Miehelläni olisi sildenafilia, mutta niistä on päiväys mennyt. Uskaltaako kokeilla?
Vanhentunut Sildenafil
19
16638
Vastaukset
- Kovax
Moi Ulla. Uskaltaa. Mulla päiväys menny reilut kolme kuukautta yli. Annoin neljä kipaletta tutulle yli 65:selle kaverille. Hän kokeili ja oli tosi tyytyväinen . Itekkin käyttäny kuukausia ylimenneitä ja hyvin toimineet.
- Anonyymi
Sildenafil ilman reseptiä - https://euhealth24.com/fi/
Omat kokemukset seuraavat: 100mg on liikaa, päätä kuumottaa ja särkee, vaikuttaa myös silmissä lievänä paineena ja itse kulli on niin saatanan kova että sattuu. Myöskään seksi ei tunnu miltään kun jomottaa kullia. 50mg on parempi, mutta vastaavia vaikutuksia kuin 100mg. 25mg on täydellinen. Ei päänsärkyä. Ja seisokki jämäkkä muttei liian. Jos illalla otat 25mg niin aamustondis on vielä varsin miehekäs!
- Jokovärisee
Anna vaan niin nautit kunnolla. Letkusta ei ole hyötyä kenellekään
- letkuville
Paitsi lääketehtaille
- kalamies
Entä jos on monta vuotta päiväyksestä?
- Eivanhenekoskaan
Kovenee kui sementti ajan saatossa
- Anonyymi
Ei haittaa menoa. Ainakin kolme vuotta vanhaa sinistä pilleriä otin nyt viikonloppuna ja kulli seisoi kovana kuin kivi.
Oltiin hotellissa rouvan kanssa ja naitiin kolmesti. Illalla vaikka olin pikku hiprakassa nappasin puolikkaan eli 50mg.
Olipas kiva sessio, kyrpä kovana sai pelehtiä ja hoidella vaimolle orkut ja jaksoin naida vielä kunnolla päälle.
Aamulla uusiksi ja vähän ennen huoneen luovutusta.
Autossa vaimo otti kädestä ja sanoi että oon sen oma munamies :)
Kivalta tuntuu kun voi vielä melkein kuuskymppisenä antaa vaimolle tyydytystä. Toki tekee hyvää itsellekin.
En oo mikään terveysintoilija, perusjantteri mutta alkaa jo ikä näkyä ja tuntua.
Tsemppiä kaikille ikämiehille ja nuoremmillekin toki. - Anonyymi
Mulla pari vuotta vanhat jäljellä.
Otan välillä puolikas, ja hyvin toimii.
- Kovax
Terve taas Ulla. Joko kokeilitte ylipäiväisiä rohtoja. Toimiko? Minkä ikäisiä olette?
- ldldldldldl
Muutama kuukausi yliaikaa ei haittaa.Itse käytin puolittamaani 50mg tabua vuoden jälkeen.Armoton päänsärky ensimmäisen kerran.En uskalla käyttää edes normilääkettä vähään aikaan.
- Ikäaviomies
Hyvin toimii vanhallekin vanhentuneena. Ei uskalla ottaa kuin neljennes taplettia ja panettaa entistäkin enemään, vaikka ilman sitäkin. Naiminen on elämän eliksiiriä. Kesto noin puolituntia alkujyystöstä huippuun. Sitten kivat päiväunet
- Anonyymi
3 vuotta vanha sildenafil voiko käyttää?
- Anonyymi
Kokeilemalla se selviää jäykistyykö jäsen vai koko perheenjäsen.
Kova on kiima vissiin kun tuollaisia mietit.
- Anonyymi
vanheneeko sildenafil?
- Anonyymi
Ei kait myrkylliseksi muutu? Tehot voi hävitä,tai lisääntyä,kuka tietää?
- Anonyymi
Ne ovat nykyään niin halpoja, ettei toinna suotta arvuutella terveyden kustannuksella.
Viime viikolla ostin 12 kpl paketin 50 mg Sandoz, maksoi 7 euroa. Halpaa namuttelua ! - Anonyymi
Toimii hyvin. Kokeilin, vaikutti vielä seuraavanakin päivänä. Kaverin kanssa oltiin saunomassa. Kävi vähän nolosti, mutta ei siinä mitään. Kaveri ihmetteli ja kysyi miten nyt tollai, näin mun seurassa,,,
- Anonyymi
No nyt tuli hommattua uusi resepti ja kyllä on pillerin voimassa eroa. Vanhentuneetkin toimii mutta kyllä tuoreessa on eri potku.
- Anonyymi00074
Toimii 5v vanhat ovat aika kovia voi sulaa vain hitaammin itellä -19 mennyt vanhaksi
Välillä ei tarvinnut jäi käyttämättä .
Mies 62.v
Ps nyt on valkoisia tapletteja ,ei oo niin tehokkaita kuin siniset
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454372Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1222822Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412582Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861556Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1171498- 491219
- 851154
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1841003- 45996
- 59993