Heh näin ainakin olen kuullut. Mitäs köyhien ihmisten autoilijat tähän?
Miksi Kia on yleinen vitsi tiellä?
20
3594
Vastaukset
- Köyhienihmistenasialla
No eipä tässä kummempaa. Parin viikon päästä Stinger GT alla niin johan alkaa mersu-, bemari- ja audikuskeja hymyilyttämään :)
- Kun_se_on_niin_hyvä
Eikä maksa kuin jotain 79.000€ että siis jo alle kahdeksankymmenen tonnin lähtee kaupasta.
Köyhäkin kykenee just ostamaan. - Köyhienihmistenasialla
Ei muuten lähde jos ottaa öky kalliit talvipyörät mukaan. Köyhänä en niitä itse ottanut vaan katselen myöhemmin jotain sopivampaa/halvempaa settiä tilalle.
- Kun_se_on_niin_hyvä
Köyhienihmistenasialla kirjoitti:
Ei muuten lähde jos ottaa öky kalliit talvipyörät mukaan. Köyhänä en niitä itse ottanut vaan katselen myöhemmin jotain sopivampaa/halvempaa settiä tilalle.
Juu, ei tietenkään kunnon talvipyörillä lähde. Mutta kiva on, että tällaiset köyhät jurnuttajatkin pystyy just kaupat tekemään, kun jättää talvipyörät ja ehkä jotain muutakin mukavaa varustetta myöhemmälle. On se sen verran nätti auto, että kateellisten määrä kasvaa hurjasti.
- Köyhienihmistenasialla
Noh, omaan "kotteerooni" otin lisäksi ainoan lisävarusteen eli lasikaton. Deltassa asentavat vielä punaisen ledivalaistuksen etu- ja taka jalkatilaan. Projektiovalot KIA -logolla tulee etuoviin kun oven aukaisee :)
- Köyhienihmistenasialla
Täsmennys: KIA -logo siis valaisee maata auton vieressä kun oven aukaisee. Ei siis itse ovea.
- parasAasialainen
Toyota uskovaisia harmittaa kun toinen aasialainen merkki on painellut kaikilla osa-alueilla ohi mennen tullen ja siksi esim. Holisti on alkanut sekoilemaan entistä enemmän.
Kia on palkittu myös muotoilustaan, toisin on Toyotan Pokemonit.- Köyhienihmistenasialla
Toyotat olivat auton näköisiä viimeksi 90-luvulla ;)
Heh aika heikosti menee kun joutuu vakuutella kian olevan vauraan väestön menopeli. Mitäs köyhät tähän?
- Köyhienihmistenasialla
Kuka niin on väittänyt? Se että KIA:lla sattuu olemaan hieman "ökympi" peli ei sulje sitä tosiasiaa että KIA on lähinnä järkevien autoilijoiden merkki.
- Anonyymi
Köyhien ihmisten auto
- Anonyymi
Ja samalla parempi kuin Toyota.
- Anonyymi
Kiahan on kuin Mersu, naisen nimi tälläkin autolla :D
Ostin itse aikoinaan Kian kun sen ulkonäkö miellytti (Rio) ja se tuntui tällaiselle tavalliselle ihmiselle sopivalta autolta. Nyt näin 5 vuotta myöhemmin pidän autosta edelleen eikä vikoja ole ollut.
Merkiltä on näköjään tällä välillä alkanut tulla autoja paremmallekin väelle, Optima ja Stinger, isoja katumaastureita, Niro, jne.- Anonyymi
Mutta kuuluu sarjaa aasialaiset halpikset.
- Anonyymi
Minulla ei ole varaa ostaa Kiaa, joten ostan jälleen eurooppalaisen perinteisen merkin ja toivon sen kestävän edes 2 vuotta...
- Anonyymi
Kukaan ketä ostaa uuden auton omilla rahoillaan ei ole lähtökohtaisesti köyhä. Meni ostoskoriin sitten Dacia, KIA, BMW tai AUDI.
Mutta suomalaiset ostavat autojaan pääosin rahoituksella, joten naapurin varallisuutta on kovin vaikea päätellä auto-ostoista.
Velattomassa omalla tontilla olevassa Älvsbytalossa asuva, omalla KIA Cee'd:llä ajeleva saattaa olla huomattavasti varakkaampi kuin se naapuri joka asuu modernin näköisessä vuokratontille rakennetussa kivitalossa ja pihalla 300- ja 500 sarjan Bemarit. - Anonyymi
Mahtaa Kia nimisiä vituttaa kun autoksi kutsutaan kokoajan :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822