Pöytäkone HP COMPAQ 6300 SFF. Intel core 3240, 3,4 GHz. Välimuisti 3M. Muistia 4Gb. Koneessa integroitu emolle näyttökortti. Yksi Express 16 laajennuspaikka vapaana. Laittaisin pelejä varten paremman näyttiksen! Pitäisi olla matala frofiili malli. Onnistuuko homma ja mitä kortti tulisi maksamaan? Käytettyjä varmaan tarjolla! Minkälaista korttia suositellaan? Entä kotelon lämmöt? Vanhempi kone 8v>. Käyttis Win 10 Home.
Näyttökortti HP
5
243
Vastaukset
Vaikka Gigabyte GeForce GTX 1050 OC Low Profile
- näyttökortti
Koneen virtalähde 240W. Riittääkö teho? Ei tulostimia liitetty.
300 W taisi olla tuolle suositus. Leffoja kyllä katselet mutta pelit voi olla ongelma. Netissä on laskureita joilla voi selvittää virrankulutuksen.
- wet24wt2r
Nvidia joku kortti mihi jatkuu Nvidian tuki ajureille myös tulevaisuudessa. Vastausha löytyy Nvidian sivuilta. Steamin laitevaatimuksia kannattaa myös etsiä. Nvidia lopettaa usealle kortille tukensa, jotka toimivat kyllä, mutta ajasta ei tietoa, ei ainakaan kauanko Stemin kilkkeet toimii.
- näyttökortit
Edellinen HP COMPAQ 6300 SFF. Intel core 3240, 3,4 GHz. Välimuisti 3M. Muistia 4Gb. Miten oma integroitu näyttis selviää kevyemmistä peleistä/videoista? Paljonka muistia ja resoluutio? Onko yleensä näillä vaatimuksilla mitään syytä kortin vaihtoon? Virtalähde 240W. Käyttis Win Home 10. Onko käyttiksellä tässä asiassa merkitystä? Ubuntu Mate 16.04 tai Win 7 Home?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560