Miksi perhana vie minä alan vihata aina niitä joihin olen tutustunut tai tutustumassa, vai vihaanko itseäni niin paljon... olinpa vapaa ajalla tai töissä.
Vai onko mahdollista että kaikki minun ihmis vihani purkautuu vanhoista traumoista.
?!Miksi miksi?!
3
749
Vastaukset
- proffano1
Olisikohan 99% ihmisistä paskoja. Vähintään.
Ihan ystävyydellä, näin kirjoitat oikein seuraavat sanat :
- vapaa-aika (huom. väliviiva, koska vokaalit)
- ihmisviha
Näillä voit jo tehdä vaikutuksen vanhempaan koulutettuun ihmiseen. 😀 - itseensin
En tunne sua ja mikä vaan on toki mahdollista, mutta jos edes mietit että vihaat itseäsi, niin silloin sinun pitää kyllä ihan ensin tehdä jotain sille asialle. Pitää olla sinut itsensä kanssa, rakastaa itseään. Onhan sinulle suhde myös itsesi kanssa, niin oudolta kuin se saattaa kuulostaakin. Ja se on loppujen lopuksi se kaikista tärkein suhde.
Ole kiltti itsellesi, älä soimaa itseäsi turhaan. Ole armollinen. Olet hyvä sellaisenaan kuin olet. Älä vertaile itseäsi muihin äläkä hae itsestäsi vikoja. Kyllä ne muutkin ihmissuhteet sitten järjestyvät.
Ja ensimmäiselle vastaajalle, ihan ystävyydellä:
oliko ihan pakko avautua jostain mitättömistä kielioppivirheistä? Eikö tämä ihminen jo riittävästi syyllistä itseään täällä? Olisit voinut olla oikeasti ystävällinen ja antaa olla. - ajatuksiani
On se mahdollista että tuollainen johtuu koetuista vaikeista asioista. Itselle tuli mieleen, että jos ihminen ei ole kokenut olevansa rakastettu lapsena niin ehkä silloin aikuisena ei koe ansaitsevansa huomiota tai rakkautta keneltäkään ja silloin piiloutuu vihan taakse. Viha voi olla myös seurausta sisäisestä surusta, koska pelkää pettymystä siitä ettei hänestä välitetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958