Tampereella on näköjään tarjolla Päivätanssit 28.4. klo 12-15 Kaijakassa
Päivätanssit
13
426
Vastaukset
- Jenkkakahvakainalossa
Aivan mahtavaa. Mukavaa. Tulossa ollaan Reima & Lisbet Kuorevesi.
- Ripakinttu
Siistiä. Siellä nähdään. Uski & Kerttu.
- Alkaenklo6
Aamutanssit takaisin
- Jakohihna77
Voi,kun saisi palata ajassa takaisin päin. Jätin Kertun,kun nalli kalliolle 7.7.-77,kun silloinen vaimoni ei hyväksynyt humppiani.Jos vain saisi kerran vielä matkallansa tavata.Odotan baarissa klo 12 alkaen. Pena,se Anglian kuski.
- Yövuoro
Nyt on asennetta.Isäni teki samanlaista yövuoroa,kun minä nyt.Useasti puhui menneensä suoraan töistä tanssimaan Kaijakkaan. Siellä oli tanssia lähes vuorokauden ympäri joskus 70-80 luvulla. Orkesteri vaihtui kahdesti päivässä.
- ParkettienAuervaara
Ihmettelin ja etsin aikani,kunnes löysin tiedon Aamulehden tapahtumakalenterista
http://aamulehti.menoinfo.fi/tampere/tanssi/paivatanssit/809262 , todellakin olen kiinnostunut ja toivottavasti näen sen aikaisia tanssikavereita. -75-80 kävin useasti Kaijakassa ja Oscarin hovissa. Itse tykkäsin enemmän Kaijakasta,kun siellä oli elävä orkesteri. Oscarin hovissa oli levyt ja satunnaisesti orkesteri. - Tyllihame
Hyvä,että tulin lukemaan Suomi24.Meitä tulee 8 hengen "likka"porukka Oulusta Vapun viettoon Tampereelle ja tanssijalkaa syyhyttää.Ollaan takuulla ekat parketilla.
- Sukkanauha
Täältä Järvenpäästä on tulossa polttariporukka silloin Tampereelle.Tämä Päivätanssi tapahtuma sopii meidän porukalle,paremmin kuin hyvin.Eli 7 villiä tyttöä odottaa tanssittajia.
- POKSPLOTSPOKS
OUUUU JEAHHH !!!!! Anaali-Antti, Perse-Arska ja mä ollaan taatusti menossa mukana. Laitetaan kunnon kooma päälle ja pakoputket paukkumaan!
- Htmmmny
Polttariporukat esim Lietsunkulmaan. Bussi nro 3 Lentavänniemeen
Tyttöjen polttariporukalle vinkkinä, että kannattaa poiketa myös Unisex Cinemassa Rautatienkadulla.
- Aamuvirkku
Hyvä,että Tampereellakin tapahtuu jotain keskellä päivää.
- Päiväperhonen
Se olisi lähtö kohti Tamperetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse591324Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814