Kait oot jo löytäny sen täydellisemmän miehen

epätäydellinenjaylpeäsii

Viatonta purkua, tietäen kaikki realiteetit, tuskin huomannu tai ehkä sen on huomannu rakastumisen mutten sitä myönnä kasvotusten koska sua saattas vaan sattua sen takia tai alkas vituttaan tiiä sit, mutta ainakin tämän kautta tiedä että olen sinkku juurikin sen takia ettei tunteet ole vähentyneet...

https://www.youtube.com/watch?v=r9SNgc_Z354

10

3137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitätapahtunut

      Sen takia olet sinkku, koska tunnet häneen jotain ja tunteet eivät ole vähentyneet? Nähdäänkö me kasvotusten paljonkin?

      • ainakaanenitkeenääpäivit

        Niin siis en tarkottanu syyllistää koska tämä ei ole hänen syytänsä ei sille voi mitään jos rakastuu mutta tarkotin että pysyn sinkkuna omasta tahosta koska se olisi väärin uutta naista kohtaan kun ei pystyis panostaan suhteeseen täysillä jos on olemassa vielä vanhatkin tunteet. Kaikista tyhmintä tässä on se että ei oll aede oltu suhteessa sen naisen kanssa, siksi tuntuukin ihan hullulta että rakastui, ihastus nyt on etät joo voi käysdä mutta että näin niin ei helevetti mitä paskaa, eri asia jos olis ollu molemminpuolista, ehkä sitten tapaan aina vaan naisia jotka joko ei ole kiinnostuneet tai sitten jonkun väärinkäsitysten takia tai ilkeiden ihmisten paskapuheiden takia kusee kaikki. Nähdään me viikoittain.

        Toki välitän tästä ihmisestä ja haluan pelkkää hyvää janäin pois päin, itselle olen vaan erittäin vittuuntunut. Muutenkin kumma juttu että jos perkele olen ollut monessa suhteessa ja ei mistään helpoimmasta päöästä nämä kumppanit että on vaatinut kärsivällisyyttä ja itsevarma olen enkä ole aiemmin luovuttanut niin tämä nainen veti mut alusta asti niin lukkoon että en edes kunnollista alotetta saanut tehtyä vaikka toki ei sekään varmaan ois auttanu kun eihän sille voi mitään ettei kemiat kohtaa, enkä ole edes kehannut sanoa että ite käsitin väärin että hän varmaan enemmän ystävä mielessä alussa aatteli ja siksi tultiin niin paljon paremmin juttuun, että tyhmänä käsitin että hänkin oli kiinnostunut no onneksi ainakin sen tietää että miksi olen niin tampio kun ainakin kertonut miksi oli menny luotto ihmisiin täysin, tämä ihminen sai luoton palautumaan ja paljon muutakin positiivista aikaan, nykyisin olen ollut hiljasempi.

        Ja eipä ole koskaan aiemmin tullu kirjoteltua tälläsiin tyhmiin sivustoilel vaan oon menny vaan heti eteenpäin jos ei oo vastakaikua saanut, kuitenkin jo aikuinen mies ja löytyy sitä elämänkokemusta ja suhteistakin tarpeeksi kokemusta mutta toki kaikki on erialisia ja näin vaan joskus käy mutta siinä mielessä outoa että tuntuu etten ole aiemmin ollut edes rakastunut, korkeintaan ihastunut vahvasti mutta ei aiemmissa suhteissa edes ole tuntenut tällästä että vetää ja vetää puoleensa kokoajan tuo ihminen ja tuntuu jotenkin sielunkumppanilta, vituttaa kun ei näitäkään ole kasvotusten saanu sanottua koska ainakin hän olisi ansainnut mult akauniita sanoja vaikeki mitään tuliskaan.


      • Repesinsunleivistä

        Älä viitti. Sä tiedät että mä oon susta kiinnostunu ainakin itse tuntuu että se näkyy ku auringonpaiste pilvettömällä taivaalla. Oon huomannu joo että oot kiinnostunu ja en ymmärrä mitä sunkin kaltainen mies minussa näkee. Ollaan liian epävarmoja molemmat vaikka pyritää antaa just päinvastainen kuva.
        Mikset lähde minne ehdotin kanssani. Vai onko sekin niin ettet pääse vaikka lähteä tekisi mieli? Ja sinkkuko? Minä ainakin olen. Tiedän ettet sinä ole hän. Vaikka ei se niin mahdotonta ole vaikka olisitkin.


      • purkuavaanjatkanyksin
        Repesinsunleivistä kirjoitti:

        Älä viitti. Sä tiedät että mä oon susta kiinnostunu ainakin itse tuntuu että se näkyy ku auringonpaiste pilvettömällä taivaalla. Oon huomannu joo että oot kiinnostunu ja en ymmärrä mitä sunkin kaltainen mies minussa näkee. Ollaan liian epävarmoja molemmat vaikka pyritää antaa just päinvastainen kuva.
        Mikset lähde minne ehdotin kanssani. Vai onko sekin niin ettet pääse vaikka lähteä tekisi mieli? Ja sinkkuko? Minä ainakin olen. Tiedän ettet sinä ole hän. Vaikka ei se niin mahdotonta ole vaikka olisitkin.

        Joo en varmaa ole hän koska ei muistaakseni ole hän ehottanut lähtemistä minnekkään hänen kanssaan, pahoittelen jos luulit mua joksikin toiseksi, en usko että hän kirjottelis edes tälläselle palstalle koska sen verran olaan jo tutustuttu ja tunnettu tässä melkein 2 vuojen ajan että jonkun verran jo tuntee ihmistä.


      • Kokemustaonjapaljon
        ainakaanenitkeenääpäivit kirjoitti:

        Niin siis en tarkottanu syyllistää koska tämä ei ole hänen syytänsä ei sille voi mitään jos rakastuu mutta tarkotin että pysyn sinkkuna omasta tahosta koska se olisi väärin uutta naista kohtaan kun ei pystyis panostaan suhteeseen täysillä jos on olemassa vielä vanhatkin tunteet. Kaikista tyhmintä tässä on se että ei oll aede oltu suhteessa sen naisen kanssa, siksi tuntuukin ihan hullulta että rakastui, ihastus nyt on etät joo voi käysdä mutta että näin niin ei helevetti mitä paskaa, eri asia jos olis ollu molemminpuolista, ehkä sitten tapaan aina vaan naisia jotka joko ei ole kiinnostuneet tai sitten jonkun väärinkäsitysten takia tai ilkeiden ihmisten paskapuheiden takia kusee kaikki. Nähdään me viikoittain.

        Toki välitän tästä ihmisestä ja haluan pelkkää hyvää janäin pois päin, itselle olen vaan erittäin vittuuntunut. Muutenkin kumma juttu että jos perkele olen ollut monessa suhteessa ja ei mistään helpoimmasta päöästä nämä kumppanit että on vaatinut kärsivällisyyttä ja itsevarma olen enkä ole aiemmin luovuttanut niin tämä nainen veti mut alusta asti niin lukkoon että en edes kunnollista alotetta saanut tehtyä vaikka toki ei sekään varmaan ois auttanu kun eihän sille voi mitään ettei kemiat kohtaa, enkä ole edes kehannut sanoa että ite käsitin väärin että hän varmaan enemmän ystävä mielessä alussa aatteli ja siksi tultiin niin paljon paremmin juttuun, että tyhmänä käsitin että hänkin oli kiinnostunut no onneksi ainakin sen tietää että miksi olen niin tampio kun ainakin kertonut miksi oli menny luotto ihmisiin täysin, tämä ihminen sai luoton palautumaan ja paljon muutakin positiivista aikaan, nykyisin olen ollut hiljasempi.

        Ja eipä ole koskaan aiemmin tullu kirjoteltua tälläsiin tyhmiin sivustoilel vaan oon menny vaan heti eteenpäin jos ei oo vastakaikua saanut, kuitenkin jo aikuinen mies ja löytyy sitä elämänkokemusta ja suhteistakin tarpeeksi kokemusta mutta toki kaikki on erialisia ja näin vaan joskus käy mutta siinä mielessä outoa että tuntuu etten ole aiemmin ollut edes rakastunut, korkeintaan ihastunut vahvasti mutta ei aiemmissa suhteissa edes ole tuntenut tällästä että vetää ja vetää puoleensa kokoajan tuo ihminen ja tuntuu jotenkin sielunkumppanilta, vituttaa kun ei näitäkään ole kasvotusten saanu sanottua koska ainakin hän olisi ansainnut mult akauniita sanoja vaikeki mitään tuliskaan.

        Kokemusta samanlaisesta!!
        Miksi et ota yhteyttä kyseiseen henkilöön ja kerro avoimesti tunteistasi, voi olla että hän tuntee samalla tavalla, mutta ei uskalla kertoa :)'onnea matkaan !


      • Söineleipäsä

        Aina ei kannata olla se ekana kertoja. Mä kerroin miehelle tunteistani ja hän ei vastannut mitään yhtä suoraan. En siis tiedä tunteeko minua kohtaan mitään sillälailla myönteistä kuin minä hänetä kohtaan. Mutta se tapa miten hän kohtelee minua osoittaa jotain tunteita olevan. Kosketus yms. En usko että hän sanoo mitään koskaan.


      • turhaajaarittelua
        Kokemustaonjapaljon kirjoitti:

        Kokemusta samanlaisesta!!
        Miksi et ota yhteyttä kyseiseen henkilöön ja kerro avoimesti tunteistasi, voi olla että hän tuntee samalla tavalla, mutta ei uskalla kertoa :)'onnea matkaan !

        Joo toki mutta jos tilanne muutenkin hankala että esim voipi työ mennä tai kärsiä niin eikö olisi ihan reilua että jos tunne molemminpuolinen ja jos nainen huomaa niin edes vihjailee hienovaraisesti ja selvästi ei sillain epämääräsesti ja ristiriitasesti jonka vasta tajuaa jälkeenpäin että haluskin että mies tekee alotteen tai sitten ei tajua että ois kiinnostusta, toki mun kohalla se pitäs aikalailla ees vihjailu tulla naiselta koska on tullu pakit yhesti siltä henkilöltä, mutta miksi sekään ei auttanut vaan tunteet senku vahvistu, vaikka ite yritti unohtaa ja kuitenkin joku tyhmä kutina tai vaisto sanoo että anna mennä että ehkäpä hän sittenkin haluaa jotain, yleensä kun on tuo intuitio ollut vahva ja vaistot tosi usein ollu oikeassa varsinkin tunneasioissa.


      • Taukomemijo

        Mä olen sanonut ihan suoraan että olen kiinnostunut sinusta. Kyllä siitå pitäisi tajuta ja varmasti tajusikin. Mutta ehkä haluaa itse olla mies joka sanoo kuinka edetään. Jos edetään. Toisaalta jos mä vaan en kiinnosta sitä?


    • johannailves

      olen, pirkanmaalta

    • Kirpputirkku

      kerro missä näette esim tai jotaki minkä työ tiedätte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe