Kaksoisliekit huomio

OnkoKohtalotoveteita

Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta oman parisielunsa/kaksoisliekkinsä kohtaamisesta? Tarvitsen nyt vertaistukea, kun oma tilanteeni on umpisolmussa. Rakastan omaa liekkiäni valtavasti, mutta nyt ollaan erovaiheessa eikä yhteyttä tällä hetkellä ole. Kaikista asioista väännämme ja käännämne. Usko meinaa välillä loppua, mutta rakkaus ei lopu ainakaan minulta ❤️🔥❤️🔥

77

17813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PihkassaJariin

      Juu on. Tapasin kerran livenä liekkini. Hän meni vihille toisen kanssa. Näin kuvan morsiamesta ja ajattelin että voi pärsse, tuo kova sadisti tuhoaa liekkini niin ettei hänestä ole eläjäksi sen jälkeen. Siispä jäin yksin.
      Satsaan nyt tosissani seuraavaan elämään. Tämä elämä meni näin surkeasti päin honkia.

    • Vältteletrakkautta

      https://youtu.be/Ryonvz3Ccqo

      Sillä täällä voi tuntea vain itsensä. Täällä on turvallista, et ota riskiä, johon rakkaus välttämättä johtaa. Tämä on vääränlaista tuskaa. Et voi tuntea hänen läsnäoloaan täällä. Välttelet sitä. Se ei johda minnekään.
      Täällä et voi saavuttaa sitä, mitä etsit. Täällä pyörit vain ympyrää. Vain kohtaamalla ja asettumalla avoimesti alttiiksi oikeanlaiselle kohtaamiselle, voit saavuttaa sen mitä etsit. Ajatukset eivät sinne vie.

    • eiooeeskipinää

      no mikä ihime on KAKSOISLIEKKI?

      • Seonidioottien

        Keksimä sana eikä ne tiedä itekään mitä se meinaa mutta hienolta kuulostavana sanana haluavat sitä käyttää täällä palstoilla.


    • OnkoKohtalotoveteita

      Yleensä kaksoisliekeistä ei tiedäkään mitään ennen kuin omansa kohtaa, jonka jälkeen alkaa asioista ottaa selvää. Liekki on siis sielusi toinen pari, jossa on aika paljon samaa kuin itsessä ja sitten sopivasti etilaisuutta, jotka täydentävät toisiaan täydellisesti. Itse olen naimisissa ja perheellinen nainen ja oman liekkini kohdannut jo vuosia sitten. Mieheni tietää hänestä, olen täysin avoimesti hänestä kertonut. Liekissäsi yhdistyy jännällä tavalla aikaisempien kumppanien ja rakastettujen piirteet ja tavat. Hän on se, jota sielusi on odotttanut koko elämäsi. Liekkinsä löytäminen alkaa henkisellä kasvulla, joka ravistelee ihmisen syvintä ydintä myöten. Kaikki vanhat paskat alkaa tulla pintaan, joten mikään helppo juttu se ei ole, mutta se mitä tunnet tuota ihmistä ja kaikkia muitakin kohtaan on upea rakkaus. Tuo ihminen saa sinut tuntemaan iloa, välittämistä, hellyyttä, himia, naurua, vihaa, raivoa, ärtymystä, tuskaa, kaipausta jne. Se on tunteiden vuoristorataa enkä vaihtaisi sitä pois, vaikka se helvetin vaikeaa välillä onkin. Toivon, etyä asiat järjestyy meille parhain päin ja saamme kokea ainutlaatuisen ja puhtaan rakkauden niin itseämme kuin toisiamme kohtaan ❤️❤️

      • Niintäyttätuubaa

        Kun ikinä voi olla, pelkkää paskaa. Siinä on akka joka ei tiedä yhtään mistä kirjoittaa ja puhuu.
        Joku jo tuossa ylempänä kertoi että on juurikin tätä shittiä mistä tässä saimme lukea.


      • Eipahallaollenkaan

        Mutta tolla kaikella on ihan toinen nimi kuin aloittajan käyttämä.


      • OnkoKohtalotoveteita

        No kerrotko mikähän se toinen nimi on? 😊. En jaksa olla mielensäpahoittaja teidän kanssa, kun ette selvästi tiedä asiasta mitään. Jokaisen sydän tietää kuka se oikea on. Kun se kolahtaa, niin siinä ei auta Maamme laulukaan, sevon menoa sit!


      • Ihanaaseurattavaa

        Miehellesi. On se niin ihanata.


      • eiooeeskipinää

        höh, ihan tavallinen rakastuminen siis vain, pyh


      • Elämäon
        Ihanaaseurattavaa kirjoitti:

        Miehellesi. On se niin ihanata.

        Niin. Todella julmaa puolisoa kohtaan. Onkohan tämä aloittaja hetkeäkään miettinyt, miltä hänestä tuntuu odotella tätä vaimonsa täydellistä kalsoisliekkirakkaustarinaa??
        Toivottavasti miehellä on tukea jostain hyväsydämisestä ”kaksoisliekkinaisesta” tahollaan.
        Siis meinaan, että kyllä rakastumista toisiin tapahtuu, mutta tuo on julmaa toista kohtaan ja äärimmäisen itsekästä.


    • kauheaansurullista

      S-nainen oli mun kaksoisliekkini ja se ei tahtonut muo niin jouduin tyytymään toiseen. Nyt pitää saada vaan omani samanlaiseksi kun hän ihanaa. Vittu tätä elämää, vie multa kaiken kauniit ja tillade ja rumuus.

      • OnkoKohtalotoveteita

        Jos tuo S nainen on oikeasti sun liekkisi, niin häntä et voi menettää koskaan. Etkä voi häntä toisella ihmisellä korvata. Toki voit löytää muita sielunkumppaneita ja rakkaita ihmisiä elämääsi, jotka ovat yhtä tärkeitä. Mutta liekkiäsi ei voi etäisyys tai aikakaan etäännyttää sinusta. Hän on sinun ja sinä hänen ikuisesti. Ymmärräthän sen? 😍


      • Eisielunkumppaneita
        OnkoKohtalotoveteita kirjoitti:

        Jos tuo S nainen on oikeasti sun liekkisi, niin häntä et voi menettää koskaan. Etkä voi häntä toisella ihmisellä korvata. Toki voit löytää muita sielunkumppaneita ja rakkaita ihmisiä elämääsi, jotka ovat yhtä tärkeitä. Mutta liekkiäsi ei voi etäisyys tai aikakaan etäännyttää sinusta. Hän on sinun ja sinä hänen ikuisesti. Ymmärräthän sen? 😍

        Ole joka toinen vastaan kävelevä ihminen, sielunkumppaneita on vain yksi ja ainoa. Eikä kukaan toinen voi olla yhtä tärkeä kuin oikea sielunkumppani.


      • OotJuha

        Sielultasi yksi rumimpia ihmisiä mitä maa päällään kantaa! Ehkä juuri siksi näet ja koet asiat noin....


    • Lepattavaliekki

      Karkulaisvaihe.. Tuntuu kuin sielu olisi revitty rinnasta. Ärsyttävintä on se ettet voi lakata rakastamasta vaikka haluat. Ja haluatko edes lopulta? No et. Siitäkään ei saa päättää itse.
      Minä näen. Muut näkee. Puolikas ei tai ei halua myöntää. Mutta kehonkieli on vaan siitä mielenkiintoinen seuralainen, että meistä se kertoo kaiken, eikä sitä kumpikaan pysty salaamaan.
      Tässä tapauksessa varmaan ottaakin aikaa tämä asioiden lopullinen selvittäminen: Ylpeys.
      Ps. Miksi negailla toisille asioista mistä itse ei tiedä hevonkukkua? Jos omalle kohdalle sattuu, niin tietää kyllä sitten, miksi siitä palstoilla on tuskailtu.

      • OnkoKohtalotoveteita

        Ihanaa, että löytyi edes yksi, jolla sama kokemus. En viitsi välittää noista negailijoista yms. Asia on juuri miten kuvasit. Liekkiään ei voi lakata rakastamasta, vaikka toisina päivinä tilanne tuntuu liian vaikealta ja mahdottomalta. Oletteko muuten puhuneet keskenänne tästä mitään? Minun tapauksessa asiasta on vihjailtu, mutta lopullista keskustelua emme ole asiasta vielä käyneet.

        Myös mieheni on mulle todella rakas enkä häntä satuttaisi tahallani. Emme ole liekkini kanssa tehneet syntiä. Tottakai miehellenivon ollut vaikeaa seurata vierestä tätä ja hänkin on kokenut välillä mustasukkaisuutta. Mutta kyllä maailmaan rakkautta mahtuu ja jopa varattu henkilökin voi tuntea rakkautta muitakin kuin vain omaa aviopuolisoaan kohtaan. Tässä olisi monelle opeteltavaa.

        Toivon sinun elämääsi ja liekimatkaasi oikein paljon iloa, valoa, onnea, sisäistä rauhaa ja ennen kaikkea rakkautta! 💕


      • Lepattavaliekki

        Kiitos Sinulle! Toivon myös teille rakkautta polullenne.
        Sanoisinko, toinen meistä tietää mikä liekin ja sielunkumppanin eroavaisuus on. Hän etsiköön itse tietoisuuden, kun on siihen valmis. Tietää kyllä nyt mikä on jutun käänne. Taidan olla meistä se kapinallisempi... Jos hän jostain kumman syystä päättäisikin kääntää kelkkansa, en varmaan antautuisi hänelle helposti, vaikka rakastankin häntä enemmän kuin ketään koskaan. Monimutkainen juttu, niinhän elämä useinkin tuppaa olla. Minunkin oli lopulta pysähdyttävä. On se vaan rakas. Mutta pidetään se meidän salaisuutena. ;) Totta kyllä, elämä on yhtä vuoristorataa. Koskaan en olisi uskonut sen olevan tällaista. Syvintä tuskaa, suurinta onnea ja puhtainta rakkautta. Niin repivältä kuin tuntuukin, olen valmis päästämään hänestä irti vain sen vuoksi, että hän olisi onnellinen. Tahdon hänelle vain kaikkea hyvää. Onnea. Onnellisuutta.


      • OnkoKohtalotoveteita
        Lepattavaliekki kirjoitti:

        Kiitos Sinulle! Toivon myös teille rakkautta polullenne.
        Sanoisinko, toinen meistä tietää mikä liekin ja sielunkumppanin eroavaisuus on. Hän etsiköön itse tietoisuuden, kun on siihen valmis. Tietää kyllä nyt mikä on jutun käänne. Taidan olla meistä se kapinallisempi... Jos hän jostain kumman syystä päättäisikin kääntää kelkkansa, en varmaan antautuisi hänelle helposti, vaikka rakastankin häntä enemmän kuin ketään koskaan. Monimutkainen juttu, niinhän elämä useinkin tuppaa olla. Minunkin oli lopulta pysähdyttävä. On se vaan rakas. Mutta pidetään se meidän salaisuutena. ;) Totta kyllä, elämä on yhtä vuoristorataa. Koskaan en olisi uskonut sen olevan tällaista. Syvintä tuskaa, suurinta onnea ja puhtainta rakkautta. Niin repivältä kuin tuntuukin, olen valmis päästämään hänestä irti vain sen vuoksi, että hän olisi onnellinen. Tahdon hänelle vain kaikkea hyvää. Onnea. Onnellisuutta.

        Huomenta sinulle lepattavaliekki! Ihanasti kirjoitit, sain siitä taas voimaa, kiitos 😊. Oletko muuten aivan varma, ettei sinun rakkaasi tiedä todella mikä ero on liekillä ja tavallisella sielunkumppanilla? Mistä niin päättelet? Itselle tuottaa välillä vaikeutta muistaa se, että tuo liekkisi olet yhtä lailla sinä itse, joten jos esim. ärsyynnyn hänen tekemisiinsä tai sanomisiinsa, niin samalla ärsyynnyn jostakin itsessäni. Siinä mulla ainkakin on vielä opettelemista. Onko sinun liekkisi ollut sulle ilkeä ja oletteko riidelleet paljon tai lainkaan?

        Mistä saisin uskallusta ja rohkeutta kertoa hänelle, että minäkin rakastan häntä enemmän kuin ketään koskaan? En vaan saa sitä sanottua, vaikka muuten kovin puhelias olenkin.


      • OnkoKohtalotoveteita
        Lepattavaliekki kirjoitti:

        Kiitos Sinulle! Toivon myös teille rakkautta polullenne.
        Sanoisinko, toinen meistä tietää mikä liekin ja sielunkumppanin eroavaisuus on. Hän etsiköön itse tietoisuuden, kun on siihen valmis. Tietää kyllä nyt mikä on jutun käänne. Taidan olla meistä se kapinallisempi... Jos hän jostain kumman syystä päättäisikin kääntää kelkkansa, en varmaan antautuisi hänelle helposti, vaikka rakastankin häntä enemmän kuin ketään koskaan. Monimutkainen juttu, niinhän elämä useinkin tuppaa olla. Minunkin oli lopulta pysähdyttävä. On se vaan rakas. Mutta pidetään se meidän salaisuutena. ;) Totta kyllä, elämä on yhtä vuoristorataa. Koskaan en olisi uskonut sen olevan tällaista. Syvintä tuskaa, suurinta onnea ja puhtainta rakkautta. Niin repivältä kuin tuntuukin, olen valmis päästämään hänestä irti vain sen vuoksi, että hän olisi onnellinen. Tahdon hänelle vain kaikkea hyvää. Onnea. Onnellisuutta.

        Sulle lepattavaliekki kysymys. Mitä esteitä on teidän liekkimatkassanne? Luuletko, että päädytte lopulta vielä yhteen? Mulla itselläni on nimittäin sellainen tilanne, että kaikki vaihtoehdot ovat täysin avoimia. Tosin arkielämä perheen kanssa on todella haastavaa, koska en pysty olemaan täysin läsnä. Elämäni on muutoin todella hyvää ja nautin siitä, mutta jotain olen näköjään kaivannut koko ajan. Ja se puuttuva palanen on tuo liekkini. Tukevaisuus sitten näyttäköön millä tavoin.


      • oivoivoivoivoi
        OnkoKohtalotoveteita kirjoitti:

        Sulle lepattavaliekki kysymys. Mitä esteitä on teidän liekkimatkassanne? Luuletko, että päädytte lopulta vielä yhteen? Mulla itselläni on nimittäin sellainen tilanne, että kaikki vaihtoehdot ovat täysin avoimia. Tosin arkielämä perheen kanssa on todella haastavaa, koska en pysty olemaan täysin läsnä. Elämäni on muutoin todella hyvää ja nautin siitä, mutta jotain olen näköjään kaivannut koko ajan. Ja se puuttuva palanen on tuo liekkini. Tukevaisuus sitten näyttäköön millä tavoin.

        on se kylä kauheeta kun perhe ei tajuu kuin raskasta äiteellä on kun on se uusi kiikarissa, on se naisen osa vaan niiiiiin kamala --- ja ite prkl oot sinäkin aikanaan valintas tehnyt ja nyt KEHTAAT kohdella perhettäsi noin.


    • Jonninjoutavaa

      Kuulosti niin tutulta, eukko vouhkasi aivan samalla lailla ja kuinka ollakaan, kolmaskaan liekki ei ollut kuin hetken kutinan helpottaja ja meni nopeasti ohi.
      Ja niin näyttää olevan aloittajallakin, perheellinen muija joka hilluu muitten miesten perässä, on mies on perhe ja nyt tökkii toisenkin miehen kanssa.
      Tämmösiä te perheelliset muijat olette, tuollaiseen tilanteeseen laitatte laillisen aviopuolison jonka uskoakseni olette vapaaehtoisesti ottanut ja valat vannoneet. Ja nyt sitten.
      Mitään muuta ette ole kuin raukkoja parkoja jotka ette välitä tuon taivaallisen vertaa muiden tunteista ja tuskasta kunhan itse saa vain liehua muiden miesten kanssa.
      Te olette häpeäksi koko naissukukunnalle. Nyt sitten vietät aikaa täällä vouhkaten asiasta, onko laatuaikaa ollut oman perheen kanssa viime aikoina kuinka paljon ja käynyt mielessä miten aviopuoliso voi ja jaksaa. Onhan se helppoa keksiä kaikenmaailman syitä ja nimityksiä yksinkertaisille asioille saadakseen itse kuulostamaan muulta kuin huuhaalta.

    • Lepattavaliekki

      Niin... Luulen, että tilanne on se, että hän pelkää ja kieltää. Sanojen ja tekojen ristiriita on niin murheellisen näkyvä että... Joku sanoisi tässä kohtaa, ei toisen tunteita tiedä jne. Toimin itse vielä hetki sitten juurikin noin kuten liekkini nyt. On helpompi kieltää kuin myöntää.

      Tämän lauseen ymmärtää saman kokenut: Sitä tuntee toisen - itsessään, sielussaan. Tuntee sydämessään sen mitä toinenkin.

      Olemme ystävällisiä, ystäviä toisillemme. Vaikka pelkäsin, minun oli kerrottava oma tilanteeni hänelle. Myönnettävä. Sain pakit. Hassua muuten lukea tekstistä muuta ja tuntea ristiriita tunteen kanssa, eli se mitä luet on eri maata kuin se minkä tunnet sydämessäsi ja näet sielusi silmillä. Nyt etsitään balanssia. Hän kyllä tietää mistä löydyn. En katoa minnekään. Odotan. Siihen asti olen se ystävä hänelle, joka hyväksyy hänet sellaisena kuin on. Ystävä, johon voi aina luottaa. En tyrkytä itseäni. Olen vain kuten ennenkin.

      Minulla on sydämentieto. Se vain on. Vaikea sitä sanoiksikaan on pukea. Kaikki kääntyy kyllä hyväksi, mutta se ottaa aikaa. Tämä on harvinaisen konstikas tilanne, sitä paremmin avaamatta...

      En voi puhua esteistä, paitsi yhdestä: kenties suurin esteemme on se, että suuresta itseluottamuksesta huolimatta emme luota tunteeseen. Haluamme itsepäisesti pitää kiinni valinnastamme, varmaan ihan periaatteesta. Onhan nykytilanne oma valintamme. Mutta olemmeko tässä todella onnellisia? Minä en ole.

      Mutta tiedän sen, että toivon hänen pysyvän elämässäni edes ystävänä. Hänen menettämisensä olisi elämäni suurin tradegia. Olen mennyt sellaisen elämänkoulun läpi, että tiedän, mikä elämässä on tärkeintä minulle. Hän.

      • OnkoKohtalotoveteita

        Nyt sait mut liikuttumaan ja kylmät väreet menee kauttaaltaan. Koen asiat ihan samalla tavalla kuin sinä. Sydämen tieto on vahva ja siihen olen opetellut luottamaan tämän matkan aikana. Vaistot, aavistukset ja intuitio kertoo kyllä totuuden, kun niitä vaan uskaltaa kuunnella ja kuulostella. Välillä olen toki sortunut ajattelemaan liikaa järjellä ja se on sekoittanut ja pilannut kaiken. Balanssia etsin myös itse edelleen ja luulen, että sen voimme yhdessä liekkini kanssa saavuttaa.

        Muiden liittoihin en ota kantaa, vettä miksi kenenkin eukot ovat lähteneet toisen matkaan. Itse tiedän, että minun tapauksessa ei ole mistään pettämisen halusta kyse vaan ihan puhtaasta rakkaudesta tuota ihmeellistä ihmistä kohtaan. Olen hänet niin kauan jo tuntenut, ettei mulla ole sellaista tarkoitusta. Toki myös hänen ulkonäkönsä ja charminsa mua miellyttää, mutta ennen kaikkea tiedän syfämessäni miten ihana ihminen hän on ja hän ansaitsee vain kaikkein parasta. Hän on aina kohdellut mua hyvin, mutta mä oon kyllä ollu häntä kohtaan ilkeä ja vittumainen. Hän on kai päättänyt kestää mun kiukuttelut, jotka johtuu mun turhautumisesta. En ole ihan oppinut kaikkia oppiläksyjä vielä. Ihanaa kevättä sinulle lepattavaliekki! 😊


      • Voiakkaparka
        OnkoKohtalotoveteita kirjoitti:

        Nyt sait mut liikuttumaan ja kylmät väreet menee kauttaaltaan. Koen asiat ihan samalla tavalla kuin sinä. Sydämen tieto on vahva ja siihen olen opetellut luottamaan tämän matkan aikana. Vaistot, aavistukset ja intuitio kertoo kyllä totuuden, kun niitä vaan uskaltaa kuunnella ja kuulostella. Välillä olen toki sortunut ajattelemaan liikaa järjellä ja se on sekoittanut ja pilannut kaiken. Balanssia etsin myös itse edelleen ja luulen, että sen voimme yhdessä liekkini kanssa saavuttaa.

        Muiden liittoihin en ota kantaa, vettä miksi kenenkin eukot ovat lähteneet toisen matkaan. Itse tiedän, että minun tapauksessa ei ole mistään pettämisen halusta kyse vaan ihan puhtaasta rakkaudesta tuota ihmeellistä ihmistä kohtaan. Olen hänet niin kauan jo tuntenut, ettei mulla ole sellaista tarkoitusta. Toki myös hänen ulkonäkönsä ja charminsa mua miellyttää, mutta ennen kaikkea tiedän syfämessäni miten ihana ihminen hän on ja hän ansaitsee vain kaikkein parasta. Hän on aina kohdellut mua hyvin, mutta mä oon kyllä ollu häntä kohtaan ilkeä ja vittumainen. Hän on kai päättänyt kestää mun kiukuttelut, jotka johtuu mun turhautumisesta. En ole ihan oppinut kaikkia oppiläksyjä vielä. Ihanaa kevättä sinulle lepattavaliekki! 😊

        Kyllä siihen puhtaaseen rakkauteen kuuluu toinenkin puoli kaiken ulkonäköön liittyvän lisäksi ja mukana. Kyllä nainen voi olla kiero otus, Jos hän ansaitsee vain kaikkein parasta niin pysy hyvä ihminen kaukana sitten, sillä sinä olet pelkkää sontaa, et mitään muuta. Kamaluuksia teet perheellesi, heitä sinun pitäisi ajatella eikä toista miestä. Hyh.


      • HEH.HEH.HEH
        OnkoKohtalotoveteita kirjoitti:

        Nyt sait mut liikuttumaan ja kylmät väreet menee kauttaaltaan. Koen asiat ihan samalla tavalla kuin sinä. Sydämen tieto on vahva ja siihen olen opetellut luottamaan tämän matkan aikana. Vaistot, aavistukset ja intuitio kertoo kyllä totuuden, kun niitä vaan uskaltaa kuunnella ja kuulostella. Välillä olen toki sortunut ajattelemaan liikaa järjellä ja se on sekoittanut ja pilannut kaiken. Balanssia etsin myös itse edelleen ja luulen, että sen voimme yhdessä liekkini kanssa saavuttaa.

        Muiden liittoihin en ota kantaa, vettä miksi kenenkin eukot ovat lähteneet toisen matkaan. Itse tiedän, että minun tapauksessa ei ole mistään pettämisen halusta kyse vaan ihan puhtaasta rakkaudesta tuota ihmeellistä ihmistä kohtaan. Olen hänet niin kauan jo tuntenut, ettei mulla ole sellaista tarkoitusta. Toki myös hänen ulkonäkönsä ja charminsa mua miellyttää, mutta ennen kaikkea tiedän syfämessäni miten ihana ihminen hän on ja hän ansaitsee vain kaikkein parasta. Hän on aina kohdellut mua hyvin, mutta mä oon kyllä ollu häntä kohtaan ilkeä ja vittumainen. Hän on kai päättänyt kestää mun kiukuttelut, jotka johtuu mun turhautumisesta. En ole ihan oppinut kaikkia oppiläksyjä vielä. Ihanaa kevättä sinulle lepattavaliekki! 😊

        Niin meinaat sitten että elätte selibaatissa loppuikänne tän charmantin kanssa. Vai käytkö panemassa kotona ukkos kanssa.


      • pikkasenahuomiona

        Kauniita kirjoituksia, ei voi muuta sanoa, mutta palstahengen mukaisesti täytyyhän joidenkin tulla purkamaan pahaa oloaan tänne, jos vaikka sais jotakin satutettua. Ja jos oikeesti täytyy kumppaniaan kyttiä täällä niin ei hyvin kyllä mene. Ite eilen kirjastossa hyllyssä näin kuuluisan enkelikirjoittajan uuden kirjan ja mietin olisko se kiva lukea, kun tuohonkin oppiin niin monet ovat uponneet.
        Mutta aloittajalle anna palaa, jos teillä kysymys molemminpuolisesta henkisestä tykkäämisestä ja intohimosta, ne on aika harvinaisia. Ja mitäpä muista funtsisit, sillä joillekin ihmisille sitä paskaa sataa päälle ihan ilman syytä. Hyväksyttävämpäähän on aina vaikeneminen kuin asioista keskusteleminen ja monihan sitä noudattaa liitoissaankin, osa menestyksekkäämmin ja osa vähäisemmällä menestyksellä. Mutta ehkä ihmisiä täällä oikeesti häiritsee sekin, että he eivät koskaan voi olla täysin varmoja, että vaikka olisivat neljäkymmentä vuotta liitossa jonkun kanssa, että onko toinen sittenkään rakastanut.
        Ei välttämättä ole. Täällä jaellaan ihmisille neuvoja, että jos suhde haastava niin lähde ja etsi kumppani samoista piireistä. No, tutkimustenkin mukaan esimerkiksi koulutetut, hyvin toimeen tulevat eroavat vähiten ja tutkimusten mukaan tämä johtuu siitä, että esimerkiksi pääkaupunkiseudulla asumis ja muut kulut on niin hurjia, että monet lapsiperheelliset ei todellakaan eroa van elää kurjissakin oloissa. Se kertoo vain siitä, että suhteissa ollaan järkevyyden vuoksi ja osin lapsia ajatellen. Toisaalta mitä alemmin koulutetusta ihmisestä on kysymys niin sitä vähemmän tuloissa tuntuu eroaminen, saatikka sosiaalituloilla elävien tapauksissa ja yllätys, yllätys he eroavatkin herkemmin. Myös koulutettuja ja hyvin toimeen tulevia toki eroaa, mutta heidän on aivan turha etsiä kumppania kaltaistensa joukosta, samoista ympyröistä.


      • Taisitten
        pikkasenahuomiona kirjoitti:

        Kauniita kirjoituksia, ei voi muuta sanoa, mutta palstahengen mukaisesti täytyyhän joidenkin tulla purkamaan pahaa oloaan tänne, jos vaikka sais jotakin satutettua. Ja jos oikeesti täytyy kumppaniaan kyttiä täällä niin ei hyvin kyllä mene. Ite eilen kirjastossa hyllyssä näin kuuluisan enkelikirjoittajan uuden kirjan ja mietin olisko se kiva lukea, kun tuohonkin oppiin niin monet ovat uponneet.
        Mutta aloittajalle anna palaa, jos teillä kysymys molemminpuolisesta henkisestä tykkäämisestä ja intohimosta, ne on aika harvinaisia. Ja mitäpä muista funtsisit, sillä joillekin ihmisille sitä paskaa sataa päälle ihan ilman syytä. Hyväksyttävämpäähän on aina vaikeneminen kuin asioista keskusteleminen ja monihan sitä noudattaa liitoissaankin, osa menestyksekkäämmin ja osa vähäisemmällä menestyksellä. Mutta ehkä ihmisiä täällä oikeesti häiritsee sekin, että he eivät koskaan voi olla täysin varmoja, että vaikka olisivat neljäkymmentä vuotta liitossa jonkun kanssa, että onko toinen sittenkään rakastanut.
        Ei välttämättä ole. Täällä jaellaan ihmisille neuvoja, että jos suhde haastava niin lähde ja etsi kumppani samoista piireistä. No, tutkimustenkin mukaan esimerkiksi koulutetut, hyvin toimeen tulevat eroavat vähiten ja tutkimusten mukaan tämä johtuu siitä, että esimerkiksi pääkaupunkiseudulla asumis ja muut kulut on niin hurjia, että monet lapsiperheelliset ei todellakaan eroa van elää kurjissakin oloissa. Se kertoo vain siitä, että suhteissa ollaan järkevyyden vuoksi ja osin lapsia ajatellen. Toisaalta mitä alemmin koulutetusta ihmisestä on kysymys niin sitä vähemmän tuloissa tuntuu eroaminen, saatikka sosiaalituloilla elävien tapauksissa ja yllätys, yllätys he eroavatkin herkemmin. Myös koulutettuja ja hyvin toimeen tulevia toki eroaa, mutta heidän on aivan turha etsiä kumppania kaltaistensa joukosta, samoista ympyröistä.

        Kyse on vain yksinkertaisesti siitä että koetaan aloittajan käytös omaa perhettään kohtaan todella pahaksi. Eikö ensin olisi hoidettava vanha liitto loppuun kunnialla ja vasta sitten alkaa tällaiseen, kaikkein eniten lasten kannalta eikä sitä aviomiestäkään unohtaa sovi. Hyvistä tavoista lienee kyse monen kommentoijan kohdalla.


      • ehheheheheheh
        pikkasenahuomiona kirjoitti:

        Kauniita kirjoituksia, ei voi muuta sanoa, mutta palstahengen mukaisesti täytyyhän joidenkin tulla purkamaan pahaa oloaan tänne, jos vaikka sais jotakin satutettua. Ja jos oikeesti täytyy kumppaniaan kyttiä täällä niin ei hyvin kyllä mene. Ite eilen kirjastossa hyllyssä näin kuuluisan enkelikirjoittajan uuden kirjan ja mietin olisko se kiva lukea, kun tuohonkin oppiin niin monet ovat uponneet.
        Mutta aloittajalle anna palaa, jos teillä kysymys molemminpuolisesta henkisestä tykkäämisestä ja intohimosta, ne on aika harvinaisia. Ja mitäpä muista funtsisit, sillä joillekin ihmisille sitä paskaa sataa päälle ihan ilman syytä. Hyväksyttävämpäähän on aina vaikeneminen kuin asioista keskusteleminen ja monihan sitä noudattaa liitoissaankin, osa menestyksekkäämmin ja osa vähäisemmällä menestyksellä. Mutta ehkä ihmisiä täällä oikeesti häiritsee sekin, että he eivät koskaan voi olla täysin varmoja, että vaikka olisivat neljäkymmentä vuotta liitossa jonkun kanssa, että onko toinen sittenkään rakastanut.
        Ei välttämättä ole. Täällä jaellaan ihmisille neuvoja, että jos suhde haastava niin lähde ja etsi kumppani samoista piireistä. No, tutkimustenkin mukaan esimerkiksi koulutetut, hyvin toimeen tulevat eroavat vähiten ja tutkimusten mukaan tämä johtuu siitä, että esimerkiksi pääkaupunkiseudulla asumis ja muut kulut on niin hurjia, että monet lapsiperheelliset ei todellakaan eroa van elää kurjissakin oloissa. Se kertoo vain siitä, että suhteissa ollaan järkevyyden vuoksi ja osin lapsia ajatellen. Toisaalta mitä alemmin koulutetusta ihmisestä on kysymys niin sitä vähemmän tuloissa tuntuu eroaminen, saatikka sosiaalituloilla elävien tapauksissa ja yllätys, yllätys he eroavatkin herkemmin. Myös koulutettuja ja hyvin toimeen tulevia toki eroaa, mutta heidän on aivan turha etsiä kumppania kaltaistensa joukosta, samoista ympyröistä.

        niin ihan pikkasena vaan; anna palaa, henkistä tykkyytä ja INTOHIMOO, MITÄS PIENISTÄ KUTEN ESIM. ALOITTAJAN PERHEESTÄ, PIKKU JUTTU UUDEN ADONIKSEN RINNALLA.
        vittu mitä paskaa te jauhatte.


      • pikkasenhuomiona

        Mä puutuin pelkästään tunnepuolen juttuihin noissa kirjoituksissa, joissa ilmiselvästi trolli kirjoittelee itselleen. Tee olette kaksinaismoralisteja, se on eti asia kuin kohteliast tavat. Kohteliasta on keskustella ihmisten kanssa asioista ei juoruta perättömiä, tuhota ja hankaloittaa toisten elämiä ja minä puhun irl tapahtumista en palstasta. Ja jos joku palstalla purkaa tunteitaan niin kukaan meistä ei tiedä kuka purkaa tuntojaan, joten miksi hyökkiä, kaikilla on tunteita, osa kirjoittelee päiväkirjoihin, osa tänne, anonyymipalstalle, huvittavaa eikö. Ite et tekis niin, eikö, koska oot niin fiksu, että tiedät ettei palsta ole millään lailla anonyymi ja olethan järki-ihminen. Mutta niin mitä aloittaja on tehnyt? Pettänyt? Vai tunteeko vaan vahvasti. Monesti tuollaisista hömpän pömppä liekkisuhteista tulee todella onnellisia tarinoita ja sehän on sangen ikävää. Onhan se vittumaista katsella, jos jostakusta tuntuu kivalta.


    • TsemppiäMiehellesi

      Minä kirjoitin hänet isolla kirjaimella osoittaakseni kunnioitustani hänelle tässä tilanteessa jossa sinä et näytä ymmärtävän mitä teet. Näytät erinomaista esimerkkiä lapsillesi miten tärkeä on perhe ja miten sitä kohdellaan. Missä on empatiasi ja tunteesi omaa perhettäsi kohtaan, miten toinen mies voi olla tärkeämpi vaikka nyt näyttääkin että mahalasku tulee. Menetkö / oletko sitten
      kuin mitään ei olisi ollutkaan? Kauanko perheesi katselee sinua ja touhujasi?
      Meillä noin toimien vaimo laittaisi oven takanaan kiinni, ainiaaksi ja jatkaisi " liekkinsä " kanssa, sammuisi se tai ei. Jonkinlaisia käytöstapoja pitää jokaisella olla ja ajatella muitakin kuin vain itseään, eritoten perheellisen naisen.

    • EiKovinTasokas

      Paikoitellen suominainen. Näin ei rakenneta hyvinvointi - perheitä eikä hyvinvointi Suomea. Lasku lankeaa maksettavaksi molemmille tahoille, lasten pahoinvointina ainakin.
      Toivottavasti ap muistaa että ilojen maljan jälkeen on ryypittävä se katkera kalkki.

      • eimitääneroo

        niihin epsanjaan menevien pullukkasuomineitojen suhteen jotka avaa haaransa joka manolitolle. )) aah ja ooh kuinka ihania. ))


    • Lepattavaliekki

      Noin. Kansalaiset. Aaaaw, tapu tapu päähän. Tuliko nyt hyvä mieli, kun sai lyödä yhden naisen lyttyyn, kuvitella hetken hänet omakseen. Sainpas sanottua! KERRANKIN sain puheenvuoron ja saan sanottua suoraan. Nyt on muuten vahva olo! Voi että kun oon PAREMPI KUIN HÄN! Ah, miten onkin nyt moraalisesti hyvä olo kun sai ottaa kantaa. Kyllä minä osaankin itse tehdä asiat aina oikein. Näin. Nyt on hyvä jatkaa päivää. Jes!

      Antakaa hänen jo olla ja menkää koloihinne.

      Ihme palstaksi tämäkin mennyt. No, onneksi täällä ei tarvi pyöriä. Tämä oli hyvä muistutus siitä. Siispä näkymättömiin!

      Ja sinulle Onkokohtalotovereita, tsemppiä polullesi. Rakkautta koko perheellesi.

      • OnkoKohtalotoveteita

        Kiitti tsempeistä sulle lepattavaliekki :). Mä olen kyllä aika vahvaa tekoa oleva nainen, joten ei mua heilauta tuntemattomien ihmisten kommentit tai tylytykset. Kyllä maailmaan mielipiteitä mahtuu ja muut saa olla mitä mieltä tahansa. Itse en lähtisi moralisoimaan kenenkään elämää tuntematta sen kaikkia sivujuonteita. Jokaisen ihmisen kohdalla menneisyys, nykyisyys ja tulevaisuus muodostaa elämän suuren kuvion. Elämä itsessään on suuri seikkailu, jokainen elää sen tavallaan. Toivon jokaiselle täälläkin aikaansa viettävälle tyypille rauhaa ja rakkautta!

        Omasta tilanteestani sanon sen vielä, että perheeni on mulle todella tärkeä enkä tekisi mitään mikä vahingoittaa heitä ilman suurta tarkoitusta. Tietenkin se tarkoittaa, että mun pitää jossain vaiheessa tehdä joitakin ratkaisuja, jotka voivat olla myös kipeitä. Oma liekkini tuntee mut sielutasolla täysin ja rakastaa varmasti ehdoitta, kuten minäkin häntä. Mun mies taas tuntee mut vuosien kokemuksella millainen ihminen olen ja rakastaa mua myöskin. Olen siis aika onnekas siinä mielessä. Kuitenkaan en täysin onnellinen ole, joka saa mut välillä hämmentymään ja sekaisin. Olisiko onnea kuitenkin liekkini kainalossa?

        Kyllä mielestäni tiedän ja ymmärrän mitä puhdas rakkaus on. Se on sitä mitä tunnet kun katsot omaa lastasi tai mitä tunnet parhaita ystäviäsi kohtaan, kun teette yhdessä mukavia juttuja. Tai mitä koet naapurin vanhaa mummoa kohtaan tai omaa lemmikkiäsi kohtaan. Tai kummilastasi, vanhempiasi, sisaruksiasi tai ihan ketä tahansa. Se tunne tulee SYDÄMESTÄ ja se tuntuu mahtavalta. Toivottavasti mahdollisimman moni saa sellaisen kokea edes kerran elämässään.


      • Enymmärtänyt

        Hei, me olemme yleisellä, anonyymillä keskustelupalstalla jossa JOKAISELLA on oikeus tuoda mielipiteensä esiin, mitä siinä on niin vaikeasti ymmärrettävää. Ei pidä tulla kirjoittelemaan tänne mitään ellei ole valmis siihen tai ei tajua että näin on ja ei pysty hyväksymään kaikenlaisia mielipiteitä. Silloin pitää kirjoitella juttujaan ruutupaperille.


      • Näinmietin

        Mielipide ja tylyttäminen ovat kaksi eri asiaa. Totta, mielipiteen saa esittää, eri mieltä saa olla, mutta siihen ei kuulu henkilökohtaisuuksiin meno.


      • Sitteneipidä
        Näinmietin kirjoitti:

        Mielipide ja tylyttäminen ovat kaksi eri asiaa. Totta, mielipiteen saa esittää, eri mieltä saa olla, mutta siihen ei kuulu henkilökohtaisuuksiin meno.

        Tuoda tänne asioita joita aloittaja toi ja kertoi. Eli kuten tuossa jopku sanoi niin silloin kannattaa kirjoittaa sille ruutupaperille, ketjussa puuttuttin pelkästään aloittajan itsensä esiin tuomiin asioihin.


    • OnkoKohtalotoveteita

      Tarkoitukseni oli saada vertaistukea asiaan, josta monet eivät ymmärrä tuon taivaallista. En pahastanut muiden kommenteista pätkääkään, kukin saa olla tosiaan mitä mieltä tahansa. Pienet on ihmisillä murheet, jos tuntemattomia ihmisiä joutuu täällä dissaamaan. Kertoo aika paljon ihmisestä itsestään sellainen käytös. Monilla kun tuppaavat olemaan käytöstavat ja huomaavaisuus ihan hukassa. Mutta jos joku saa siitä tyydytystä, että tänne kirjoittelee toisia arvostelevasti, niin antaa mennä vaan mun puolesta.

      Me jokainen elämme oman arvomaailmamme mukaan ja meillä on varmaan jonkunlainen käsitys siitä mikä on oikein ja mikä väärin. Minulle riittää se, että elän oman arvomaailmani mukaan.

      Hauskaa kevättä jokaiselle! :)

      • Turhavetää

        Hernettä nenuun ihmisten mielipiteistä, tätä juuri kummastelen monesti että tullaan ja kerrotaan kuten sinäkin, kuinka perheen äiti toimii ja sitten ollaan kuitenkin noin nuupallaan kun kaikki ei ole samaa mieltä, et muka pahastu mutta mahdoton rutina ketjun perään kuinka nyt näin kävi, ei käytös ja huomaavaisuus ole hukassa jos sanotaan oma mielipide asiaan kuin asiaan, sinun itsesi nimenomaan pitäisi se ymmärtää tilanteessa jossa olet.


      • Harvempinainen

        Antaa vertaistukea siihen että perheellinen ihminen alkaa toimimaan tavallasi.


    • Voijuukeli

      Onhan se nyt perkele että pitää muka täältä hakea apuja toisen miehen kanssa olemiseen ja perheen hajottamiseen, jo on mennyt elämä mallilleen. Sitten asiaa vatvotaan päiväkaupalla ja sitten vedetään lopuksi naama nurin norsunvitulle kun rouvan päätä ei nyt ylenmäärin silitelty.
      Mene kuule ja selvitä asiasi sen oman perheesi kanssa, kai se on sentään tärkeämpää kuin nuokkua täällä lärviä läträämässä. Jessus sentään että ei osata tehdä elämänsä ratkaisuja ilman netin paskapalstoja. Ja huom ap ! Tämä on minun mielipiteeni asiaan eikä tällä ole murheiden kanssa mitään tekemistä kuten tuossa niin kovin korostit, vaan puhdas mielipide tänne tuomaasi asiaan.

      • mitästähännylisäis

        Edellinen kirjoittaja on kyllä ihan oikeassa, että ei täältä kannata käydä apuja kyselemässä mihinkään ihmissuhdetilanteeseen. Mutta ehkä täällä voi mieltänsä purkaa niinkuin itseä näen aloittajan tekevän. Täällä pitäus kyllä näiltä fiksummilta kirjoittajilta olla ohjeet mitä saa kirjoittaa. Eli vähemmän älämölyä herättää kuvailu kakkapökäleistään tänään, se että panettaa, on kusihätä, kaupan kassa toi omistuisesti, kaikki naiset on huoria, kaikki naiset on lutkia ja kurppia. Eli olihan tämä kaksoisliekkikeskustelu ehkä liian haastava monelle, etityisesti miehille joten mitäpä jos loppuillan keskittyisitte vaikka kuvailemaan tämän päiväisiä kakkapökäleitänne, kelluuko ne ja minkä värisiä ne on, tuntuiko ikävältä ne ulos poksauttaa.


    • YksLiekkiVaan

      Täällä yksi kohtalotoveri, joten sympatiat aloittajalle. Olen liekkini myös löytänyt ja monimutkaisessa tilanteessa tällä hetkellä. Itsellä pitkä parisuhde kriisissä ja mietinnäasä mikä on tulevaisuus. Liekkini ei todellakaanole ongelmiini syyllinen, pikemmin siunaus. Liekkinsä löytämisen ensisijainen tarkoitushan on matka itseen. Minä olen nyt löytämässä vihdoin aidon itseni, jokacon ollut piilossa kaikki nämä vuodet. Liekilläni taas ollut ihan erilainen elämänreitti. Olemme opettaneet toisillemme paljon omista kipukohdista ja haavoista.

      Lepattavaliekki puhui kauniisti rakkaastaan. Mutta mulle jäi vähän epäselväksi mitä sinä haluat. Odotatko häntä vai haluatko hänestä luopua? Puhuit vähän ristiriitaisesti. Täytyy muistaa, että jos toinen liekki ei ol valmus, ei ole silloin se toinenkaan. Silloin on vielä jotakin läpikäytävää. Kerroit saaneesi pakit. Oletko siis kertonut liekillesi, että rakastat häntä enemmän kuin ketään muuta ja haluatko hänen kanssa tavallisen parisuhteen? Hänkö siis kielsi rakastavansa sinua eikä halua suhdetta sinun kanssa? Vousiko olla niin, että hän tarkoituksella antoi pakit, jotta saat käsiteltyä omat tunnelukkosi? Torjutuksi tulemisen ja menettämisen palko koskettaa melkein jokaista. Itse olen joutunut juuri nouden asioiden kanssa tekemään valtavan paljon työtä.

      Joka tapauksessa toivon jokaiselle liekkiparille hirmuisesti onnea, kärsivällusyyttä ja rakkautta!💟

    • Salaisuussinulle

      Nostan hattua sinulle ap. Puolisollesi olet ollut rehellinen ja se kertoo, että ainakin parisuhteesi on mielestäni terveellä pohjalla.

      Ihminen ei voi valita kaksoisliekkinsä edessä.. se on rakkautta puhtaassa olomuodossaan. Kohtaamisen jälkeen on valinnan paikka, että miten siitä eteenpäin.

      Omasta tilanteestani - vastaava kuin sinun, päästin irti. Rakastan ainiaan, mutta en tässä elämässä voi. Ehkä sitten seuraavassa tai sitä seuraavassa. Aikaa on.

      Mutta tsemppiä vaikeaan tilanteeseen. Pysy rehellisenä itsellesi ja puolisollesi.

      • Lukijamiettii

        Ihmeellinen viesti.


    • MatkaItseen

      Tällä hetkellä kaksoisliekit elävät jännittäviä aikoja, kun jumalainen feminiinisyys ja jumalainen maskuliinisuus löytävät tasapainon ja yhdistyvät rakkauteen. Mikäli olet kaksoisliekki, niin tiedät mitä tämä tarkoittaa. Saattaa ajoittain tuntua vaikealta ja rankalta tämä vaihe, mutta yritetään kestää.

      • Anonyymi

        Vuosi ollut yhtä myrskyä mutta nyt näyttäis siltä että alkaa helpottamaan.


    • kauankouskot

      Silloinhan sinulla asiat hyvin kun olette molemmat eroamassa ja yhteyttä ette pidä ettette kiinni jää niistä todellisista eron syistä. Kannattaa todella hoitaa ne erot pois ja aloittaa puhtaalta pöydältä. On teidän kun suhde paremmalta pohjalta mistä ponnistaa. Yksi kysymys? Mistä tiedät että on eroa ottamassa? Mahtavaa kun tulette kertomaan meille muille kuinka "tapasitte" ja kuinka nopeasti rakastuminen tapahtui erojen jälkeen? Pysy uskossasi ja luota toiseen että näin tapahtuu. Kyllä näitä eronneita seurataan mielenkiinnolla ja niiden uusia ja kuinka nopeasti ne "esitellään. Vai tarvitse vetais tukea toisilta samassa tilanteessa olevilta. Aika typerää juttua kerrot. Toki kukin tyylillään. Mutta muista kun julkaisette meille muille liekkisi saadaan nauraa esitykselle. Tuolla tyylillä kannattaa jatkaa. Ettehän jutun juurta anna nyt kun erot ovat vireillä. Älä huoli seurataan toki tilannetta. Onnittelen toki kun tulette kertomaan. Mahtavaa kun varattuna näin toimii ja vielä hakee vertaistukea. Usko ja lujasti että tapahtuu.

    • Niinkuinkirj

      Minäkin olen vähän erityisherkkä

    • niinmikäsyyeroon

      Joo katsotaan mitä vaimo kertoo syyksi eroon. Tuon kaksoisliekin vai ihan muu syy. Näitä on hyvä seurata ja miettiä miksi joku eroaa ja kenen vuoksi. Sanoinkin jo kaverille ettemme vielä voi johtopäätöstä tehdä eron syyksi koska vaimo ei ole vielä kertonut.

    • PerjantaiAhdistus

      Mulla on nyt niin järjetön ikävä mun kaksoisliekkiä. Voi kun joku piristäisi mua jollain kivalla rakkausjutulla, please.

    • näkemys

      Minä käsitin avaajan viestin sellaisena, että hänestä ollaan vastentahtoisesti eroamassa. Avaajan puolelta rakkaus on lämmin, mutta toinen on lähdössä. Jotkut tässä ketjussa käsittäneet toisin.

      En tiedä, miten sitä toisen päätä kääntäisi, jos se katsoo jonkun perään. No, ehkä routa ajaa kotiin, jos ajaa. Kyllä siellä saattaa olla onnenonkija nyt katsottuna. Pistää lopulta ulkoruokintaan, kun arki koittaa. Minusta kannattaisi avaajan huolehtia itsestään eikä ainakaan mennä liiaksi itsesääliin. Uutta liikuntaharrastusta ja muita virikkeitä kehiin.

      Ihmiset etsivät yliromanttisia ja tunteellisia juttuja. Arki ei ole sitä, mutta romanttisuutta ei kannata unohtaa. Jos parinvalinnassa on ulkonäkö ensimmäisellä sijalla, niin silloin saattaa joutua kärsimään myöhemmin, niin että toinen jää koukkuun kauniin metsästyksessä. Persoonalliset piirteet kuitenkin ovat jokaisella erilaiset. Olen kysynyt omalta mieheltäni, mihin hän ihastui minussa, niin vastaus oli luonne. Mielestäni luonne on syvällisempi kuin ulkonäkö. Kauniita yksinäisiä naisia kulkee vapaana, mutta monet heistä pinnistelee liikaa.

      • luonneonaikapikkujuttu

        Tiedätkö minäkin uskoin tuohon luonnejuttuun joskus aiemmin, mutta enpä oikein enää. Kun nyt otit puheet tuon kauniita yksinäisiä naisia kulkee vapaina ja pinnistelee. Enpä tiedä ulkonäkö on niin monelle se tärkein ja toisaalta osa pinnistelee ja osa ei lainkaan, eiköhän moni jätä haaveet mahdollisesta kumppanistakin juuri tuon vuoksi ja tyytyy vsllitsrvikn, heikkoihinkin oloihin.


    • OnkoKohtalotoveteita
      • 144kJourney

        Oi oi... sitten viel Rita Ora, Liam Pain - For You


    • eiookokemusta

      Mulla ei ole ketään eli siis olen pitkään ollut sinkku ja en ole mielestäni koskaan kokenut mitään kaksoisliekki juttuja tai mitään parisielu höpötyksiä. Minusta ne ovat höpöhöpö juttuja mutta jokainen uskoo mihin uskoo ja niitä tietysti pitää kunnoittaa. Olen sinkkuna siksi että minun näkemykseni itsestäni on aika heikoilla kantimilla enkä koe olevani kellekkään sovelias, koen että aina on joku parempi kuin minä ja se voi oikeasti olla tottakin,ei minulla ole kellekkään mitään annettavaa mistään kohti. Ei ne sinkkunaiset kaikki ole siksi sinkkuja koska ajattelevat kaiken hötöksi ja pitää olla joku tietty ulkonäkö miehellä ja täydellinen luonne yms. eli siis "nirsoilua" sinkku markkinoilla.

    • Toinenpuolikas

      Olen omani kohdannut vuosia sitten. Olin tuolloin vielä.naimisissa. Nyt olen eronnut ja odotamme uutta kohtaamista, jotta saamme paremman elämän.

      • Anonyymi

        Sitä mäkin odotan paljon. T: puolikkaasi


    • Entinennaapuri

      On kokemusta, tai ainakin luulen niin..
      Tulee edelleen uniin vaikka erosta kohta 3 vuotta. Suhteemme veti pintaan molempien käsittelemättömät traumat.
      Tiedän että hän ajattelee minua myös. Ehkä hänenkin ego väistyy vielä..
      Ikävä on kova.. Todella

    • qkuu

      Olen kohdannut kaksoisliekkini. Se on aivan käsittämätön se suhde. Oikeastaan kaikissa muissa ihmissuhteissa riittää järki ja ymmärrys, mutta tässä ollaan niin eri tasolla, että välillä olen kuin ällikällä lyöty. En tiedä mitä tulee tapahtumaan suhteessa häneen, mutta löytynyt on. Olisin joskus luullut, että se on "ihanaa" mutta ehkäpä mielenkiintoinen ja käsittämätön ovat sanat, jotka sitä parhaiten kuvaisi.
      Millaisia juttuja teillä on liittynyt kaksoisliekkinne tapaamiseen ensimmäistä kertaa? Entä pidättekö yhteyttä, ja miten yhteys välillänne toimii?

    • Täysiroihu

      Olen kohdannut kaksoisliekkini kaksi vuotta sitten. Voisin kirjoittaa romaanin aiheesta ja silti asia ei avautuisi heille jotka eivät ole liekkiä kohdanneet. Heti tiesin että siinä Hän on. Tosin outo ennakkoaavistus "tämän reissun jälkeen mikään ei ole ennallaan"minulla oli. Reissu kohdistui erämaahan jossa ei ollut oletttavissa tavata muita kuin oman perheenjäseniä. Ennen tapaamista en ollut kuulutkaan kaksoiliekistä. Kotiinpaluun jälkeen eteeni suorastaa ryöppysi tietoa kaksoisliekeistä. Matka on ollut milenkiintoinen ja antoisa, tunteita on ollut jos jonkin sorttista. Aika pian opin että kyse on ennekaikkea minusta itsestä ja hänestä hänelle itselleen. Olemme toisemme ikuiset ystävät vaikka muu maailma ympärillä kiehuisi meillä on rauha. Niin ja emme ole ns. romanttisessa suhteessa toistemme kanssa, koska meillä on ala-ikäisiä lapsia emmekä ole halunneet rikkoa heidän elinympäristöjään. Nyt voin sanoa että en ennen tuota kohtaamista ollut kokonainen, vaikken aikaisemmin kokenutkaan olevani mitenkään vajaavainen ehkä kuitenkin kaipasin jotain "täydennystä". Onnea kaikille "kohtalotovereille".

    • Täysiroihu

      Olen kohdannut kaksoisliekkini kaksi vuotta sitten. Voisin kirjoittaa romaanin aiheesta ja silti asia ei avautuisi heille jotka eivät ole liekkiä kohdanneet. Heti tiesin että siinä Hän on. Tosin outo ennakkoaavistus "tämän reissun jälkeen mikään ei ole ennallaan"minulla oli. Reissu kohdistui erämaahan jossa ei ollut oletttavissa tavata muita kuin oman perheenjäseniä. Ennen tapaamista en ollut kuulutkaan kaksoiliekistä. Kotiinpaluun jälkeen eteeni suorastaa ryöppysi tietoa kaksoisliekeistä. Matka on ollut milenkiintoinen ja antoisa, tunteita on ollut jos jonkin sorttista. Aika pian opin että kyse on ennekaikkea minusta itsestä ja hänestä hänelle itselleen. Olemme toisemme ikuiset ystävät vaikka muu maailma ympärillä kiehuisi meillä on rauha. Niin ja emme ole ns. romanttisessa suhteessa toistemme kanssa, koska meillä on ala-ikäisiä lapsia emmekä ole halunneet rikkoa heidän elinympäristöjään. Nyt voin sanoa että en ennen tuota kohtaamista ollut kokonainen, vaikken aikaisemmin kokenutkaan olevani mitenkään vajaavainen ehkä kuitenkin kaipasin jotain "täydennystä". Onnea kaikille "kohtalotovereille".

    • Mielenterveys

      Reistaa pahasti ihmisellä joka on yhden kanssa vaikka tahtoisi olla toisen kanssa.
      Ja vielä pahemmin reistaa puolisolla joka tietäen hyväksyy tämän!
      Mä en IKINÄ voisi olla mun puolison kanssa jos tietäisin hänen rakastavan samanaikaisesti jotain toista.
      Saisi kyllä mennä tämän "liekkinsä" luokse ja pikimmiten.

    • Jäätönjoki

      Puolisoni oli minun kaksoisliekkini ja tämän ymmärsin vasta sen jälkeen, kun menetin hänet toiselle naiselle.
      Hänen kanssaan ajatukset toimivat kuin telepatia, vain katse riitti kertomaan, mitä toinen ajatteli. Usein aloitimme lauseen samaan aikaan samasta aiheesta tai kerroimme ajatelleemme jotain tiettyä asiaa samana päivänä. Minun oli hyvä olla hänen lähellään, vaikken sitä aina ääneen sanonut. Olisi pitänyt.
      Hän sai minut syttymään liekkeihin tavalla, jota en olisi koskaan voinut kuvitellakaan enkä tuskin kenenkään toisen kanssa koskaan pystykkään.

    • OnkoKohtalotoveteita

      Ihanaa, että täällä on tosiaan muitakin, jotka ovat saaneet sellaisen lahjan kuin oman kaksoisliekkinsä kohtaamisen. Se on todella ensisijaisesti matka itseen ja itserakkauteen. Kun on tutustunut ensin oman minänsä kaikkiin puoliin, niin valoon kuin varjoonkin, pystyy vasta rakastamaan toista ihmistä. Olen tajunnut, että mun on tosi vaikeaa päästää ketään mun lähelle, suojakuoren alle. Ja mun on ollut vaikeaa tunnustaa tunteeni. Nyt vasta ymmärrän oikeasti mitä rakkaus tarkoittaa ❤️

    • kolmoisliekki

      Miksei yksöisliekki? Tulta, salamaa, kipinää, räiskettä ja syttyä samassa liekissä, yhdessä.

    • Vanish

      Taisin kadottaa omani... :(

    • Loppuunpalanutliekki

      Taidan kuolla ilman liekkipariani. Siitä lähtien kun häneen tutustuin, on elämäni ollut täysin sietämätöntä.

      • Anonyymi

        Olenkohan itse kirjoittanut edellisen? Fiilis oli tuolloin juuri tuollainen. No ei se kyllä vieläkään mikään vakaa ole, mutta.


    • Anonyymi

      Eikös kaksoisliekin tunnista sydänchakrallaan? Tälläiseen ainakin törmäsin 2v sitten tansseissa. Meni moneksi kuukaudeksi ajatukset sekaisin eikä ei ollut vastaavaa aiemmin kokenut. Spirituaalinen kokemus toisen kanssa tanssin päätteeksi. Aiemmin vastaavia oli ollut vain yksin esim meditaatiossa. Voi kai yhteyttä hakea meditaation ja unien kautta tms?

    • Anonyymi

      Olen kohdannut omani vuosia sitten. Meillä on telepatiaa keskenämme.

    • Anonyymi

      Minäkin olen kohdannut omani jo vuosia sitten. Rakastan liekkiäni suunnattomasti 💕. Ihanaa, että täällä on muitakin liekkejä 🔥

    • Anonyymi

      On itsellä ihan sama tilanne,mulla vaan ottaa liian lujille. Oon ihan rikki. Voimia sulle.

    • Anonyymi

      Osaako joku kertoa minkä sielun minä tapasin keväällä, hänet annettiin eteeni juuri kun olin kokenut olevan viimeisen raskaan ja kasvattavan vuoden jälkeen nyt se, kuka minä todellisuudessa olen. Luotin tähän henkilöön samantien, tuli olo kun katsoin häntä ekaa kertaa silmiin että "tunnistan" hänet, vaikka ei tunnettu ja minulla kestää yleensä kauan ennenkuin päästän ketään muurieni sisäpuolelle. Hänen seurassaan voin olla se kuka olen iloineen, suruineen ja minulla on jokin fiilis hänestä. Jokin suurempi fiilis. Koen sielujen sympatiaa hänen kanssaan ja hän on ohimennen sanonut samaa. Hän on itsekkin miettinyt mikä tämä juttu on, säikähtänyt sitä ihan. Hän on kuitenkin varattu, itse en ole. Mutta jotain tässä on, palaset ovat loksahdelleet paikalleen kun hän saapui elämääni. Olen siitä kiitollinen. Kemia on myös vahva välillämme. Mielenkiintoista

    • Anonyymi

      Nuo Vihaiset kirjoittajat pelkäävät mutta he eivät vaan osaa kertoa tunteistaan. Jo se että ei osaa kertoa tunteistaan saattaa ajaa puolison pois suhteesta.

    • Anonyymi

      Hei! Tapasin kaksi vuotta sitten sattumalta miehen, astuimme siis samaan huoneeseen, eri aikaan mutta väkijoukon keskeltä näimme vain toisemme. Outo tunne molemmille, emme puhuneet toisillemme ja tiemme erkani. Saman päivän aikana tapasimme uudelleen, eri paikassa, kuin kohtalon johdattelemana istahdimme samaan pöytään. Jokin roihahti heti, keskustelimme koko illan ja yön aamun tunneille asti. 5 päivää tämän jälkeen, sovimme että näemme uudelleen. Siitä päivästä on nyt yli 2 vuotta, olemme olleet 24/7 yhdessä, naimisissa ensimmäistä kertaa kummatkin tahollamme, saimme kauniin tyttären, aiempiakin lapsia löytyy, kariutuneita suhteita ja elämän oppeja. Hurjat kaksi vuotta takana, konflikteja, menneisyyden traumojen avauksia, itkuja sekä nauruja. Tunnen mieheni kuin taskuni, yhteenkuuluvuuden tunne on käsin kosketaltavissa, kaikista yhteenotoista huolimatta. Rankin kaksi vuotta ikinä, rakkaus on niin väkevää että energiat heittelee korkeuksista vasten maata, kuitenkin kaikessa opittavaa, omat heikkoudet alkanut muovautua ja näen itsestäni puolia joita tuskin koskaan olisin nähnyt muuten. Päivääkään en vaihtaisi pois. Useat keskustelut käyty, miten, miksi ja mitä tämä on. Kunnes löysin kaksoisliekki aiheita netistä. Ehkä siinä on jotain perää, kuka tietää? Tajuan kuitenkin paremmin kokonaisuuden. Puolikkaani, oman kehityksen versio astui eteeni. Alkoi hioutuminen yhdeksi. Saan olla onnekas ja kiitollinen jokaisesta päivästä. Ja toivon muille tämän kokeneille tsemppiä, ei mikään helpoin tie mutta tie jolta et halua astua ikinä pois.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe