Soitin torvea

tammpo

Painoin tänään torvea kun edessäni ajanut harmaa auto-centerin rekisterikilpikehyksellä varustettu mersedesbenz seisautti liikennettä jo neljän kolmenkulman liikenneympyrästä selkeästi vilkuttavan ja poistuvan auton takia että kuljettaja heräisi päiväuniltaan.

Niin tapahtuman johdosta kuljettajan vieessä istunut ihmistä muistuttava olento kääntyi kuin iskun saanena ja näytti minulle keskisormeaan, miksi?

Siis selitä kun ennenmuinoin joku sössii, töppää, töpeksii, uunoilee,nussii ja siitä saa asiaankuuluvan huomion, oltaisiin häpeissään toivoen asian pikaista unohtamista mutta nyt näyttää siltä että töppääjä onkin sankari jolle ei saa huomauttaa tai kommentoida lainkaan. olenko väärässä?

Selitä samalla velkavipukin?

4

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kesk-Ari

      Mitäpä jos sen vastapuolen mielestä sinä olit se joka ajoi väärin ja siksi keskaria näytti? Katsos kun jokainen meistä kuvittelee useimmiten ajavansa oikein ja hyvin. Muiden mielestä me taas voimme toimia ihan perseestä. Muiden virheet me huomaamme mutta omia emme välttämättä. Tästä syystä meille helposti kehittyy mielikuva siitä että olisimme keskivertoa parempia kuljettajia. Totuus on vain jotain ihan muuta.

    • Kui_täh

      Niin, Suomen tieliikennelain mukaan äänimerkkiä saa käyttää taajamassa vaaran välttämiseksi.

      Oliko kyseessä sellainen tilanne? Jos ei, SINÄ olit se joka toimi liikennesääntöjen vastaisesti.

    • Minäkin soitin tänään torvea. Harvinaista. Kaksi oikealle kääntyvää kaistaa. Olin itse oikeanpuoleisella ja joku citymaasturi vasemmalla. Citymaasturi päätti sitten leikata sen verrean oikealle kääntyessään, että mopolla olisi tehnyt tiukkaa mahtua vierelle. Tööttäys aiheutti täyspysähdyksen ja hirveän päänpyörinnän. Tehokkaasti yksi kuski esti ainakin viittä autoa pääsemästä risteyksestä vihreillä.

      Onneksi puhelu ei keskeytynyt. Siellä oli varmaan joku todella tärkeä juttu kesken.

    • Mitäs_tööttäsi

      Kerran joku soitti provosoivasti pitkään torvea takanani liikennevaloissa. Odottelin kaikessa rauhassa siihen saakka kun valo vaihtui keltaiseksi ja ampaisin matkaan. Perässäajava ei tainnut edes tajuta tilannetta vaan kiihdytti perääni ja sai oikealta auton kylkeensä. Silloin kyllä nauratti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe