Mikä kisa tämä on?
Lueskelin kutsua Painiliiton sivuilla. Junioripainit, eikä edes yhtään sarjaa juniori-ikäisille!!!
Jonkin verran on tuo tapahtuman nimi harhaanjohtava.
Löysin myös ilmoittautuneita ja suurin osa oli 10 vuotiaita. Tuohan on aloittelijoiden
salikisa ja sen voisi myös nimetä sen mukaisesti.
Kälviän junioripainit
6
1701
Vastaukset
- PerttiKöyri
Jatka vain lueskelua. Se on hyvä harrastus. Älä kuitenkaan turhaa ryhdy ajattelemaan sen syvällisempiä. Se ei kaikille sovi. Joku ajattelevampi saattaisi olla sitä mieltä, että on hyväksi painille isot osallistujamäärät kisoissa.
- erkkaalapaan
Sinulla on ilmeisesti vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa. Avaaja kyseli kisan
harhaanjohtavasta nimestä. Miksi junnukisa, kun ei ainuttakaan junioria kisoissa.
Kadetti porukkakin oli lähes "aloittelijoita". Se, että on paljon porukkaa on ihan ok.
Painillisesti asia onkin jo täysin jotain muuta. - Painiesko
Kateus on suomalainen voimavara. Kautta aikain nuoria naperoita on kutsuttu "junioreiksi" tai "junnuiksi"
Kälviän Tarmon kisat on ollut aina huippuhyvin järjestetyt - ja ne olisi sitä vaikka nimenä olisi navettapainit.
- säbäJäbä
Miksi tuo kateus piti sotkea tähän ketjuun. Kukaan ei varmasti ole kateellinen
Kälviän kisoille tai jos on, niin ei kyllä ole täyspäinen.
Järjestelyyn en ota enempää kantaa, olin itse paikalla. Suomessa järjestetään painikisoja
viikottain ja yleensä on saatu palkinnot jaettua. Joku tykkää torvensoitosta enemmän
kun toiset. - kisakatsomontäti
No olihan siellä monta kll mitalistia ja muutama sm mitalisti painimassa niin en nyt ihan salikisoiksi kutsuisi.
- roobertti
Missä oli Kälviän "junnut" kun oli Ilmajoella kisat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663