Uusi XF on kamala auto kaikinpuolin

Jaguareiolemitään

Ainakin suomen teillä valtavan meluisa peli. Sinänsä ohjaus on hyvä juu. Kävin ajamassa 240hv dieselin SCC:ssä tiksissä. Kone pitää kamalaa metakkaa eikä ole kovinkaan hienostunut. Jaguar tarvitsee kyllä vähintään kutoskoneen jotta voi olla auto. Lisäksi kiinnitin huomiota siihen että jaguar on sisältä kuin halvemmat autot myös varuseltuna. Jagurin laatu ei ole uutta kiaa, opelia jne kummempi..ihan samaa 2-laatua. Jotenkin luulisi jaguarin pyrkiessä premiumiksi heidän edes vähän miettivän mitä sinne sisälle laittaa? Mutta tuntuu että uudet jaguarit on paljon muovisempia kuin mitä oli vanhat esim S-type. Sitten kun katsotaam hintaa niin on se hinta vaan todella kamala eikä lainkaan kilpailukykyinen esim BMW:n kanssa. BMW 5-sarja on kaikinpuolin parempi auto, hiljaisempi ja hienostuneempi sekä erittäin paljon parempi ajaa. Miksi siis ostaa jaguar joka on lähinä kia sisältä?

4

762

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenkimivellu

https://m.nettiauto.com/jaguar/xf/9233425?vifAdCount=10&vifNav=Y Melkein 100tonnia tämmönen rotisko. Auto on sisältä heikompilaatuinen kun parhaimmat kiat. En ymmärrä miten jaguar on saanut tehtyä sisustan kun jossain opelissa. Ja näiden jaggejen hinnasta sulaa puolet ensimäisen vuoden aikana. Netissä on esimerkkejä vaikka kuinka. Jaguar on hinnoitellut itsensä pihalle siihen nähden mitä hinnalla saa. Eri asia jos auto olisi oikeadti erityisen laadukas jne muttakun sen on tylsä ja mitäänsanomaton,meluisa kone tuo 240hv eikä liiku mihinkään. Bemarilta saa 520d nelivedon 190hv nahkaverhoiltuna jne alle 60 tonnilla ja 5 sarja on XF reilusti isompi, uudempi, tyylikkäämpi ja nopeampi. Bemarissa on uutta tekniikkaa kun jaguar elää 5 vuotta jäljessä. On se jagen näyttö kyllä kamala käyttää myös. Epälooginen ja inhottava. Jenkemiä taitavat käyttää sisustassa.

• SepeteusSepe

Hyi sentään... yök

• Varonäitä

XF on laadultaan heikko ja ominaisuuksiltaa kehno. Jaguar on kaikista merkeistä jälkeenjäänein, tai no alfa taitaa olla brändinä aika samalla viivalla ja teknisesti puolivalmisteita.

• SepeteusSepe

Hyi hyi sentään... yök

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      271
      2804
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      20
      2225
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      340
      1963
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      103
      1632
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      209
      1337
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1287
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1233
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1149
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe