Tietääkö kukaan ketkä pyörittää Juankosken hommia? Yhden tiedän jolla on taustaa ja järjestäytynyttä rikollisuus porukkaa takana on 17 vuotias juankoskelainen poika. Puheiden mukaan muuttunu mies mutta vaarallinen silti. Rahaa näyttäisi tulevan enemmän mitä menoja. Onkohan mahdollista että rikoksilla tienattuja.
Huumeet/Rikollisuus
3
1060
Vastaukset
- myydään
Minä ainakin myyn huumeita Juankoskella. Markkinatalous pyörii myös tällä alalla. Siis, kysynnän ja tarjouksen laki. Huumetta myydään kaikissa eri muodoissa jatkuvasti. Alkoholi, pelaaminen, tupakka, kahvi ym. ym. Ei se muiden huumeiden myynti sen kummempaa ole.
- mummo1965
kukas tämä pahapoika on ??
- LuontoKorjaaHeikotPois
Vitun älypäät antakaa rikollisuuden olla tämä kyseinen nuorisojengi on vaan itselleen haitaksi ei muille. Ne ei teihin koske paitsi jos menette heille sanomaan jotain niin saattaa tulla takasin sanomista. Mutta aika monesti näkyy asukaspuistossa ja muualla muuta en kyseisestä herrasta tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1792996
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642576- 2032220
- 731849
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1041479
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171161- 811120
- 951079