Kuvitelkaa jos Suomi kuuluisikin hallinnollisesti Ruotsiin niin miten kova joukkue Ruotsi/Suomella olisi ollut aikoinaan 2002 olympialaisissa, 2004 world cupissa ja 2006 olympialaisissa. sitten 2010 luvulla ei montaa suomalaista olisi mahtunutkaan Ruotsin joukkueesseen kun Ruotsi meni silloin aika paljon Suomea edellä. Nyt taas kun Laine ja kumppanit alkaa olla nhl-supertähtiä niin Suomi alkanut mennä Ruotsia edelle jopa.
2004 world cup ja 2006 olympialaisissa olisi ollut selvää ylivoimaa jos olisi ollut tällainen kokoonpano.
Mats Sundin
Peter Forsberg
Daniel Alfredsson
Markus Näslund
Henrik Sedin
Daniel Sedin
Henrik Zetterberg
Tomas Holmström
Teemu Selänne
Saku Koivu
Jere Lehtinen
Olli Jokinen
13.hyökkääjä Michael Nylander
Nicklas Lidström
Mattias Öhlund
Niklas Kronwall
Mattias Norström
Kimmo Timonen
Teppo Numminen
7. puolustaja Sami Salo
Miikka Kiprusoff
Henrik Lundqvist
3. maalivahtiAntero Niittymäki
RuotsiSuomi yhteisjoukkue
JulusLokka
0
89
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494