Peak Performance

Helium_Hood_Jacket

Onko kukaan palstalaisista päässyt harrastamaan seksiä naisen kans joka on pukeutunut ainoastaan tuollaiseen takkiin https://www.sportamore.fi/tuote/150782-peak-performance-helium-hood-jacket-f-bla ? Itse lähes joka kerta kun näen naisen jolla on tuollainen takki yllään niin ajattelen että tuon kans olis kyllä mahtavaa harrastaa seksiä sillain että hän on pukeutunut tuohon takkiin ja sais lopuksi heittaa spermat tuolle takille. En voinut vastustaa kiusausta joten tilasin tänään tuollaisen takin, arvata saattaa että kun saan takin käsiini niin välittömästi alkaa takin armoton spermaaminen ja fantasiointi sellaiseen puetusta naisesta.

11

1759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MoncBergerac

      No kun kerran kysyit niin pitihän tuota testata. Tuli sopivasti vastaan ja polkasin sitä pari kertaa, Huppu oli kiva, Repiminen oli kiihottava kokemus. Takki ei ole yhtä kiva kuin Monclerin ja Nickelsonin takit. Nainen Monclerin Verneuilissa tai uudemmassa Callis mallissa on minun makuuni. Joko toppa saapui?

      • Helium_Hood_Jacket

        joo on tullut ja onkin mahtavan tuntunen runkku takki sais olla vaan vähän paksumpi, monet lastit jo päästänyt siihen, eka varvi oli kyllä mielenkiintonen kun otin sen pakkauksesta niin välitön runkku sessio sen kans, spermat karkas ilman mitään mahdollisuutta kontrolloida roiskimista tosi nopeasti. Joku Nickelsonin takki pitäs päästä testaamaan kyllä joskus.


      • Anonyymi
        Helium_Hood_Jacket kirjoitti:

        joo on tullut ja onkin mahtavan tuntunen runkku takki sais olla vaan vähän paksumpi, monet lastit jo päästänyt siihen, eka varvi oli kyllä mielenkiintonen kun otin sen pakkauksesta niin välitön runkku sessio sen kans, spermat karkas ilman mitään mahdollisuutta kontrolloida roiskimista tosi nopeasti. Joku Nickelsonin takki pitäs päästä testaamaan kyllä joskus.

        Jep jep ja lehmät lentää trololoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep jep ja lehmät lentää trololoo

        Siellä on taas otettu väärät lääkkeet. Lehmät lentää kjäh kjäh


    • Tämä-on-mainos

      Nyt hinta vain 199,90.
      Kannattaa ostaa!

    • Anonyymi

      Rakastan yli kaiken Peak Performancen untuvatakkeja. Naisen päällä vielä aivan älyttömän seksikkäitä. Silmät liimaantuu joka kerta kun nään kadulla naisen peakin takkiin pukeutuneena.
      Omistan itse toistakymmentä peakin untsikkaa.
      Nussin ja runkkaan niillä päivittäin en pysty pitämään näppejäni erossa kyseisistä ihanuuksista.
      Seksiä harrastan joka kerta nainen peakin untsikkaan pukeutuneena ja se vasta onkin laittoman ihanaa.
      Toden totta eivät kyllä ole kaikki ainakaan muhkeimmasta päästä, mutta itse tykkään laittaa kevyemmän takin paksumman alle, joten ongelma ratkaistu :D Ovat myös järjettömän hyvännäkösiä naisten päällä, en ole varmaan yhtäkään naarasta nähny joka ei näyttäisi seksikkäältä peakin untsikka päällään. Ja se pintamateriaali…. En keksi mitään niin hyvän tuntuista asiaa ihoa vasten. Alkaa untsikkakiima pelkästään kun kirjotan tätä… taidan hypätä takaisin untuvasänkyyni🥵

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa buaahaa

        Voi ei mikäs sulle nyt tuli. Vieläkö suollat paskaa.


    • Anonyymi

      Omasta takaa löytyy muutama Peak performancen untuvatakki, jotka puen naisen ylle seksiä harrastaessa. Kiihottaa aivan järkyttävästi kyseiset untsikat..

    • Anonyymi

      En ole vielä päässyt nussimaan ketään Peak performancen untsikka päällä, mutta soolona tulee runkattua ja pantua peakin takkeja kuin viimistä päivää… Rakastan peakin untsikoita saavat minut täysin hulluksi.. tälläkin hetkellä kirjotan tätä, muna käärittynä ihanan pehmeään Peak performancen untuvatakkiin

    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­­ek­­­sitea­tteri ava­utuu Su­ome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­­kki­­. Il­mo­it­­tau­­­tumine­­­n ry­­­hmä­ämme tä­­­ällä 👉 http://aram-us.com/H/D7s2B6

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe