Vaikea on ajella omat pallit tulee helposti viiltoja. Mutta onneksi apu voi löytyä läheltä
itse sain avun omalta äidiltä hän ajelelee karvat pois ja erektion sattuessa hoitaa myös senkin.
Olen onneelisessa asemassa.
karvaton aina
5
1665
Vastaukset
- Työkalunvalinta
Väärät välineet jos viiltoja tulee.
Luonnollisin apu onkin juuri tyttöystävä, sisko tai äiti. Nainen varmaan pyytää ensisijaisesti apua poikaystävältään tai veljeltään. Jos on oikein hyvät välit, miksei isältäänkin.
Itse olen sitä mieltä, ettei miehen tarvitse sheivata, mutta nainen on kaunein posliinina tai ainakin lyhytkarvaisena. Se on vähän niin kuin toisinpäin kuin tukan pituus.- poju2018
Uimahallissa katsotaan vähän pitkään mutta kukaan ei silti uskalla kysyä mitään.
Olen ajatellut laser toimen pidettä onko kellään kokemusta siitä? - Poika16v
Ajelu on helppoa eikä tule haavaumia ja jälki on sileää Philipsin bodygroom trimmerillä suosittelen, jossain yleisissä pesutiloissa olen huomannut hieman hymyileviä katseita kun on huomanneet ajetun kalun ympäristön mutta en anna sen haitata
- Posliiniksi
Hei poju2018,ajelisikohan äitisi minunkin karvani? Oon 53v/Hesa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1625656
- 2653334
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413293Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442728- 361864
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?281637Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411596- 161467
- 231447
- 241357