Vaikea on ajella omat pallit tulee helposti viiltoja. Mutta onneksi apu voi löytyä läheltä
itse sain avun omalta äidiltä hän ajelelee karvat pois ja erektion sattuessa hoitaa myös senkin.
Olen onneelisessa asemassa.
karvaton aina
5
1694
Vastaukset
- Työkalunvalinta
Väärät välineet jos viiltoja tulee.
Luonnollisin apu onkin juuri tyttöystävä, sisko tai äiti. Nainen varmaan pyytää ensisijaisesti apua poikaystävältään tai veljeltään. Jos on oikein hyvät välit, miksei isältäänkin.
Itse olen sitä mieltä, ettei miehen tarvitse sheivata, mutta nainen on kaunein posliinina tai ainakin lyhytkarvaisena. Se on vähän niin kuin toisinpäin kuin tukan pituus.- poju2018
Uimahallissa katsotaan vähän pitkään mutta kukaan ei silti uskalla kysyä mitään.
Olen ajatellut laser toimen pidettä onko kellään kokemusta siitä? - Poika16v
Ajelu on helppoa eikä tule haavaumia ja jälki on sileää Philipsin bodygroom trimmerillä suosittelen, jossain yleisissä pesutiloissa olen huomannut hieman hymyileviä katseita kun on huomanneet ajetun kalun ympäristön mutta en anna sen haitata
- Posliiniksi
Hei poju2018,ajelisikohan äitisi minunkin karvani? Oon 53v/Hesa
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117