Bordelleja ehdotetaan lailliseksi

jokumies83

36

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 980980809
    • Kupinkääntäjä

Olis se hienoa ajaa valmetilla bordelliin lehmänkusen tuoksuisena

• kortsutonna

nonoh

Ilotytön kanssa mennään ensin suihkuun

tyttö otta ensi suihin ja hups kortsu tupsahtii pippeliin

• fixuasiakas

Käsittääxeni Tampereella on jo laillinen ilotyttö, jok maxaa verotkin

Bordellit pitääkin laillistaa ja terveysviranomaisten valvontaan

myös Kainuun kairoille savottojen iloxi

Ettei simppelipalstalla ruikuteta pihtareista

• Kupinkääntäjä

Mitähän mieltä lienee kepuloitsijoiden leikkuri lestadiolainen ?

• lestanpikkarit

sille riittää kykloppipesukone

• rwefsdsdfwfwefsd

Pitäisi myöskin olla työehtosopimus jossa hinnat rinnastettaisiin normiduunien hintoihin.

• Ja velvoittaa työttömät mukaan toimintaan vaikka vain aktivoinnin nimissä.

• 765
        however kirjoitti:

Ja velvoittaa työttömät mukaan toimintaan vaikka vain aktivoinnin nimissä.

Ymmärrätkö, että se velvoite tulisi sitten myös teille miehille?

• EdesUnissa
        765 kirjoitti:

Kuinka sinä luit tuon edellisen kirjoituksen ? Eihän siinä millään tavalla jaoteltukaan miehiä ja naisia, etkä oikeastaan tiedä onko sen kirjoittaja itse mies vai nainen ?
        Se oli mielestäni ajankohtainen rinnastus. Jos ammatista tehdään laillista yritystoimintaa, he voivat rekrytoida työntekijöitä.
        Kaikkea ei tarvitse nähdä henkilökohtaisesti. Paitsi tässä tapauksessa, jos on työtön, ja mahdolisesti aktivointi toimenpiteiden alainen.

• 765 kirjoitti:

Tottakai tasapuolisuuden nimissä ja toisaalta eihän meillä kaiketi kohta ole enää miehiä ja naisia, on vain henkilöitä.
        Ja mitäs, kun miehetkin jo synnyttää, ovat tiede ja politiikka luoneet aivan uuden mallin evoluutiosta.
        Näin se kehitys etenee.

• Nainen39vee

Eihän seksityö tälläkään hetkellä ole kriminalisoitu. Seksiä saa siis kyllä myydä, ja saa siitä verotkin maksaa. Bordellia sen sijaan ei voi pitää.

• miesbordellinroskxessa

Bordelleissa on myös gorillammainen järjestysmies

Saksalaisella pikkutarkkuudella tytöllä on munakello

ku kello pärähtää madame koputtaa oveen: Time please

seuraava pelikierros. pelimerkit pöydälle please

Tyttö tekee judomaisen jalkalukon, ettei pysty nylkyttämään

• jaajaakeskikalajaa1111

mainoio idea... Tekisi kyl hyvää päästä paneskelemaan kunnolla, runkkiminen kyllästyttää, mm...

• saamattomuusko

Mikä sua nyt estää prostituoidulla käymisen?

• pilluamaaseudulle

Kepulaiset kökkötraktorit eivät saa pillua. Haluavat bordelleja, jos voi nussia pois msataloustuet.

• kepupettääaina

Pujottelija olisi varmasti innokas asiakas

• antaa.tulla.vaan

En vastusta, koska nykyinen suomalainen kulttuuri on mitä on. Ja naiset myös.

• nyky-nainen

Johtuu varmaan nykymiehistä että naiset on mitä on. Itsekin asian todenneena pysyn sinkkuna.

• toimet.teot.ja.valinnat
        nyky-nainen kirjoitti:

Johtuu varmaan nykymiehistä että naiset on mitä on. Itsekin asian todenneena pysyn sinkkuna.

Ei johdu. Kaikki kunnia menee naisille itselleen.

• nyky-nainen
        toimet.teot.ja.valinnat kirjoitti:

Ei johdu. Kaikki kunnia menee naisille itselleen.

Johtuu miehistä. Miksi luulet naisten sinkkuuden lisääntyneen? Nainenhan on nykymiehelle vaan reikä.

• eisitoutumiskykyisiä
        nyky-nainen kirjoitti:

Johtuu miehistä. Miksi luulet naisten sinkkuuden lisääntyneen? Nainenhan on nykymiehelle vaan reikä.

Johtuu naisista. Miksi luulet miesten sinkkuuden lisääntyneen? Mieshän on nykynaiselle vaan hyötyesine. Ja nykynaiset noudattavat juoksut-kotileikki-menot kaavaa.

• Semmosenhan voi perustaa jo nyt kun vuokraa seksinukkeja.

• Kikyn ja työllistämisen nimissä kaikki käy.

• KilttiMies89

Kieltämättä alkaa tämä jatkuva runkkiminen maistumaan puulta. Eilen tein varmaan jo jonkin sortin ennätyksen kun ruikin 5 kertaa. Pakko saada kohta pillua tai muuten ei tule elämästä mitään.

• KilttiMies89

Ehdotin jo yhdelle kaverinaisellekkin camseksiä mut vastaus oli jälleen kerran kieltävä kun Masi kieltää. Ei voinut edes tissikuvaa lähettää. Parempi varmaan katkaista koko kaveruus.

Alkaa kyllästyttämään tämä jatkuva pakkien saaminen ja se kun kukaan nainen ei innostu seksistä minun kanssa tai ei halua edes minun seuraan. Kai se on itsemurha kohta edessä kun ei tällaista ikuisena hylkiönä elämistä jaksa enää kauaa.

Lisäksi olen ilmeisesti kuolemanvakavasti sairas mutta silti kukaan nainen ei halua toteuttaa minun viimeistä toivettani että saisin harrastaa edes kerran kiimaista seksiä.

• KilttiMies89
        KilttiMies89 kirjoitti:

Ehdotin jo yhdelle kaverinaisellekkin camseksiä mut vastaus oli jälleen kerran kieltävä kun Masi kieltää. Ei voinut edes tissikuvaa lähettää. Parempi varmaan katkaista koko kaveruus.

Alkaa kyllästyttämään tämä jatkuva pakkien saaminen ja se kun kukaan nainen ei innostu seksistä minun kanssa tai ei halua edes minun seuraan. Kai se on itsemurha kohta edessä kun ei tällaista ikuisena hylkiönä elämistä jaksa enää kauaa.

Lisäksi olen ilmeisesti kuolemanvakavasti sairas mutta silti kukaan nainen ei halua toteuttaa minun viimeistä toivettani että saisin harrastaa edes kerran kiimaista seksiä.

Siinä sen taas näkee kuinka samantekevä olen kaikille naisille. Varmaan vaan toivovat pikaista kuolemaa minulle että pääsisivät tällaisesta kiusankappaleesta eroon.

• 4gtrh56yjghgb

Ei suinkaan, sä olet ihan kiltti ja kiva mies, mutta kemiaa ei vaan ole...

• KimppakivaaMasinkera
        KilttiMies89 kirjoitti:

Mutta kuka on MASI? Minä vaan kysyn!?😂

• KilttiMies89
        4gtrh56yjghgb kirjoitti:

Ei suinkaan, sä olet ihan kiltti ja kiva mies, mutta kemiaa ei vaan ole...

Olipa tyypillinen naisen selitys...

• .. NarsuMarsu Persoonaiset/Luonteiset naiset eivät tykkää ideasta, koska he eivät halua tälläistä "MarkkinaHäirikköSydeemiä" Tasaamaan tämän hetkistä EpäTasaPainoa "markkinoilla", joka on Vahvasti EpäTasaPainossa heidän edukseen.. ;P

.. Kuulen Jo kuinka PalkoKasvit vierivät Kohti NarsuMarsujen HengitysElimiä.. ;D

.. Mut joo.. Kuka Totuudesta suuttuu.. Niin se on.. ;D

• nopeutettulaki

Lakialoite voisi edistää asiaa.

• Madame___

pönden tulee tietää, ettei saa paskantaa ilotytön bideealtaaseen

se on vain Pillunpesuun...tuleepi tupenrapinat paskojalle

• Pillujen--asiantuntija

Bordellien naiset on kaikki rumia ja pilaantuneita.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      260
      9057
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      312
      6289
    3. Verinen koira

Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?
      Imatra
      66
      1370
    4. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1311
    5. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      109
      1111
    6. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      79
      995
    7. Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?

Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      877
    8. Mopokeulija

Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin
      Haapavesi
      43
      788
    9. MUISTATTEKO SEN?

Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk
      Joukkoliikenne
      311
      703
    10. Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !

Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus
      Ähtäri
      23
      696
    Aihe