Etsitään labradorinnoutaja urosta astutukseen

Kiire

Hei!☺ etsittäs noutaja urosta astuttamaan narttu lappiksen. Narttu on paperi koira. Vaihtoehtoja on esim. Labradorinnoutaja tai kultainennoutaja. Mieluiten pohjoispohjanmaalta. Ois vähä kiire jo😳

8

1059

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lisätietojakiitos

Juosten kusten ei hyvä tule.

Mitä testejä nartulle on tehty?

• tärkeinunohtui

Onko lonkat yms tutkittu ja rokotukset ja madotukset kunnossa? Millainen luonne koiralla on, ja miksi pentuja pitää saada?

• Ihmiskoira

Kysy jos naapurin Seppo voisi astua

• sekottakaavaanseropeja

Miksi sekotuksia teetät, mikset teetä rekattuja puhtaita?

Minusta on järjetöntä jalostaa rotukoiria, ja sit teettää niillä jotain mixeleitä.

Kannattaa pitää rotukoirat rotukoirina.Ja sekotella niitä seroja keskenään.

Yleensä, kyseessä on ns.viallinen yksilö, edullisesti saatu.Jolla sitten rahanhimossa teetetään mixit, kun puhtaita ja rekattuja ei viallisella saa teetettyä.Sit myydään ne viallise koiran mixelit, ja siirretään niihi ne viat.Ja jotkut viel luulee, et mixit on terveempiä....😆

• hälytyskellotkilajaa

kiire jo.....no päästä nopeesti irti, samantien, ja pidät peukkuja et jospa löytäis uroksen jostain.Onhan se ihan kamalaa jos juoksut menee ohi, eikä tiinehdykkään.
      Mistä näitä seropin teettäjiä oikein sikiää?
      Ei terveystutkita, ei suunnitella etukäteen.Kiireesti vaan jonkinlaiset penikat.Ei terveystutkimusvaatimusta, kuhan joku kultanennoutaja tai labbis.Varmaan oikeesti ihan mikä vaan käy, terveys ja luonne vaatimusta ei ollut.
      Ei vaikuta vastuulliselta tommonen touhu.

• uroskultsikka

Mulla olis 5v paperillinen kultsikka uros. Rokotukset ok. Lääkärissä todettu d lonkat. On ollut koko elämänsä terve.

• urostiedän

Tiedän uroksen joka vois käydä, ei ainakaa oo leikelty.Ja on vähän joillekki äree, mut voisin kysyä.Mis päin narttu on?
      Ja paljonko maksat asumisesta?

• eihyväisäks

No olisko se edes järkevää.Ei ainakaan jalostuskoiraksi, jos äreä on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1423
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      109
      855
    3. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      690
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      46
      689
    5. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      53
      683
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      677
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      25
      645
    8. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      66
      633
    9. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      69
      621
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      40
      616
    Aihe