Noniin immiset&oliot, hirttäkää mut jos mieli tekee tän takia mutta keskusteltuani "muutaman" ihmisen..ja olion kanssa miittipaikasta tulimme siihen päätökseen että paikka johon ainakin meistä monet "eksyvät" tuona iltana on;
-------------------------------------------------
Café Mascot
Neljäs Linja 2
00530 HKI
-------------------------------------------------
iso paikka, mahtuu porukkaa paremmin kuin muualle kyseisellä alueella!!!
Helsingin keskustasta jos tulee niin metrolla Hakaniemeen ja lähtee kävelemään Hämeentietä(sitä isointa mahdollista millä suurin osa autoista ja busseista ajaa:)!)Sörnäisten suuntaan, kolmas tie vasemmalle ja olet neljännellä linjalla ja cafe mascot"maskotti" on siellä melkeinpä kulmassa:)!
Ratikalla nro. 6 pääsee myös keskustasta Hakaniemeen ja lähelle "maskottia", sillä se jatkaa matkaansa sörnäisiin jne. eli silloin kannattaa mielestäni jäädä pois ensimmäisellä pysäkillä Hakaniemen torin jälkeen..
Silmät auki ihmiset ja liikkeelle :) !!!
Ja muistakaa, kännykälläkin voi ostaa lipun mikä lisätään matkapuhelinlaskuun..kirjoita viesti;
A641 ja lähetä se numeroon 16353 ja pidä tallessa paluuviesti joka toimii lippunasi mainittuun aikaan saakka, toimii metroissa ja raitiovaunuissa-ei yleisissä busseissa!
Jos tuntuu vaikealta tms. niin nykäse hihasta ja kysy jos näet minut 22 huoneessa, myös muilta voi kysyä, apua löytyy kysyville:)!!!
*muisKISS* ja toivottavasti nähdään!!!
La19.2 klo.19.00 22+ MIITIN PAIKKA !!!
19
4820
Vastaukset
... jos vaan löydän paikan, mä oon messis! ;) Ja sori smirffi toi mun keskustelunalotus, ei ollut tarkotus olla epäkohtelias. =)
no hätä Sheeta, en niin helposti vedä kellekkään tietylle luomupakasteherneet nenään, no prob ;) toiv. nähdään :) !!
- Kata
Ai et toinen charlien enkeliki tuloos? *wirn*
Muistetaan ne paistinpannut ja luudat ja kaulimet.. *tekee jo listaa* - StadinAntsu75
Kata kirjoitti:
Muistetaan ne paistinpannut ja luudat ja kaulimet.. *tekee jo listaa*Mä olen paras ja siksi päätinkin, että miitti on tornin tuvassa hämeenlinnassa
Kata kirjoitti:
Muistetaan ne paistinpannut ja luudat ja kaulimet.. *tekee jo listaa*juuh.. hyvä, että paikka selvisi... nähkäillään siellä
Muttchiang kirjoitti:
juuh.. hyvä, että paikka selvisi... nähkäillään siellä
siis Hesassa ... ei Hämeessä *nauraa*
Kata kirjoitti:
Muistetaan ne paistinpannut ja luudat ja kaulimet.. *tekee jo listaa*Satun muutenkin olemaan stadissa just tuollon, niin pitää sit jotenkin yrittää selvitä paikalle. :D *hakee kaulimen jo valmiiksi* Mutta ei sit saa hirttää mua jos jokin meneekin pieleen enkä pääse... Mulla on sit hyvät selitykset! ;)
- Kata
sheeta kirjoitti:
Satun muutenkin olemaan stadissa just tuollon, niin pitää sit jotenkin yrittää selvitä paikalle. :D *hakee kaulimen jo valmiiksi* Mutta ei sit saa hirttää mua jos jokin meneekin pieleen enkä pääse... Mulla on sit hyvät selitykset! ;)
jos et nimittäin tuu..
Mut toisaalta.. en mä vois ikinä nostaa luutaani toista enkeliä vastaan.. joten ei pelkoa:D
- Neeritin
Ansaitset tapu-tapu-taputuksen päähän ja vähän sen ohi tästä super-sutinasta. Kiitos täpinätädillemme, edes minä en usko eksyväni näillä ohjeilla. Nähdään siellä siis!
- taigatar
tästähän asiasta minä en tiedä mitään... Niinkuin en muistakaan... Mutta se nyt on vaan niin, että viina tykkää kun sitä juodaan...
Mutta tilanne on edelleen se, että voi olla, että tulen.. tai sitten en tule.. Meillä jokatapauksessa on 3- ja 7-vuotiaat esteet käymässä, niin vaimo ei tule. Vaan jos tulee tarpeeksi houkutuksia niin soattaishan tuota............ ;) ja jos oikein hiplaa niin varmasti- Kata
Toki sä tulet paikalle.. jätät vaimon hoitaan lapset ja tuut pitään meiän kaa kivaa:D
*pusii kumoon*;D
Halusin vaan toivottaa kaikille mukavaa iltaa. Harmi(onko?) et miitit on aina kaakana! (siis miitit, en suinkaan minä) Ja Kultakin on just sillon täälläpäin, ettei tartte senkään vuoksi matkata stadiin. Ehkä joskus jänkhällä tavataan miitin merkeissä! *Reps*
- Mikza_
Helsinki. Ryöstäjä uhkasi kioskin myyjää veitsellä ja sai saaliikseen vähän käteistä Helsingin Kalliossa lauantaina. Ryöstö tapahtui... Neljännellä linjalla. (HS 20.2.2005)
;D- Zed78
Kiitokset vielä hyvästä miitistä.
Zed78 kirjoitti:
Kiitokset vielä hyvästä miitistä.
juuh toi pitää paikkaansa, oli kivaa, toivottavasti kaikilla ja erittäin mukavaa oli että myös uusia immisiä&olioit ilmestyi paikalle :)!!! Lisää tämöisiä jatkossakin..!
*muisKISS*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074957Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744281579- 1921146
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181044Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826