Olen 20-vuotias mies ja aloitin maanantaina Finasterid (orion) kuurin, 1,25mg viisi kertaa viikossa.
Tähän mennessä olen ottanut vain kaksi annosta ja lähes samantien huomasin vaikeudet saada kunnon erektion. Ennen aloittaimista luin monien kokemuksia erektiohäiriöistä niin uskon että se voi johtua psyykkisestä ajatuksesta, että nyt minulle iski sama homma ja ahdistus pään sisällä kasvaa kun ei saa heppiä nousemaan.
Kannattaako jatkaa kuuria, mahdollisesti pienemmällä annostuksella/ harvemmin?
Ohentuneet hiukset vaikuttavat itsetuntooni aika suuresti, mutta tärkeämpää että erektio toimii 100%.
Finan aloitus
4
527
Vastaukset
- 54by645h6yh56
itse vetelin Gefinaa aikonaan ja erektio heikkeni ja katosi. Pidin vuosia taukoa finasta ja vuos sitten aloin syömään Prpeciaa eikä ole erektioon vaikuttanut. Ehkä silloin saatoin ottaa 1.25, joskus varmaan 1.5mg, ehkä se oli minulle liikaa.
- psyyke_vaikuttaa
Gefinan ja Propecian vaikuttava aine on samaa finasteridia. 1,25 mg verrattuna 1 mg:aan ei voikuta noin suuresti.
Harmi vaan kun nyt sait tietoon että syöt samaa lääkettä niin lerpahtaa koska psyykiset vaikutukset iskee.
- Seisokkipysyy
3kk finaa takana. 5mg tabletti 4 osaan ja joka päivä 1/4 tabletti veden kera alas. Ei sivareita.
- jatkaavaan
samat täälläkin 3kk .Ei ongelmia kullin ylösnousemuksessa. ainoastaa mällin määrä vähän vähentynyt ehkä.
Mä itse epäilen, että osalla erektio-ongelmat johtuvat psyykkisistä jutuista. 2x otettu finan murunen ei vaikuta erektioon tai yleensäkään mihinkään millään tavalla, vaan kyse on pelosta ja siitä johtuvasta impotenssista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14411278Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710371- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976608Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555798- 925293
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584493Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314286Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1383692