Kälviän junioripainit

brottare69

Mikä kisa tämä on?
Lueskelin kutsua Painiliiton sivuilla. Junioripainit, eikä edes yhtään sarjaa juniori-ikäisille!!!
Jonkin verran on tuo tapahtuman nimi harhaanjohtava.
Löysin myös ilmoittautuneita ja suurin osa oli 10 vuotiaita. Tuohan on aloittelijoiden
salikisa ja sen voisi myös nimetä sen mukaisesti.

6

1701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PerttiKöyri

Jatka vain lueskelua. Se on hyvä harrastus. Älä kuitenkaan turhaa ryhdy ajattelemaan sen syvällisempiä. Se ei kaikille sovi. Joku ajattelevampi saattaisi olla sitä mieltä, että on hyväksi painille isot osallistujamäärät kisoissa.

• erkkaalapaan

Sinulla on ilmeisesti vaikeuksia luetun ymmärtämisen kanssa. Avaaja kyseli kisan
        harhaanjohtavasta nimestä. Miksi junnukisa, kun ei ainuttakaan junioria kisoissa.
        Kadetti porukkakin oli lähes "aloittelijoita". Se, että on paljon porukkaa on ihan ok.
        Painillisesti asia onkin jo täysin jotain muuta.

• Painiesko

Kateus on suomalainen voimavara. Kautta aikain nuoria naperoita on kutsuttu "junioreiksi" tai "junnuiksi"

Kälviän Tarmon kisat on ollut aina huippuhyvin järjestetyt - ja ne olisi sitä vaikka nimenä olisi navettapainit.

• säbäJäbä

Miksi tuo kateus piti sotkea tähän ketjuun. Kukaan ei varmasti ole kateellinen
      Kälviän kisoille tai jos on, niin ei kyllä ole täyspäinen.
      Järjestelyyn en ota enempää kantaa, olin itse paikalla. Suomessa järjestetään painikisoja
      viikottain ja yleensä on saatu palkinnot jaettua. Joku tykkää torvensoitosta enemmän
      kun toiset.

• kisakatsomontäti

No olihan siellä monta kll mitalistia ja muutama sm mitalisti painimassa niin en nyt ihan salikisoiksi kutsuisi.

• roobertti

Missä oli Kälviän "junnut" kun oli Ilmajoella kisat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      88
      1737
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      937
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe