Kävi_näin....

Turussa_

Illalla vähän vanhaa vähemistöseksuaalia alkoi haluttamaan ja ajattelin lähteä taksilla paikalliseen baariin katsomaan poikia.

Taksilla tietysti eihän sitä vanha jaksa kävellä. Samalla tuli mieleen että hmmmm.
Kysyin ensimmäiseltä taksilla "suullista" palvelua saat 50 extraa. Eka auto sano että painu ny muualle siitä. Toinen sano että vetää turpaan jos viellä näkee. kolmas oli jo ihan hiilenä. Ajattelin että ei tämä nyt oikeen suju tämä homma. Mutta luikuri kaverina keksin sanoa seuraavalle autolle.
Ihme jengiä nämä taksikuskit kun ei suostu soittamaan RadioRokkia kovaa olen luvannut kaikille 50€ jos pistää radjon kovalle ja ajaa ikkunat auki. Kuski ihmeissään jaa no mikäs siinä hypää kyytiin. Lykkäsin 50€ kuskin käteen Rokki kovalle ja menoksi. Sanoin kaverille että heiluta sitä 50€ seteliä niin että muut näkee ja tämähän heilutti. Oli ilmeet näkemisen arvoisia kun High way to hell soi skodan radiosta ja kuskilla leveä hymy naamalla heilutti 50€ seteliä. Ja tämä tarina on tosi :)

On se elämä ihanaa.

5

2663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeissi

      Aika vanha, mutta ihan osuvasti nykyaikaan muokattu.

    • Sssfgghkll

      Kuulin tän vitsin ekan kerran jotain 30 v sitten. Onhan se kierrätys muodissa

    • WanhaIsäntä

      Aloitin taksinajon vuonna -69, jo silloin tuota juttua kerrottiin, tosin sun juttus on vähän muunneltu.

      Eli vanhaa vitsiä levität totena....

    • Uytgvc3321qw00

      Yritit olla kovinkin hauska, epäonnistuit pahasti. Kerro jokin uusi vitsi. Et taida pystyä.

      • Turussa_

        No joo tää nyt vaan tuli mieleeni kun tänne eksyin. Kieltämättä oli riittävästi aikaa kun tämän vitsin olin kuullut niin ajattelin että on varman monelle "uusi" pikkusen joutui muistelemaan miten se meni ja samalla nyt mietin miten tämä voisi tänäpäivänä mennä.
        Ei muuta kuin hyvää päivänjatkoa kaikille palstan lukioille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      98
      8842
    2. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      70
      8654
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      96
      8204
    4. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      496
      3476
    5. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      89
      3181
    6. Hetkeksikään en lakannut sua ajattelemasta

      Välillä ajattelin, etten ole sellainen johon ihastuisit. Välillä ajattelin, että sinäkin ihastuit. Olen ollut erittäin s
      Ikävä
      22
      2641
    7. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      464
      2535
    8. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      38
      2483
    9. Se, mies on myös kaappijuoppo

      Piilottaa ongelmansa hyvin. Sitä ei tiedä mitä muitakin salaisuuksia sillä on. Kannattaa varoa ja kiertää kaukaa.
      Ikävä
      17
      2314
    10. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      86
      2272
    Aihe