KUUDEN VIIKON KAPAKKAKIERROS PATTAYALLA.

42x

Kaikki ei aina liity naisiin eikä vosuihin, vaikka ajatuksissa niitä saattaa esiintyä minulla koko ajan. Taidankuitenkin potea jonkinasteista naisvihaa varsinkin muiden miesten naisia kohtaan? 
Minä ihailen naisia ja naiskauneutta ja kohtelen kaikkia naisia kunnioittavasti, elimaksanmitäpyytävät.
Myös venäläisiä naisia olenpannut 150.
Olenhan ollut sellaisen kanssa suhteessakin. 
Tuo kyseinen nainen oli venäläinen turisti, joka oli ottanut pari liikaa ja huilasi baaritiskillä välillä hieman poseeraten.
Kyllä tuolla kropalla kelpaa poseeratakin, ei haittaa minua, olenhan minäkin ratakiree.
Kaikesta juhlasta, härdellistä ja humalaisista ihmisistä huolimatta en taaskaan ole nähnyt yhtäkään tappelua enkä riitaa koko matkani aikana, mutta paljon olen palstalla riidellyt.
Jos olisin Suomessa kapakkakierroksella kuusi viikkoa niin näkisin aivan varmasti vähintään kymmenen rähinää ja joutuisin vähintään pariin itsekin.
Olen siis ollut täällä Pattayalla kapakkakierroksella.
Rauhan tyyssija tämä Thaimaa tavalliselle turistille.

10

2902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 42x

      Olitpas taas omaperäinen, oi onnellinen.

    • 42x

      Jotta et nyt ihan pääse taas vääristelemään lomaani niin olen tämän kuuden viikon aikana ollut baarissa noin kymmenenä iltana. Olen käynyt sen "sinun kotikyläsi" tytön kanssa viidessä eri matkakohteessa ja kuntoillut noin neljä kertaa viikossa. Olemme harrastaneet noin viittä eri aktiviteettia ja syöneet hyvin. Retkiä tehty Pattayalta neljä.
      Koko lomallani minulla on ollut tasan kaksi naista. Vain yhtenä iltana joku muu kuin tuo kuka nukkuu tuossa sängyllä.
      Sinun sängylläsi ei taida olla hirveetä tunkua?

      • JottaNääsTaas

        Kuka sängylläsi mahtanee nukkua kun Chiang Main tyttösi lähti aikoja sitten ja kaksikin kertaa kerran ollen kiukkunen?

        Eihän tällä palstalla kukaan mitään vääristele.


    • AviomiesSenseiOriginal

      42 kertainen matkailijahan se täällä näemmä on taas avautunut oikein sydämensä kyllyydestä viikon verran ajatellen minua, vaikka minä olen ollut ihan muissa puuhissa kuin edes palstaa lukemassa saatika kirjoittamassa, joten inisempä tähän pienen faktan.

      Ratakiree tuossa aiemmin kirjoitteli minun kylän tyttösen lähteneen kotiin hoitamaan lapsiaan ja töitäänkin lähetellen joitain valokuvia, joita tosin en ole edes katsonut, mutta muistaakseni kiree kirjoitti jotain kiukustumisesta ja työvaatteista.

      Kiree kirjoitti tuolloin olevansa myös nääs taas poikamies ja sen kunniaksi kävi seiskasta ostamassa pullon miestä väkevämpää ja taisi jotain aiheesta myös aijata.

      Nyt ratakireen sängyllä taas nukkui pitkäaikavuokrattu aiheuttaen ainakin mulla kunnianosoituksen, jonka suoritin siten, että huitasin Azin kaasukahvan pohjaan höräyttäen kaseilla Phuketin niin rauhalliseen aamukajastukseen miehekkäät hörinät.

      Hyvää haaveloman jatkoa 42x:lle ja mukava tieto että hän on viikon kuluttua suomessa, jonne meidän perhekkin muutaman viikonpäästä matkustaa.
      Saa nähdä onko pojulla mukana 20 ja miten luikkii taas pulkkamäkeen.

      • örkkilä

        Tajuatko itse miten sekaisin olet?


      • AviomiesSenseiOriginal
        örkkilä kirjoitti:

        Tajuatko itse miten sekaisin olet?

        Tahdotko tavata minut ja selvittää minulle, että tajuan?


      • örfeus

        Jahti näyttää olevan kunnossa.


      • Ekivaanila
        AviomiesSenseiOriginal kirjoitti:

        Tahdotko tavata minut ja selvittää minulle, että tajuan?

        Joo. Missä tavataan ja milloin?


      • 41NumBall

        Hyvä ystävä unohdit taas olennaisen 42x saaneena rahalla.


      • AviomiesSenseiOriginal
        41NumBall kirjoitti:

        Hyvä ystävä unohdit taas olennaisen 42x saaneena rahalla.

        En unohtanut vaan ei kertakaikkiaan kiinnosta.

        Mulle ihan sama jos joku ei kykene normaali ihmissuhteisiin.

        Tuo vuokrahuora ja niistä maksaminen kiinnostaa enemmän maksajia ja sinua joka et kykene edes omaan nimimerkkiin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1893
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1456
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      16
      1399
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      11
      1369
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe