Jos sinä mies

purinvaantähän

olet tosi hyvä jossain niin minä olen siinä tosi huono. Ja taas päinvastoin minä olen hyvä ja sinä taas huono jossain. Kuitenkin on yksi asia missä olemme yhtä hyviä ja tuli pientä kilpailua sen ohella. Sinä teit kaikkesi ja huomasin pientä hermostumista puoleltasi jossain kohtaa. Siinä oli jotain taikaa meidän välillä ja sinun kauniissa merensinisissä silmissäsi. En pysty mitenkään ajattelemaan, että kaikki mitä meissä oli jäi tähän. Ei mitenkään näin kaunista pysty jättämään tähän. Se mitä tunsin ja oli meidän välillä tuli jostain muualta kuin siitä hetkestä. Kaikki tuntemukset sen jälkeen ovat melkein saaneet minut sekaisin. Herätät välillä minussa kaikki tunteet yhtä aikaa vaikka ei nähtäisi. Vieläkin vuosilla ei ole mitään väliä vaan meillä. Olen aika varma, että tämä on molemminpuolista.

68

18641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säälittäväätarinaa

      Onpas upea kertomus kai nyt olet kohteelle kertonut tuon kaiken? Vai annoit sen ymmärtää että leikki kanssasi on tätä ja jatkuu vuosikausia. Vuoksesi ei ole tehnyt mitään että asiat etenisivät teidän rakkaus tunteiden eteen. Uskot että tapaamasi mies olisi sinuun rakastunut? Onko se edes kertonut sitä sinulle? Aika pilvilinnoja rakennat omille uskomuksille ja tunteille. Eikö kuitenkin pitäisi tuo kertoa itse kohteelle eikä elää mielikuvituksissaan kuinka toinen on rakastunut sinuun vuosista huolimatta.

      • purinvaantähän

        En voi tietää, mutta tunne hänestä ei valehtele. Irl teot ja katseet olivat aitoa kiinnostusta. Hänellä oli joku syy miksi torjui minut ja sitä en tiedä. Olen siis yrittänyt hienovaraisesti tulla lähemmäksi. En kerro heti vaan jos päästään siihen vaiheeseen. Uskon meidän vielä kohtaavan sitten kun sen aika tulee.


    • HyväKaikessa

      sinä olet kaikessa huono

      • purinvaantähän

        En ihan kaikessa.


    • valehtelija_

      Välillänne ei siis tapahtunut yhtään mitään kun et edes tiedä oliko molemminpuolista.

      Jos olisi tapahtunut jotain se olisi jo selvillä.

      • Hohohohooooo

        Aivan, ei tapahtunut ei muuten kuin miehen mielikuvituksessa, ja teki siitä todella sen kärpäsen, sen p- kärpäsen!! Ja kirjoittelee yhä " hänenä ", naisena siis!! Niin kuin nyt tuossa ylempänä!!


      • purinvaantähän-
        Hohohohooooo kirjoitti:

        Aivan, ei tapahtunut ei muuten kuin miehen mielikuvituksessa, ja teki siitä todella sen kärpäsen, sen p- kärpäsen!! Ja kirjoittelee yhä " hänenä ", naisena siis!! Niin kuin nyt tuossa ylempänä!!

        Aloitus on naiselta miehelle.


      • Hohohohooooo

        Aivan, ja jatkuuuuuuuuuuuiuuuu...........olen vuosia vuosia sitten paljastanut nämä/ tämän miehen joka kirjoittelee naisena!! Aikas " kivaa"!!


      • purinvaantämän-
        Hohohohooooo kirjoitti:

        Aivan, ja jatkuuuuuuuuuuuiuuuu...........olen vuosia vuosia sitten paljastanut nämä/ tämän miehen joka kirjoittelee naisena!! Aikas " kivaa"!!

        On täällä myös melkein koko palsta täynnä naisia, jotka kirjoittaa miehelle. Itse lukeudun tähän joukkoon mukaan. Usein naiset kirjoittavat myös toisilleen vahingossa luullen olevan mieheltä itsekin tähän joutunut valitettavasti ilman tunnisteita. Sanotko jotain tuntomerkkejä siitä miehestä, koska mielelläni haluan tietää kenet olet täällä paljastanut miehenä kirjoittavan naiselle.


      • Hohohohooooo

        No voi voi, kun sattuu olemaan tota älliä päässä, niin you know, that is this!!!


      • purinvaantähän-
        Hohohohooooo kirjoitti:

        No voi voi, kun sattuu olemaan tota älliä päässä, niin you know, that is this!!!

        Sitten olet erehtynyt sillä ihan nainen olen kaikkine vaivoineen.


    • yhdelläNicolla

      on sellaset ihanat silmät. Tosi siniset.

      • Muutaeitarvita

        Tarkoitat varmaan: Mikolla!!


    • Eisitte

      Vaikk ei nähdäkään

    • Eiapureita

      Minun pitäis sua nähdä . Ois työasiaa

      • Muutaeitarvita

        Otapa sitten yhteyttä niin nähdään!!


    • EiJeeeeesuusNytTaas

      Miksi puolison kanssa pitäisi kilpailla paremmuudesta?

      En minä ainakaan esim. Avoliitossa mitään skapaillut itsetunto verillä että kumpi parempi.

      Tiesin että olen nainen ja tietty koulutus sen takia minulla on tietyt vahvuusalueet ja miehelläni oli tietyt omat vahvuusalueet.

      Joskus vitsillä leikkimielellä mentiin kilpasille toisen osaamisalueille. Ex väitti osaavansa nopeammin meikata kuin mä, ja minä taas haastoin sitä kädenvääntöön taikka väitin osaavani paremmin koota huonekalun ( elämässäni ainuttakaan huonekalua en ollut koonnut eikä ollut mitään käsitystä että ne tulee laudanpätkinä typerillä vaikeaselkoisins kokoomisohjeilla)

      Oli meillä hauskaa naureskella toistenme suorituksille ja shekeille kun kummallekin valkeni se ettei se nyt niin helppoa ole.

      Kädenväännön tiesin häviäväni heti sillä kyllähän mä nyt tiesin ettei mulla nyt ole voimaa miehen veroisia määriä käsissäni, kunhan halusin testata kuinka pitkälle pärjään.

      Ensin se säälistä löysäili siinäkin ja sit kun käskin ottaan todesta homman niin se väänsi käteni maahan yhdessä sekunnissa. En pystynyt laittaan yhtään vastaan. Niin voimakas altavastaaja olin.

      Miksi siis naisen ja miehen pitäisi olla jossain tosi kisassa toisiaan vastassa? Eihän se ole suhteen tai rakkauden tarkoitus !

    • Pelottavaa

      Mnä en jaksa tehdä läheskään yhtä paljon kuin sinä

    • HyvänenAika

      Mikä teitä vastaajia riivaa, jokainen noussut millä jalalla lie, antakaa hyvät ihmiset jokaisen purkaa mieltään rauhassa, ei kai se keneltään teiltä ole pois vai miten. Mikä teillä mättää oikein.
      Ensimmäinenkin vastaaja voi ottaa selvää itse omasta tapauksestaan niin ei tarvitse vittuilla tuolla lailla ja toinen vastaaja saakoon tiedokseen että kukaan ( ellei hän itse ) ole huono kaikessa ja kolmas, sinä et voi etkä pysty tuntematomta ihmistä sanomaan valehtelijaksi.

      • Ikuinenoptimistiaina

        Ja mikä sinä olet ketään täällä neuvomaan??


      • MitäMeneeEsitteleen

        Kannattaisko olla kirjoittamatta palstalle jonka nimi on KESKUSTELUPALSTA

        Täällä nyt on se idea se että aiheista KESKUSTELLAAN jos se perse on niin hieno niin hipsii sen herkän hipiän kanssa yksin jutteleen peililleen niin saa mieleisiään vastauksia eikä ainuttakaan kritiikkiä

        turhaa tänne tulla sitä hipiäänsä kolhimaan muiden ajatuksia ketjäten aiheeseen.

        Itse oisteään täällä ESITTELEE että katsokaa minua!
        Näimme ja kommentoimme sitä


      • Hohohohooooo

        Juu kiitos samoin!! ( en edes lukenut, kun TIEDÄN)


      • purinvaantähän
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Kannattaisko olla kirjoittamatta palstalle jonka nimi on KESKUSTELUPALSTA

        Täällä nyt on se idea se että aiheista KESKUSTELLAAN jos se perse on niin hieno niin hipsii sen herkän hipiän kanssa yksin jutteleen peililleen niin saa mieleisiään vastauksia eikä ainuttakaan kritiikkiä

        turhaa tänne tulla sitä hipiäänsä kolhimaan muiden ajatuksia ketjäten aiheeseen.

        Itse oisteään täällä ESITTELEE että katsokaa minua!
        Näimme ja kommentoimme sitä

        Saa täällä kirjoittaa mitä haluaa, mutta itse kirjoitin aloituksen miehestä ja tunteistani häneen. En hae millään huomiota vaan haluan vain purkaa tunteitani.


      • Hohohohooooo

        Aijaa katsoin vähän tarkemmin, että TE OIKEIN YHDESSÄ NÄITTE jne!! Voi voi voi


      • purinvaantähän
        Hohohohooooo kirjoitti:

        Aijaa katsoin vähän tarkemmin, että TE OIKEIN YHDESSÄ NÄITTE jne!! Voi voi voi

        Niin me nähtiinkin kasvotusten monta kertaa.


      • Vastakysymys
        Ikuinenoptimistiaina kirjoitti:

        Ja mikä sinä olet ketään täällä neuvomaan??

        Mitäs he ovat täällä ketään HAUKKUMAAN, voitko vastata.


      • MitäMeneeEsitteleen
        purinvaantähän kirjoitti:

        Saa täällä kirjoittaa mitä haluaa, mutta itse kirjoitin aloituksen miehestä ja tunteistani häneen. En hae millään huomiota vaan haluan vain purkaa tunteitani.

        Älä vikise sitten siitä että tuot esittelyyn ajatuksesi KESKUSTELUPALSTALLE ja muut tekee sitä mitä paikan tarkoitus on eli KESKUTELEE KIRJOITTAMASTASI AIHEESTA.

        Jos vikiset siitä niin muut eivät ole eksyneet vaan sinä olet väärässä paikassa kirjoittamassa ajatuksiasi.


      • Mikärassaanoinlujaa
        purinvaantähän kirjoitti:

        Saa täällä kirjoittaa mitä haluaa, mutta itse kirjoitin aloituksen miehestä ja tunteistani häneen. En hae millään huomiota vaan haluan vain purkaa tunteitani.

        Että pitää tuollaiset pultit ottaa aloituksesta jossa ei ollut mitään pahaa. Mistä tuollainen viha?


      • Ikuinenoptimistiaina

        Kysy heiltä, en minä ole ketään haukkunut!


      • Ihantiedoksisinne
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Älä vikise sitten siitä että tuot esittelyyn ajatuksesi KESKUSTELUPALSTALLE ja muut tekee sitä mitä paikan tarkoitus on eli KESKUTELEE KIRJOITTAMASTASI AIHEESTA.

        Jos vikiset siitä niin muut eivät ole eksyneet vaan sinä olet väärässä paikassa kirjoittamassa ajatuksiasi.

        Keskustelu ja vittuilu ovat kaksi eri asiaa, eikö sen vertaa ole älliä päässä?


      • Kuitenkintuletsanomaan
        Ihantiedoksisinne kirjoitti:

        Keskustelu ja vittuilu ovat kaksi eri asiaa, eikö sen vertaa ole älliä päässä?

        Kahdessa minuutissa että mikä olet neuvomaan, kai täälläkin hyvät tavat pitäisi säilyttää vai mitä, sinähän menit tuossa haukkujien puolelle.


      • purinvaantähän
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Älä vikise sitten siitä että tuot esittelyyn ajatuksesi KESKUSTELUPALSTALLE ja muut tekee sitä mitä paikan tarkoitus on eli KESKUTELEE KIRJOITTAMASTASI AIHEESTA.

        Jos vikiset siitä niin muut eivät ole eksyneet vaan sinä olet väärässä paikassa kirjoittamassa ajatuksiasi.

        En ole kieltänyt, etteikö saisi keskustella. Mielelläni luen kommentteja ja jollain voi olla samankaltaisia kokemuksiakin.


      • purinvaantähän
        Ihantiedoksisinne kirjoitti:

        Keskustelu ja vittuilu ovat kaksi eri asiaa, eikö sen vertaa ole älliä päässä?

        Jos joidenkin tapa keskustella on vittuilla niin sitten on. On niiden joukossa hyviäkin varteenotettavia kommentteja. Itse en ainakaan ota pahakseni mitään täällä olevaa. Kuitenkin aloituksessa purin tuntemuksiani ja kaikki saavat reagoida siihen miten haluavat.


      • Vaimenisikökuitenkin
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Älä vikise sitten siitä että tuot esittelyyn ajatuksesi KESKUSTELUPALSTALLE ja muut tekee sitä mitä paikan tarkoitus on eli KESKUTELEE KIRJOITTAMASTASI AIHEESTA.

        Jos vikiset siitä niin muut eivät ole eksyneet vaan sinä olet väärässä paikassa kirjoittamassa ajatuksiasi.

        Niin hyvä " Mitämeneeesitteleen " että aloittaja on aivan oikeassa paikassa purkamassa tuntojaan mutta te muutamat rakkikoirat olette eksyksissä pahemman kerran. Taitaa olla hakusessa mitä tarkoitetaan sanalla keskustella.


      • jokuvoikokeavittuiluna

        Kommentit voi esittää monella tavalla, se on sitä kuuluisaa kommunikaatiota, jonka onnistumisen puute on muuten yleisin erojen syy.


      • ällilläpäässätälli
        Ihantiedoksisinne kirjoitti:

        Keskustelu ja vittuilu ovat kaksi eri asiaa, eikö sen vertaa ole älliä päässä?

        Älli ja Tälli, joo: joskus on päässä Älli, mutta useimmiten Tälli (nyrkkeilijöille tavallista).

        Vähän kuin olisi pikkuvauvoille tehtävä peek-a-boo, peli: välillä näkee silmät välillä ei?


      • MitäMeneeEsitteleen
        Vaimenisikökuitenkin kirjoitti:

        Niin hyvä " Mitämeneeesitteleen " että aloittaja on aivan oikeassa paikassa purkamassa tuntojaan mutta te muutamat rakkikoirat olette eksyksissä pahemman kerran. Taitaa olla hakusessa mitä tarkoitetaan sanalla keskustella.

        Vikisee että ei saa kommentoida hänen mielipiteiden vastaisia. Eli hänen persettään täytyisi käydä pussailemassa ?

        Meneekö sen ihmisen elämässä kaikki niin että vetelee turpaan jos ihmiset ei pussaa sen persettä jokaisessa asiassa ?

        Sääliksi käy hänen elämää. Se mahtaa olla vaikeaa ja itsetunto on kovilla tuolla työelämässä ja perhe, parisuhde-elämässä

        Mitäs jos suhteessa toinen haluaa syödä tänään kalakeittoa ja hän haluaa Lihapullia ja muusia?

        Lentääkö keitot puolison naamalle vai lätkiikö muusia kurkusta alas väkivalloin kaikille ja huutaa samalla että tehän syötte ja tykkäätte tai itkette ja syötte ja tykkäätte mutta kukaan ei ole erimieltä kanssani!

        Eikö hänen suhteissaan keskustella ja hyväksytä muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä vaan ainoastaan hänen on se johon muidenkin pitää taipua väkivallan uhalla?


      • purinvaantähän
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Vikisee että ei saa kommentoida hänen mielipiteiden vastaisia. Eli hänen persettään täytyisi käydä pussailemassa ?

        Meneekö sen ihmisen elämässä kaikki niin että vetelee turpaan jos ihmiset ei pussaa sen persettä jokaisessa asiassa ?

        Sääliksi käy hänen elämää. Se mahtaa olla vaikeaa ja itsetunto on kovilla tuolla työelämässä ja perhe, parisuhde-elämässä

        Mitäs jos suhteessa toinen haluaa syödä tänään kalakeittoa ja hän haluaa Lihapullia ja muusia?

        Lentääkö keitot puolison naamalle vai lätkiikö muusia kurkusta alas väkivalloin kaikille ja huutaa samalla että tehän syötte ja tykkäätte tai itkette ja syötte ja tykkäätte mutta kukaan ei ole erimieltä kanssani!

        Eikö hänen suhteissaan keskustella ja hyväksytä muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä vaan ainoastaan hänen on se johon muidenkin pitää taipua väkivallan uhalla?

        Missä lukee, että ei saa kommentoida mielipiteen vastaisia?


      • Eimuutensanonut
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Vikisee että ei saa kommentoida hänen mielipiteiden vastaisia. Eli hänen persettään täytyisi käydä pussailemassa ?

        Meneekö sen ihmisen elämässä kaikki niin että vetelee turpaan jos ihmiset ei pussaa sen persettä jokaisessa asiassa ?

        Sääliksi käy hänen elämää. Se mahtaa olla vaikeaa ja itsetunto on kovilla tuolla työelämässä ja perhe, parisuhde-elämässä

        Mitäs jos suhteessa toinen haluaa syödä tänään kalakeittoa ja hän haluaa Lihapullia ja muusia?

        Lentääkö keitot puolison naamalle vai lätkiikö muusia kurkusta alas väkivalloin kaikille ja huutaa samalla että tehän syötte ja tykkäätte tai itkette ja syötte ja tykkäätte mutta kukaan ei ole erimieltä kanssani!

        Eikö hänen suhteissaan keskustella ja hyväksytä muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä vaan ainoastaan hänen on se johon muidenkin pitää taipua väkivallan uhalla?

        Missään kohtaa noin , olet valehtelija ja keksit vittuuksissasi juttuja omasta päästäsi ja mitä tollaset pultit otat yhdestä aloituksessa, onko omaa elämää ollenkaan.


      • MitäMeneeEsitteleen
        ällilläpäässätälli kirjoitti:

        Älli ja Tälli, joo: joskus on päässä Älli, mutta useimmiten Tälli (nyrkkeilijöille tavallista).

        Vähän kuin olisi pikkuvauvoille tehtävä peek-a-boo, peli: välillä näkee silmät välillä ei?

        Itse en haluaisi olla suhteessa ihmisen kanssa joka ei antaisi minun olla minä vaan vaatisi minun olemaan kuin hän.

        Minä tulen olemaan minä. Omin ajatuksin, mielipitein, mieliruuin ja lempiasioin vaikka kuka muu olisi siitä mitä muuta mieltä vain ja vaikka se hakkaisi minut hengiltä sen takia etten ajattele kuin hän haluaisi niin siltikin tulisin olemaan minä.''


        Jos se siihen menisi sellainen perseensä pussailun vaatija lentäisi ulkoruokintaan.


      • MitäMeneeEsitteleen
        Eimuutensanonut kirjoitti:

        Missään kohtaa noin , olet valehtelija ja keksit vittuuksissasi juttuja omasta päästäsi ja mitä tollaset pultit otat yhdestä aloituksessa, onko omaa elämää ollenkaan.

        Kommentoin Tähän kommentiin senhän alapuolella keskustelua käydään:

        Mikä teitä vastaajia riivaa, jokainen noussut millä jalalla lie, antakaa hyvät ihmiset jokaisen purkaa mieltään rauhassa, ei kai se keneltään teiltä ole pois vai miten. Mikä teillä mättää oikein.
        Ensimmäinenkin vastaaja voi ottaa selvää itse omasta tapauksestaan niin ei tarvitse vittuilla tuolla lailla ja toinen vastaaja saakoon tiedokseen että kukaan ( ellei hän itse ) ole huono kaikessa ja kolmas, sinä et voi etkä pysty tuntematomta ihmistä sanomaan valehtelijaksi.


      • Nosenkusoot
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Itse en haluaisi olla suhteessa ihmisen kanssa joka ei antaisi minun olla minä vaan vaatisi minun olemaan kuin hän.

        Minä tulen olemaan minä. Omin ajatuksin, mielipitein, mieliruuin ja lempiasioin vaikka kuka muu olisi siitä mitä muuta mieltä vain ja vaikka se hakkaisi minut hengiltä sen takia etten ajattele kuin hän haluaisi niin siltikin tulisin olemaan minä.''


        Jos se siihen menisi sellainen perseensä pussailun vaatija lentäisi ulkoruokintaan.

        Mitä sitä täällä tarvii jauhaa.


      • lentäviäesineitä
        MitäMeneeEsitteleen kirjoitti:

        Vikisee että ei saa kommentoida hänen mielipiteiden vastaisia. Eli hänen persettään täytyisi käydä pussailemassa ?

        Meneekö sen ihmisen elämässä kaikki niin että vetelee turpaan jos ihmiset ei pussaa sen persettä jokaisessa asiassa ?

        Sääliksi käy hänen elämää. Se mahtaa olla vaikeaa ja itsetunto on kovilla tuolla työelämässä ja perhe, parisuhde-elämässä

        Mitäs jos suhteessa toinen haluaa syödä tänään kalakeittoa ja hän haluaa Lihapullia ja muusia?

        Lentääkö keitot puolison naamalle vai lätkiikö muusia kurkusta alas väkivalloin kaikille ja huutaa samalla että tehän syötte ja tykkäätte tai itkette ja syötte ja tykkäätte mutta kukaan ei ole erimieltä kanssani!

        Eikö hänen suhteissaan keskustella ja hyväksytä muidenkin ajatuksia ja mielipiteitä vaan ainoastaan hänen on se johon muidenkin pitää taipua väkivallan uhalla?

        Sitten jos joku vimmastuu, niin lentää puhelinkin järveen kaloille, vesimiehille ja merenneidoille.

        Kuparipannut ja muumikupposetkin lähtevät lentoon...


    • kolmiokonseurassaolen

      Kyllä kohtaamiset ja toiselle näyttäminen mitä haluaa on se millä selviää asiat ja kysymällä suoraan. Ikäviä on kuitenkin ne jotka esittävät ja leikkivät toisten tunteilla. Muistetaan kuitenkin ettei loukata ketään väärillä syillä. Ja jos tilaisuuden saatuaan käyttää toista tarpeisiinsa mitä ne nyt ovatkaan on sekin selvitettävä. Pettämiset ja salasuhteet ovat todella alhaisia tekoja. Kuka niistä selviää on se jokaisen oma tunnolla kannettava. Jos ei osaa sanoa tao selkeästi kertoa toiselle miksi on kiinnostunut hänestä tai niin edelleen ei se ole suhteen pohjaksi mitenkään hyvä juttu. Jos olet alussa oleva joka ihastunut etkä vielä uskalla kertoa tunteista niin anna aikaa tulee se luoksesi jos näin on tarkoitettu. Jos taas ei tule eikä perustele miksi ei tule on se sinun pääteltävissä miksi et kelpaa tai riitä sille. Rehellisesti rakkauden tunnustaminen toiselle tapahtuu kyllä kun alunalkaen on asiat kunnossa suhteeseen. Muistetaan erota ensin jos varattuja ollaan. Ja ihan sinkkuna on helpompaa eikä ketään tarvitse loukata.

      • Mitenpajatuksesi

        Liittyy aloittajaan ja aloitukseen?


      • liirumlaarummm

        Kyllä ihmistä voi kuule loukata paljon muillakin asioille ja viedä tulevaisuus ja tähän on suurin valta ihastuksilla ja kumppaneille.


      • EiMitään

        Vau!

        Voihan vitalis mitä vuodatusta. Tyhjänpäiväisiä paskiksia. Muuttakaan nyt Arabiaan paimentamaan karjaa, ei kai se aika muuten kulu.


    • Jollainketjussa

      Näyttää olevan mukava päivä, päivänjatkoja vaan )) Oi voi.

    • Himorunkkaaja

      Mä oon paras mun kengissä viihtyy

    • Aloittajalletäältä

      Hyvää ja aurinkoista päivää, aina näitä riitapukareita täällä näyttää riittävän. Mutta ei välitetä.

      • eikövain_

        Itseltä tulee parhaimmat kommentit.


      • purinvaantähän

        Samoin sinne aurinkoista päivää! :)


      • Aloittajalletäältä
        eikövain_ kirjoitti:

        Itseltä tulee parhaimmat kommentit.

        Ei ollut aloittaja vaan minä. Onko sulta pois jotenkin että toivotin aloittajalle mukavaa päivää, ootko kade ja mustasukkainen vai miksi tuollainen kommentti.? Kerrotko.


    • Melko vaikuttavaa tekstiä.

    • kiinostaatämä

      Milloin olette viimeksi nähneet?

      • HyiHelevata

        Eikö pmbo jätä rauhaan, vaikka sillä on jo äijä?


    • H3H

      Jos olet mies, en todellakaan halua sinua. Jos olet se nainen jota kaipaan, haluan sinua. :D Eiks ollukki selkee.

    • Enkerrroo

      On se molemmin puolista usko pois :) eiköhän sen huomaa jo eleistä

    • Kakka
      • Uusi1w34

        Hieno ryhmä on. Itsekkin olen aktiivisena


    • Seonseydin

      Taidat tietää, miten koskettaa näistä, hellästi

    • Järkyttynyt

      Yksi tolvana on sellainen haitake, ettei kukaan voisi kuvitella. Jos muuttaisi Viroon, voisi olla jokseenkin epävarmaa, että joka lehdessä huseeraava, itseriittoinen tötteröpää ei tulisi sinnekin huseeraamaan.

      Järkyttävä tapaus, jos muutat jonnekin se ilmestyy pihaas, jos luet lehtiä, se on siellä, se tuntee sut, vaikka sä et tunne sitä. Sitten se vikittelee vähän kaikkia, jotka itsekseen liikkuvat, kiviä ei ole nähty vielä vikittelevän. Järkyttävää! Se on nykyihminen, kako, limanuljaska, aina alapää mielessä ja sitten tulee tänne vuotamaan.

      Miksi tämä nakkiketju oli nostettu keskustelualueen etusivulle? Järkyttävää paskaa. Kaikkea sitä limanuljaskat keksivät.

    • YhyySun5Perääs

      Loimulohi voisi vähitellen jo vetäytyä foorumeilta, antaa poikien haikailla. sun pitäisi kaiken järjen mukaan olla jo lähes 40-vuotias doctor. Mitä vittya teet vielä shateissa ja suomi24 poikahommissa räksättämässä. Vaikene, vanhene ja vetäydy, kuten arvoiseesi koulutukseen kuuluu. Olet riesa, koska vastailet, miksi on vaikeaa ymmärtää, että se vaan lisää perseesi perään nuolemista. Sun perään ei kannata nuoleskella.

      Raavastukaa ja kasvakaa aikuisiksi, Loimulohi on kuin barbie, vastailee, jotta oma itsetunto pysyy. Antaisi olla, mitä vittya kukaan haluaa kyylästä elämäänsä. Saatanallinen vatkaus, jos tuollaisen ottaa elämäänsä asukiksi, painukoon hornan tuuttiin koko vätys, joka on niin olevinaan, että alkaa ällöttää.

      Loimu on tyyppi, joka hakee vaan sitä, että häntä anellaan. Antakaa jo olla tuollainen itseriittoinen käpysäkki selän alla tapaus.

    • Jos aloittaja olisi K ja hän puhuu minusta, menisin varmaan onnesta sekaisin ❤💙💚💛💓💕💖💗💘💝💞💟

    • Joseikuuntele

      Ja lisää aina on luvassa

    • Kuulostaa tutulta.. Itsellä vastaava tilanne koska olen ollut tietämättäni demiseksuaalinen muuta ongelmaa..

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe