Harkimon Liike Nyt on saanut riveihinsä paljon kaunottaria, heti alkumetreiltä lähtien. Melkoinen velikulta tuo Hjallis? Melkein kuin Jussi H. Ymmärtävät hyvän päälle?!
https://liikenyt.fi/2018/04/karoliina-kahonen/
Harkimon liikkeessä kaunottaria
2
208
Vastaukset
- Hallaahon.äänestäjä45
en buske on kaunein tuosta joukosta
saan ahdistuksen joka meni nopeasti ohi
vain tämä liike menee ohi vielä nopeammin
syy: kukaan ei viitsi lukea elämästä irraallaan olevan porukan jaarituksia internet-aikana kun meillä on Trump ja Suomi24 -palsta muutenkin käytössä
olin kerran sijoitusmessuilla jossa oli sijoitukseen kuulumaton laite ruletti
sitä sai kokeilla ilmaiseksi ja palkintona oli jätekirjoja, makulatuuriksi meneviä sijoituskirjoja tai jotain sen kaltaisia
voitin tietekin silloin oitis
sain kirjan, Erilainen ote omaan talouteesi, kolme kirjoittajaa, talentumin julkausu
hain sen äsken hyllystä, silloin
avasin
Sain ahdistuksen
kolmen sivun esipuhe vuodelta 2014 ja kirjoittaja:
en buske
en voinut jatkaa, minun oli levättävä
en ole koskaan lukenut tätä kirjaa, selannut kyllä
MUUTEN KUKA KUULUISUUS SANOI
en ole koskaan lukenut tätä kirjaa, selannut kyllä
Isänmaallinen SKP:n puheenjohtaja sotaan kersanttina osallistunut kivityömies Aarne Saarinen
joka ei koskaan mennyt ministeriksi, vaikka useita kertoja pyydettiin
Häneltä kysyttiin, siis SKP:n puheenjohtajalta, oletteko lukenut Marxin Pääoman
ja hän vastasi näin koska oli rehellinen
Uskoin häntä - Aarne-oli-vaatimaton
Saariselle ehdotettiin monia hienoja titteleitä sekä ansiomerkkejä. Hän kieltäytyi niistä kaikista. Ei ollut kehumisen- ja tittelinkipeä narsisti kuten esim. Soini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849