Vaikea on ajella omat pallit tulee helposti viiltoja. Mutta onneksi apu voi löytyä läheltä
itse sain avun omalta äidiltä hän ajelelee karvat pois ja erektion sattuessa hoitaa myös senkin.
Olen onneelisessa asemassa.
karvaton aina
5
1680
Vastaukset
- Työkalunvalinta
Väärät välineet jos viiltoja tulee.
Luonnollisin apu onkin juuri tyttöystävä, sisko tai äiti. Nainen varmaan pyytää ensisijaisesti apua poikaystävältään tai veljeltään. Jos on oikein hyvät välit, miksei isältäänkin.
Itse olen sitä mieltä, ettei miehen tarvitse sheivata, mutta nainen on kaunein posliinina tai ainakin lyhytkarvaisena. Se on vähän niin kuin toisinpäin kuin tukan pituus.- poju2018
Uimahallissa katsotaan vähän pitkään mutta kukaan ei silti uskalla kysyä mitään.
Olen ajatellut laser toimen pidettä onko kellään kokemusta siitä? - Poika16v
Ajelu on helppoa eikä tule haavaumia ja jälki on sileää Philipsin bodygroom trimmerillä suosittelen, jossain yleisissä pesutiloissa olen huomannut hieman hymyileviä katseita kun on huomanneet ajetun kalun ympäristön mutta en anna sen haitata
- Posliiniksi
Hei poju2018,ajelisikohan äitisi minunkin karvani? Oon 53v/Hesa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään875181Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen533326Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,732705Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.621368Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp3041288Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?231215Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1121086- 461040
- 411026
Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2311017