Vaikea on ajella omat pallit tulee helposti viiltoja. Mutta onneksi apu voi löytyä läheltä
itse sain avun omalta äidiltä hän ajelelee karvat pois ja erektion sattuessa hoitaa myös senkin.
Olen onneelisessa asemassa.
karvaton aina
5
1672
Vastaukset
- Työkalunvalinta
Väärät välineet jos viiltoja tulee.
Luonnollisin apu onkin juuri tyttöystävä, sisko tai äiti. Nainen varmaan pyytää ensisijaisesti apua poikaystävältään tai veljeltään. Jos on oikein hyvät välit, miksei isältäänkin.
Itse olen sitä mieltä, ettei miehen tarvitse sheivata, mutta nainen on kaunein posliinina tai ainakin lyhytkarvaisena. Se on vähän niin kuin toisinpäin kuin tukan pituus.- poju2018
Uimahallissa katsotaan vähän pitkään mutta kukaan ei silti uskalla kysyä mitään.
Olen ajatellut laser toimen pidettä onko kellään kokemusta siitä? - Poika16v
Ajelu on helppoa eikä tule haavaumia ja jälki on sileää Philipsin bodygroom trimmerillä suosittelen, jossain yleisissä pesutiloissa olen huomannut hieman hymyileviä katseita kun on huomanneet ajetun kalun ympäristön mutta en anna sen haitata
- Posliiniksi
Hei poju2018,ajelisikohan äitisi minunkin karvani? Oon 53v/Hesa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256610MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545672Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.794426NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun864309Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1034079Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841426- 3341237
- 791235
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a151203Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978