...järki-ihmisiä. Kuinka moni ajaa nelivedolla kuivalla asfaltilla ?? Kuinta usein sitä nelivetoa todella tarvitaan ?? ja missä tilanteissa ??? Susukin pahin puute on etuvetoisten puute. Näin on marjat.
Susukin omistajat yleensä....
62
2281
Vastaukset
- eri.mies
ton hintasessa kipossa, mitä Suzukit ovat on sama hailee montako pyörää vetää, heh. kukaan todellinen nelivedon tarvitsija ei moista halpis kippoa hanki. sen todistaa ihan vaan myyntiluvutkin.
ensin suzukin ohjaus ja jousitus kuntoon, sitten brändin kohotus ja vasta sen jälkeen voi lisätä maahantuotavia malleja. - Suizeva
Suzuki on auto asento päällä etuveto ookkonaa pöljä tyhmä keskustelun avaus,vaikka provohan tuo oli vaikkakin huono sellainen.olet ilmeisesti VW konsernin pettämä kateellinen piru parka
- Hieno_tuote
Suzukin älykäs 4-veto hoitaa asian niin, että yleensä normaalikeleillä ajetaan aina etuveto päällä.
Vasta sitten, jos olosuhteet niin vaativat, kytkeytyy neliveto päälle.
Eikö tämä ole selkeästi sanottu?
Aloittajalle vastaus, kuinka usein nelivetoa tarvitaan: me tarvitsemme sitä viikoittain, jyrkkä mäki vaatii. - jd551
Täällä maaseudulla neliveto on aidosti tarpeen niin talven lumella kuin kesällä kärryn vedossa. Kuin myös kevyessä maastoajossa. Itse asiassa neliveto oli ratkaiseva syy Suzukin ostoon. Etuvetoinen Suzuki ei kiinnosta minua, samalla rahalla saa muita sopivampia autoja.
- sukisukii
Saako siitä kesä kardaanin irrotettuu ja sit laitta taas talveks takasii?
- Anonyymi
Saa irrotettua vaikka ohjauspyörän ja laittaa se pään selvittyä takaisin.
Maastoautot ja sitimaasturit ovat hintansa haukkuneet käyttökohteessa molemmat. Se että kaipaatko jeeppiajelua talvisilla metsäteillä nelivedolla tai riittääkö kulkeminen sulanmaan aikaan takavedolla oli ennen vanhaa vivun asennosta kiinni, mutta nykyisin vivun virkaa hoitaa automatiikka. Jos tarvitaan aitoa Jeeppiä, jossa löytyy keskitasauspyörästön lukko perien lukkojen lisäksi, niin kyseessä on varsinainen maasturi.
Automatiikassa on se hyvä puoli, että vaihtelevalla liukkaudella nopeassa maantieajossa neliveto on apuna välittömästi vipua vetämättä, tosin jo 80-90 lukujen perus Cherokeessa oli valintana jatkuvan nelivedon mahdollisuus kuiville pitäville pinnoille, jos koki sellaisen olevan tarpeen. Ilmastotalkoot edellä se jokaisen mentävä nykyisin.
- Jalba
Mikä ihmeen suzuki. Nevö hööd.
- toinen-jalba
Pieni ja vaatimaton pikku auto. Halpa ja huonosti kaupaksi menevä. Laatu, ohjaus ja jouset suurimmat ongelmat.
- Jalba
Mikä on suzukimyyjän pahin ongelma? Se että auto ei myy.
- Trolli_stop
Ei muun merkkinen autokaa myy. Myyjät on sitä varten.
Ei ihme, että sait kenkää sieltä autokaupasta...
- Tilastotarkkailija
Pikkuhiljaa itäautot valloittavat euroopan. Näillä laaduilla mitä täällä euroopassa valmistetaan, on ennen pitkää tie päässä.
( vv trollien kirjoitteluista kin voi päätellä jotain)
Tänään julkistettiin eurooppalainen autonmyyntitilasto, kia oli nostanut myyntiään suhteellisesti eniten. Viimevuoden menestyjä oli suzuki. - TäälläTaas
-
-
-
"Kuinka moni ajaa nelivedolla kuivalla asfaltilla ??”
-Tuskin kukaan. Kuten tuolla jo mainittiin niin Suzuki on lähtökohtaisesti etuvetoinen ja käyttää kyllä taka-akseliakin kun tarvetta tulee; ihan automaattisesti.
”Kuinta usein sitä nelivetoa todella tarvitaan ?? ja missä tilanteissa ???”
-Lumikeleillä het’ aamulla kun nousee kotipihasta vilkkaalle kadulle ylämäkeen, johon on huono näkyvyys. Neliveto on todella siunaus tässä kohtaa.
-Lumikeleillä eka vilkkaampi liittymä. Nelivedolla ei tee tuskaa ehtiä jonon vauhtiin mukaan tavalliseen aukkoon autojonossa. Oikeastaan eroa kesän ja talven välillä ei enää ole.
-Lumikeleillä ekat liikennnevalot, ei sudittelua. Oikeastaan eroa kesän ja talven välillä ei enää ole tässäkään asiassa. No, ehkä jotain 0,3 sekuntia kun systeemi huomaa että eturengas lipsahti ja ottaa taka-akselin mukaan. Tämä siis ”auto-modella” ja taka-akselin mukaan tulon huomaa kun oikein kuuntelee. Snow-modella ei tietenkään huomaa koska taka-akseli vetää jo valmiiksi.
-Kun lumikeleillä tien pinta on liukkaan kuhmurainen niin snow-moden eli jatkuvan nelivedon päälle kytkentä tekee ainakin Vitarasta uskomattoman suuntavakaan.
-Töissä auraamaton parkkipaikka ei aiheuta ongelmia silloin kun sattuu meneen töihin heti liukuman etureunaan. Välillä kun sattuu jalkaan pikkukengat niin tulee tampattua autolla kävelyurat ettei sukat kastu.
-Huhtikuun lopulta marraskuulle venettä veteen ja ylös. Suzukin momentinmuunnin -automaatti yhdistettynä nelivetoon on huima paketti veneen ramppioperaatioihin. Sellainen asia kuin menneisyydessä loivempien veneramppien kyttääminen on jäänyt täydellisesti pois, kun siirtyi etuvedosta nelivetoon.
-Kerroin jo hiukan aikaisemmin miten "piece of cake" oli käydä hakemassa pirun liukkaalla kelillä Mazda 6 pois tienvarresta. Siihen ei olisi ollut mitään jakoa etuvetoisella.
Ei ikinä enää etuvetoista autoa. Eikä enää ikinä enää manuaalivaihteista autoa.
”Susukin pahin puute on etuvetoisten puute. Näin on marjat.”
Erilaisia tarpeita autolle kieltämättä on ja nekin vaihtelee eri elämäntilanteen mukaan. Vaikka itsellä esimerkiksi joskus veneilyinto sammuisi kokonaan, niin en mitenkään usko että koskaan palaisin etuvetoautoihin takaisin.
Tuolla neliveto vs. etuveto-ero on havainnollistettu oikein hyvin:
4WD vs 2WD on snow: https://www.youtube.com/watch?v=zRwF4hB0b4g
-
-
-- nojotaas
Komppaan täysin ylläolevaa. Etuvetoisista on kokemuksia yli 40 v ajalta. Neliveto on aivan mykistävä talviajossa maaseudulla. Metsäteillä ja huonosti auratuilla pikkuteillä voi liikkua aivan uudella tavalla jota en arvannutkaan. Liukkaat vetiset jäämäet vetää ylös ilman vähintäkään ongelmaa, etuvetoisella ei liikkuisi metriäkään, surkeita äännähdyksiä vain kuuluisi pyörien suunnalta.
Venehommissa vetokyky on parempi kuin osasin etukäteen arvioida. Pelkkä momenttiarvo ei kerro kaikkea vaan lisäarvoa tulee AT:stä joka tarjoaa helpot lähdöt ja nousut ilman moottorin huudatusta, joka oli etuvetoisella arkipäivää kumin käryineen. Melkein tyhjäkäynnillä nousee rampilta, aivan käsittämätöntä!
Ylämäkiavustin on erinomainen lisävaruste kun on liikenteen joukossa lähdettävä jyrkkään jäiseen ylämäkeen. Etuvetoisella se oli joskus kauhun paikka kun ei tiennyt miten vetävät pyörät alkavat sutia juuri kun sitä vähiten odotti ja auto alkoikin liukua alaspäin kohti takana olevaa autoa. Helsingissäkin on muutama todella jyrkkä katuosuus joista joutuu usein ajamaan siellä käydessään.
Ei koskaan enää etuvetoista eikä manuaalivaihteistoa! - TäälläTaas
nojotaas kirjoitti:
Komppaan täysin ylläolevaa. Etuvetoisista on kokemuksia yli 40 v ajalta. Neliveto on aivan mykistävä talviajossa maaseudulla. Metsäteillä ja huonosti auratuilla pikkuteillä voi liikkua aivan uudella tavalla jota en arvannutkaan. Liukkaat vetiset jäämäet vetää ylös ilman vähintäkään ongelmaa, etuvetoisella ei liikkuisi metriäkään, surkeita äännähdyksiä vain kuuluisi pyörien suunnalta.
Venehommissa vetokyky on parempi kuin osasin etukäteen arvioida. Pelkkä momenttiarvo ei kerro kaikkea vaan lisäarvoa tulee AT:stä joka tarjoaa helpot lähdöt ja nousut ilman moottorin huudatusta, joka oli etuvetoisella arkipäivää kumin käryineen. Melkein tyhjäkäynnillä nousee rampilta, aivan käsittämätöntä!
Ylämäkiavustin on erinomainen lisävaruste kun on liikenteen joukossa lähdettävä jyrkkään jäiseen ylämäkeen. Etuvetoisella se oli joskus kauhun paikka kun ei tiennyt miten vetävät pyörät alkavat sutia juuri kun sitä vähiten odotti ja auto alkoikin liukua alaspäin kohti takana olevaa autoa. Helsingissäkin on muutama todella jyrkkä katuosuus joista joutuu usein ajamaan siellä käydessään.
Ei koskaan enää etuvetoista eikä manuaalivaihteistoa!"Venehommissa vetokyky on parempi kuin osasin etukäteen arvioida"
Yritin päästä kokeilemaan veneennostoa ennen kaupantekoa mutta tasan mistään täällä suunnalla ei löytynyt vetokoukullista Vitaraa; minään eri versiona. Neliveto ja momentinmuunnin kuitenkin vaikutti pomminvarmalta yhdistelmältä joten hiukan spennaten kaupat tein. Lisäksi Duster-foorumilla oltiin vakuuttuneita Dusterin kyvystä ottaa 1.500kg eli suurin sallittu kivutta ylös kovalla laatikolla, ja kun itsellä jää kokonaispaino noin tonniin niin olin varsin vakuuttunut homman onnistumisesta.
Yhtä kaikki, ensimmäisen noston kaikkinainen vaivattomuus todella yllätti. Tuttu paikka jossa on kytkintä ja kumia tullut itse kärytettyä; ja ite toiminut työntömiehenä veneennostossa ventovieraille jumiin jääneille satunnaiskävijöille. Vene nousi auton sutimatta ja aivan pintakaasulla. Vanhaan nähden tilanne oli kuin taikaa ja magiaa...
Sanoisin että "venehommissa vetokyky on valtavasti paljon parempi kuin osasin etukäteen arvioida" . No, itsellä ei ollut aikaisempaa kokemusta enempää nelivedosta kuin momentinmuunnin-automaatistakaan. Sen osalta kontrasti tässä ehkä on tavallista jyrkempää.
Ylipäätään olen ollut tavattoman tyytyväinen hankintaan. Eniten odotukset ylitti toimintakyky traileri perässä; ja molempiin suuntiin liikkuen.
- Svitara
Juuri näin...nojotaas..aivan samaa mieltä!!!
- Huippuautoja
Suzuki on henkilöauto ja työkalu samassa paketissa.
- Jalba
Suzuki on pompottava pulkka jossa vakavia puutteita ohjauksessa!
- jalba
Suzuki on helkkarin halpa ostaa uutena, helkkarin kallis pitää ja jälleenmyynti arvo olematon.
- Kokemusta_asiasta
Kun on jo toisenkin Suzukin ostanut omilla rahoillaan ja ajanut niillä vuosikausia, niin tietää auton olevan kohtuuhintaisen hankkia, erittäin edullisen ylläpitää ja vielä plussana se, että jälleenmyyntiarvo on selkeästi keskimääräistä korkeampi.
- Viisaanvalinta
Kokemusta_asiasta kirjoitti:
Kun on jo toisenkin Suzukin ostanut omilla rahoillaan ja ajanut niillä vuosikausia, niin tietää auton olevan kohtuuhintaisen hankkia, erittäin edullisen ylläpitää ja vielä plussana se, että jälleenmyyntiarvo on selkeästi keskimääräistä korkeampi.
Tuo on juuri noin!
Uutena hintaero Toyotaan ja volkkarii oli n 5500€, sain tosin suzukista paremman alennuksen ja tarjouksen.(koska toyotat ja volkkarit menee kaupaksi muutenkin☺)
Hinta on nyt muutamassa vuodessa tasoittunut , niin että ovat samanhintaisia,sillä erolla että toyotaa ja volkkaria myynnissä kymmenkertaiset määrät. - jalba
Kokemusta_asiasta kirjoitti:
Kun on jo toisenkin Suzukin ostanut omilla rahoillaan ja ajanut niillä vuosikausia, niin tietää auton olevan kohtuuhintaisen hankkia, erittäin edullisen ylläpitää ja vielä plussana se, että jälleenmyyntiarvo on selkeästi keskimääräistä korkeampi.
Nimimerkki " Kokemusta_asiasta" kirjoittaa silkka valetta. Asiahan on tarkalleen noin:
-Suzuki on helkkarin halpa ostaa uutena, helkkarin kallis pitää ja jälleenmyynti arvo olematon.
- Jalba
Tämähän oli oikein kunnon trolli. Ilmoitettu ylläpidolle.
- jalba
VÄÄRIN! Tämähän ei ollut trooli, etkä ilmoittanut ylläpidolle.
- Slevinpäin
Nyt Jallattaja korkki kiinni ja nukkumaan.
- skfdjkfskdjskfkjsdkjl
Vaikka Suzuki olisi vedoltaan pääasiassa etuvetoinen ja vain tarvittaessa nelivetoinen, kaikki ne nelivetoroippeet pitää kantaa mukana koko ajan ja akselit jne. pyörii myös "vapaalla" koko ajan aiheuttaen vastusta, lisäten kulutusta ja vieden tehoa moottorista ihan turhanpäiten.
Auto voi nelivetoisena olla joillekin ihan hyvä valinta mutta suurempi osa autoilijoista ei halua nelivetoa pikkuautoluokassa. Jos kerran Suzuki on päättänyt tuhota myyntimenestyksensä karsimalla etuvetoiset pois niin pitäkööt tunkkinsa sitten.
Melko neuvostoliittolaista touhua, sinulle ei tarjota sellaista mitä haluat vaikka ulkomailla sellaisia on tarjolla...- taassai
Vitara kuluttaa minulla 4.6 - 4.8 L/100 km siinä 80 ajossa jos ei ole kiirus. Se on vähemmän kuin pikkuautolla jota ajelin tätä ennen, joka siis voi vähintään 5.2 L/100. Venetrailerilla pitkillä matkoilla kuluu rajoitusten mukaan ajettaessa siinä 6.4 - 6.6 L/100. Jos veneeni olisi korkea niin varmaan menisi enemmän mutta sehän onkin veneen aiheuttamaa jolle auto ei mitään mahda.
Mihin ihmeeseen tarvitset etuvetoa, nimenomaan etuvetoa? Vitarassa on etuveto ja kun tarve tulee, kaikki pyörät vetävät. Sitä ei voi enää fiksummin tehdä. Taitaa olla joku uskonto tuo etuvetoisuus.
Vitara on oli melko edullinen hankinta ja ylläpitokulut ovat olleet alhaiset kun polttoaineen kulutuskin on ollut vähäinen. Huoltoväli on pitkä ja auto on osoittautunut luotettavaksi. Ainoatakaan vikaa ei ole ilmennyt 60 000 km matkalla. Se on paljon vähemmän kuin mitä olen kokenut monessa muusa automerkissä. Voisin kertoa hurjia juttuja eräistä merkeistä miten takuuaikana tuli koneesta öljyt ulos jne jne. mutta enpä kerrokaan kun ei ole tämän palstan asioita.
- TäälläTaas
"kaikki ne nelivetoroippeet pitää kantaa mukana"
https://www.suzuki.fi/wp-content/uploads/2018/01/VITARA-TEKNISET-TIEDOT-2018-1.1.pdf
Vitara Boosterjet 6MT vs. 6AT eroa on 25kg. Ei mielestäni huolestumisen paikka...
"... akselit jne. pyörii myös "vapaalla" koko ajan"
https://www.youtube.com/watch?v=1iZLSSdb_UQ
-Osa pyörii, osa ei tuon videon mukaan. Vaikka pyörisi, sekään ei mielestäni ole huolestumisen paikka...
” …aiheuttaen vastusta, lisäten kulutusta ja vieden tehoa moottorista ihan turhanpäiten.”
-Vasta jouduin Vapunpäivänä köröttelemään noin 80-kymppiä jonossa, jossa keskikulutus jäi noin 4,4l/100km. Pitäisin sitä varsin kohtuullisena kulutuksena. Vastaavasti se karvan alle tonnin traileri venepaketti perässä, joka suuntaan kiharaisella ja vaihtuvien rajoitusten tiellä otti noin 11,5 l/100km. Mielestäni se on myös varsin kohtuullinen, painava 80% max. kuorma ja vaihteleva tie huomioon ottaen kulutukseksi.
” …sinulle ei tarjota sellaista mitä haluat vaikka ulkomailla sellaisia on tarjolla.”
Palstalla moni on todennut, että etuvetoisia on jo valmiiksi tarjolla pilvin pimein ,ihan joka lähtöön. - Susukiautoilija
Suzukin omistajat ovat yleensä filsua porukkaa. Morjenstetaan kun tavataan 😀
- Hymyhuulella
Tottaihmeessä☺,
Jalba nimimerkille myös 👍 - EiJalba
Suzukin hyvä puoli on helkutin halpa hinta, puhutaan halpis autosta. Huonoja puolia on helkkarin kallis pitää, huono ajaa ja olematon jälleenmyynti arvo.
- TäälläTaas
"Huonoja puolia on helkkarin kallis pitää"
-Voitko mitenkään perustella väitettäsi? Olet tämän saman väitteen esittänyt lukuisia kertoja mutta jotenkin on vaan perustelut unohtuneet joka kerta. Onkoo's ne ihan hukassa kun ei näy, ei kuulu?
- Tojo
Neliveto on plussa ajettavuus motarill surkea ei pysy suunnassa lainkaan vaan koko ajan saa paimentaa, kaupungissa ohjaus menettelee. Huonoin koskaan ajamani automerkki.
- TäälläTaas
Kysymys siis koski "kallista pidettävyyttä". Etkö tosiaan pysty sitä mitenkään perustelemaan?
- Kfjfjfjf
Tämähän oli selkeä trolli. Ilmoitettu ylläpidolle.
- saatiin
eikö trolli saanu vappuna kun noin hatuttaa. Suzuki kuskit sai jos tiedät mitä tarkoitan
- Jalba-org
Suzukeista s cross ja vitara ovat halpis autoja, jotka ovat todella kalliita ylläpitää tieliikennekelpoisina, lisäksi ajo-ominaisuudet ovat huonot sekä jälleenmyynti arvo olematon.
Näin se asia vaan on, vaikka kuinka jankutatte.- TäälläTaas
-Voitko mitenkään perustella väitettäsi? Näköjään et pysty...
Olet tämän saman väitteen esittänyt lukuisia kertoja mutta jotenkin on vaan perustelut unohtuneet, joka kerta. Onkoo's ne ihan hukassa kun ei näy, ei kuulu? Kas kun näillä aikuisten keskustelupalstoilla on tapana edes yrittää jotenkin perustella omia väitteitään...
Ylläolevan perusteella voidaan siis todeta että väitteesi on perusteeton ja pohjaa vailla.
öhm... miten se vappu kohdallasi oikein sujuikaan? (viesti 2.5.2018 19:43)
- Jaksaajaksaa
Jaksaa jaksaa trolli jaksaa
- kyllä-hatuttaa
Suzukit ovat todella halpoja hankkia, kyseessä ns halpis autot. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella korkeat. Ajo ominaisuudet luokkiensa pohjasakkaa ja jälleenmyynti arvo olematon.
- Kyllä-hatuttaa
Suzukit ovat todella edullisia hankkia huomioiden varustelu ja ominaisuudet. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella hämmästyttävän edulliset. Siitä huolimatta esimerkiksi ajo-ominaisuudet ovat luokkansa huippua ja jälleenmyyntiarvo on erinomainen.
https://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH2J0s
Snow testing Suzuki SX4 vs Ford Kuga 4x4 - Slovenia Suzuki win by far and looks that Ford Kuga had summer tires, so poorly it climbed the hill comparing the Suzuki.
GK:
"Lumitesti Suzuki SX4 vs. Ford Kuga 4x4 - Slovenia Suzuki voitti ylivoimaisesti ja näytti, että Ford Kugalla olisi kesärenkaat, niin huonopsti se nousi mäkeä verrattuna Suzuki."
-Ei ollut Foordissa suvikummeja ei...
"This car has been tested against a Subaru also and it wins" - halpisauton_ostin
"Suzukit ovat todella halpoja hankkia, kyseessä ns halpis autot. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella korkeat.""
28860 € maksoi Vitara 1.6 automaatilla varusteltuna ja 20 tkm huolto kustansi 145 €. - kans_halpisauton_ostin
Vapaaehtoinen ensihuolto moottoriöljyvaihtoineen Boosterjet AT Vitaraan maksoin n. 120€.
Kyllä kirpaisi.... ; - "
- 4wd-to-6wd
Yleensä jos jokin todetaan hyväksi niin toimitaan siten että "tätä lisää". Jos neliveto on susukin mielestä hyvä niin miksei ala jo näkyä sitten lisää tällä linjalla olevia autoja eli seuraavaksi toisivat markkinoille kuusipyörävetoisen susuki shitboxin? Sitten kahdeksanvetoisen jne...
- Missä_pointtisi
Akselimäärää lisäämällä tyyypillisesti haetaan lisää kantavuutta ja joskus harvoin parempaa liikkumiskykyä pehmeällä alustalla.
http://autond.net/test-drive/limousine-in-the-swamp-test-drive-all-terrain-vehicle-shaman.html
Mihin perustuu käsityksesi siitä että Suzukin pitäisi saada lisää kantavuutta akselimäärää lisäämällä?
Mielestäni logiikkasi ontuu pahanlaisesti tässä. - fjdsjkfkljfkdkjl
Missä_pointtisi kirjoitti:
Akselimäärää lisäämällä tyyypillisesti haetaan lisää kantavuutta ja joskus harvoin parempaa liikkumiskykyä pehmeällä alustalla.
http://autond.net/test-drive/limousine-in-the-swamp-test-drive-all-terrain-vehicle-shaman.html
Mihin perustuu käsityksesi siitä että Suzukin pitäisi saada lisää kantavuutta akselimäärää lisäämällä?
Mielestäni logiikkasi ontuu pahanlaisesti tässä.Onhan automaailmassa tapahtunut muutakin käsittämätöntä esim. tuo että normaalit henkilöautot ovat muuttuneet kuorma-automaisiksi järkäleiksi joita vaan kutsutaan katumaastureiksi. Nuohan painaa sen verran että lisäakseli ei olisi ollenkaan pahitteeksi, ehkä teiden tuhoutuminenkin hidastuisi kun noiden norsun painoisten suvien paino jakaantuisi useammalle akselille.
- ontuva-lo
Aaaa, kertaus on opintojen äiti: Suzukit ovat todella halpoja hankkia, kyseessä ns halpis autot. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella korkeat. Ajo ominaisuudet luokkiensa pohjasakkaa ja jälleenmyynti arvo olematon
- Lisää_Mainosta
Aaaa, kertaus on opintojen äiti:
Suzukit ovat todella edullisia hankkia huomioiden varustelu ja ominaisuudet. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella hämmästyttävän edulliset. Siitä huolimatta esimerkiksi ajo-ominaisuudet ovat luokkansa huippua ja jälleenmyyntiarvo on erinomainen.
https://www.youtube.com/watch?v=xcnJBTH2J0s
Snow testing Suzuki SX4 vs Ford Kuga 4x4 - Slovenia Suzuki win by far and looks that Ford Kuga had summer tires, so poorly it climbed the hill comparing the Suzuki.
GK:
"Lumitesti Suzuki SX4 vs. Ford Kuga 4x4 - Slovenia Suzuki voitti ylivoimaisesti ja näytti, että Ford Kugalla olisi kesärenkaat, niin huonopsti se nousi mäkeä verrattuna Suzuki."
-Ei ollut Foordissa suvikummeja ei...
"This car has been tested against a Subaru also and it wins" - suvikummi
Ehdottomasti valetta. Suzukit ovat halpiksia ja tosi halpoja ostaa uutena. Huonoja ajaa, järjettömän kallis pitää. Aivan onneton jälleenmyynti hyvitys.
- Aatu
No nyt nimimerkki suvikummi trollasi oikein kunnolla. Ilmoitettu ylläpidolle.
- Turhaarautaa
Onhan niitä nelikkoja paljon mm. mersuissa ja bemareissakin, nekin on pääosin turhia jos samat autot saisi etuvetoisina.
- HöpönLöpön
"nekin on pääosin turhia jos samat autot saisi etuvetoisina"
Miten niin turhia jos on kerran hakemassa nelivetoautoa. Mistäs sinä luulet tietäväsi itse kunkin autonkäytötarpeet?
- svitara
mulla S vitarassa ensimmäinen vapaaehtoinen huolto tuli kaupantekijäisksi kyllä kirpaisi TALVIRENKAATKIN SUZUKIN ORKKIS VANTEILLA JA NOKIAN KUMEILLA 99euroo se vasta ottikin massin päälle
- ORKKIS
Kuten kirjoitin, halpaakin halvenpi hankkia uutena kaikkine vermeineen. halpis kinneri. Järjettömän onneton jälleenmyyntihinta, ei aina oteta edes vaihtoon, vaan kehotetaan myymään itse. Pirskatin kallis omistaa ja huono ajaa.
- Lisää-tutkimustietoa
Aaaa, eipä näytä menevän oppi helposti perille, trolli näyttää olevan todella kovapäinen ja kehno oppimaan. Onneksi kertaus on kuitenkin opintojen äiti:
Suzukit ovat todella edullisia hankkia huomioiden varustelu ja ominaisuudet. Niiden pitäminen ja käyttökustannukset ovat todella hämmästyttävän edulliset, kuten randomiotanta brittisivustolta osoittaa.
Siitä huolimatta esimerkiksi ajo-ominaisuudet ovat luokkansa huippua ja jälleenmyyntiarvo on erinomainen, ja tunnetusti edulliset käyttö- ja ylläpitokulut selittävät jälleenmyyntiarvon säilymisen.
Average repair cost, ihan satunnaisotantoja Suzukin lisäksi. Yksi ainoa VW ylsi Top-100 listalle....
Suzuki Alto 109 £
Volkswagen Polo 184 £
Ford Fiesta 199 £
Suzuki SX4 187 £
Volkswagen Beetle 226 £
Volvo C30 296 £
Toyota Corolla 316 £
Skoda Fabia 257 £
Lexus LS 572 £
Toyota Avensis 417 £
Suzuki Swift 218 £
Mazda 6 359 £
Nissan Qashqai 353£
Skoda Yeti 396
https://www.glynhopkin.com/suzuki/news/suzuki-is-most-reliable-once-again/
"Suzuki is Most Reliable Once Again"
Kun trollipolo ei näytä ymmärtävän Lontoon murretta niin varmuuden vuoksi käännätin tekstin puolueettomassa ja luotettavassa Google kääntäjässä:
"Suzuki on luotettavin jälleen kerran"
- suzukisti
joo ORKKIS osta vaan vw konsernin tuote se se vasta kirpaiseekin maine menny öljy, päästö ja vaihteistovikojen takia itse maksat korjaukset takuu ei korvaa juuri mitään,vaihtoon ei kelpuuteta ilman korjaus tositteita,maksaa kyllä uutena ylihintainen jos verrataan Suzukiin jämpti on näin,sun väittämät on ammuttu alas useita kertoja tällä palstalla mutta trolli mikä trolli
- Rajansakaikella
Mm vv -miehet purkavat suzuki palstalla takuutuskaansa. Miksi tätä muiden merkkien palstoilla?
Turhaa autovalinnasta on syyttää pientä Suzukia.
vaikkakin suzukin tekniikkaa vv kopioi autoihinsa, kunnes SUZUKI laittoi stopin "yhteistyölle".
Tästä vv uhkasi haastaa suzukin oikeen oikeuteen,kunnes tajusivat oikeustaistelun tuomat mahdolliset imagotappiot vvlle ja vetivät haasteen pois.- klsdkflsklfjkkld
volkkarin käytös oli kyllä jo silloin jotenkin röyhkeää kun yritti viedä suzukilta osaamista muttei antanut mitään takaisin, eihän se ole mitään yhteistyötä. Taitaa vw olla aika kyrpä firma...
- LennätäLeijaa
Olematon vaihtoarvo, helvetin pitkä varaosien toimitusaika, jäykkä ja tunnoton ohjaus, kuka perkle tämmöseen erehtyy nykypäivänä?
- Suomaalla
Täällä metsien keskellä liian harva.Suomalaiset laittaa mielummin saksan umts kauppoihin rahansa.
- Svitara
Lennätä leijaa ei ilmeisesti ole Suzukin ratissa ollut nimittäin Suzukin ohjaus on viritetty ehkä aavistuksen kevyeksi jolloin jotkut vempparit jotka ovat tottuneet esstaas liikkeeseen saavat auton ehkä vaeltelemaan muuten Suzukin ohjaus on jopa liian pikkutarkka mutta mutkatiellä ja maastossa se on vaan eduksi..ohjausta saa huollossa ohjelmoida mutta eivät kuulema mielellään takuu aina tee sitä näin olen kuullut.
- Anonyymi
Meinasin mennä lennättämään leijaa mutta sit mä muistin että mullahan on suzuki. Lähdin sillä ajelulle. On sama asia!
- Anonyymi
Mites se koulureppu juttu
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1374053- 891989
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151881Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi571507Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541442Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1331395VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu991312- 741216
- 951087
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181060