Jouduin ottamaan pikavipin mieheni äkillisen kuoleman vuoksi. Nyt olen maksanut tätä lainaa takaisin jo puoli vuotta ja tuon hirvittävän koron vuoksi se ei ole lyhentynyt ollenkaan vaa lisääntynyt vaan. En taida saada tätä ikinä maksettua. Älkää hyvät ihmiset hairahtuko ainakaan tähän firmaan!
CREDIT-24 PERII LÄHES 100% KORKOA!!
4
1395
Vastaukset
- asiatjarjestyykylla
Ota ihmeessä yhteyttä heidän asiakaspalveluun ja selvitä tilanteesi. Kuluttajansuojalaki määrää jossain määrin maksimi korkoja. Oletko harkinnut lainan poismaksamista jollakin toisella lainalla, jossa on edullisempi korko? Tutki vaikka nopeelaina.fi:n lainalaskuria juuri tuohon tarkoitukseen. Saat aivan varmasti asiallista velkaneuvontaa tai sitten juuri tuon mainitsemani "laina yhdistelyn."
- Kualalumpur6
Minä taas jouduin ottamaan pikavipin koirani saadessa yllättäen pentuja. Minä olen maksanut tätä lainaa takaisin yli kaksi kuukautta ja kohtuullisen koron vuoksi se on kohta maksettu kokonaan. Älkää hyvät ihmiset hairahtuko ostamaan koiraa ! !!!!!
- Ylivieskalainen
Hae ihmeessä pankin vakuudetonta kulutusluottoa niissä on vuosikorko alle 10 prosenttia.
- juu_ei69
Älä kuseta porukkaa täällä. Viinaan ja tupakkaan sä sen vipin otit kuitenkin. Credit24:lla on kovat korot, mutta ei voinut tulla yllätyksenä. Kai luit sopimusehdot kun hait sitä vippiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä911919Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771753Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3051550Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1811441Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em881028- 51997
- 56977
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56958- 67944
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40931