä ja hakoteillä ja ärsyttää varmasti monia käytöksellään, mikä ei ole kovin tavanomaista ja normaalia nuorelle miehelle. En tiedä onko halu erottautua massasta, vai mistä tuossa on kysymys.

• ooksä.niinku.joku

Ei kannata mennä sateella ulos, jos on noin sokerista...

Vahvistaa käytöksellään homohimbo -stereotypioita, niin on näytelty rooli. Palkkio tulee siis siitä kun esittää tätä parin viikon aikana useaan mediaan tyrkytettyä maksettua roolia, ei seksistä tai seuralaispalvelusta. Ärsytysarvoltaan aika vaatimaton, koska eihän kukaan oikeasti tuollainen ole, tai edes tuollaisen seuralaiseksi halua, vain nämä nasaalivääntäjät wannabe-julkkikset, jotka seilaavat tosi-tv-ohjelmissa ja lukevat vuorosanoja muka totena. Mutta duuni kai tuo on siinä missä muukin. Työajan ulkopuolella ja ilman pakkelia naamassa voi olla ihan järkeväkin ihminen.

Kannattaa aina kuunnella Just a gigolo -kappale tämmöisten mediatapausten taustamusiikkina ja osuvana sanoituksena.

Mutta ei jatkoon tällä kertaa.

• TaistoJumula

Joni on testosteroni latinki.

• ooksä.niinku.joku

Huolestuttaa kyllä vähän tuo superstar barebacking -mainostus tässä yhteydessä. Saattaa karkottaa "asiakkaita", jos ei sitten saakaan ihan mainostetulla tavalla...

• pojan.feminisaatio

Mitä tarkoittaa kun homohuora tarjoaa "superstar barebackingia"?

Yhteiskunnan yhä etenevä feminisaatio tuhoaa lopulta länsimaisen kulttuurin..

• muslimiterrorirtit.ry

YOUTUBESSA on paljon jonin videoita..

• Adhddddko

Artiguloinnissa paljon parantamisen varaa.

• MuslimiYLE.haisee

Hienoja videoita jonilla juutuubessa.

• BlackBoiRapistGhana

onko kaikki jonnet fägöttei..

• surkea.strategia

Vaikka kuinka Joni ja parittaja haluaisivat kohua ja keskustelua, niin silti sitä ei synny. Isoa yleisöä ei kiinnosta jonkun Jonnen peppupanot rahasta. Ei vaikka ihan iltahömpässä kaikki lukisi :D

#bordellin alinta kastia?

• PostimerkkiPerseesee

Tyynellemerelle ilman ruokaa ja juomaa tommoset mielenvikaiset hinttigigolot!

• raiskarimamuihin.väsynyt

kaikki tutustumaan joniin youtubessa. saa nauraa..

• Anonyymi

Joni on Suomenkansan toivo

• Anonyymi

Jos tulee sota niin Joni, Tuure, Crister ja Crystal eturintamaan. Jätkät twerkkaa meidät voittoon.

• joku legit oikeesti puhuu tääl sen ihost ok b
      nosiis joni on negaposi, rakastan sellaisia ihmisiä
      ja siis tiedoks et joni vaa hyötyy siit ku sitä haukutaa ku sit tyypit menee kattoo vaikka vaa yhen yt vidin silt ja se saa siit rahaa lmaoo
      mutta hän on ihana

• Anonyymi

joku legit oikeesti puhuu tääl sen ihost ok b
      nosiis joni on negaposi, rakastan sellaisia ihmisiä
      ja siis tiedoks et joni vaa hyötyy siit ku sitä haukutaa ku sit tyypit menee kattoo vaikka vaa yhen yt vidin silt ja se saa siit rahaa lmaoo
      mutta hän on ihana

• Anonyymi

Huono itsetunto.

• Anonyymi

Joni on ihana 🥰

• Anonyymi

Aivan kamala.

• Anonyymi

Todella vastenmielinen tyyppi.

• Anonyymi

Se on ärsyttävä. Ite en kestäis katella enkä kuunnella tollast lässyttäjä sössöttäjää samas tilas.

• Anonyymi

Tykkään!

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe