Tuleeko meistä vielä jotain? Onko tässä edessä tulevaisuutta, jossa on jotain selkeää, jotain konkreettista, sinä, jota koskettaa, vai menemmekö tällä harmaalla alueella vuodet ja vuosikymmenet?
Mietin pohdin ajattelen arvuutan
15
1356
Vastaukset
- toivotjoskus
Saman suuntaisesti ajatukset. Aika raskasta kantaa niitä. Aika vain nyt ei ole oikea.
- ulkonasataaräntää
Mikä siitä ajasta tekee väärän?
- Sisäistänyt
Minä olen sitä mieltä, että aika on oikea minulle ja hänelle.
- ulkonasataaräntää
Sisäistänyt kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että aika on oikea minulle ja hänelle.
Niinpä. Elämä on arvaamatonta. Jonain päivänä aika voi olla myös liian myöhäinen. Ei kannata odottaa liian pitkään.
- KemiatKohtaako
Paljon on pohdittavaa kans mm. onko tämä yksipuolista vain vilkkaan mielikuvitukseni tuottamaa tuntemusta?
- ulkonasataaräntää
Tätä itsekin olen miettinyt. Aina silloin kun hänen kanssaan näkee tai juttelee niin tulee tunne, että on jotain enemmän, mutta sitten iskee aina epävarmuus ajan myötä kun emme näe.
- Olisinkirjoittanutsamoin
Samanlaisia ajatuksia täällä myös. Jokin siinä ihmisessä on, koska en voi unohtaa. Emme ole edes nähneet vuosiin. Vaikuttaa niin hullultakin tällainen. Unissani hän on myös silloin tällöin ja tilanteet ovat hyvin realistisia.
- samaamietin
Tätä pohdin myös minä. Tulisiko meistä jotakin?
- KemiatKohtaako
Minusta ei kuulosta mahdottomalta? Toivon, että teoria ja käytäntö olisivat yhtäläiset?
- samaamietin
KemiatKohtaako kirjoitti:
Minusta ei kuulosta mahdottomalta? Toivon, että teoria ja käytäntö olisivat yhtäläiset?
Niin. Kohtaako hänen ja mun kemiat? Samaa toivon.
- Eioonormaalia
Meistä tuskin tulee jos valheet ja pettäminen ei lopu. Onhan tämä nyt on/offia sen takia tässä yli vuoden ollutkin
- pariko
Mitä ”jotain” meistä pitäisi tulla?
- agirlisnoone
Itse pelkään sitä ettei ole edes välillä mahdollisuutta koskea tai nähdä.
Ei tää harmaa limbokaan se suosikkiolotila ole...tää on aika rikkovaa itseasiassa. Mutta minkäs teet? Ei tunteille ihan helposti mahda mitään ja luoja oon kyllä toivonut että voisin voida. Toisaalta on hirmu kaunistakin tuntea näin kauniita, herkkiä ja vahvoja asioita, vaikka tietoa mistään konkreettisemmasta ei ole. Ja. En mä ihan deep down, ole toivonut etten ikinä olisi sinua tavannut tai toivo, että en enää tulevaisuudessa näkisi sua koskaan. En oikeasti, vaikka joskus väitän, että kaikki olisi helpompaa niin. Oot liian ainutlaatuista sellaisille toiveille. En tiedä mistä tää tunne kumpuaa ja miks just sinä, mutta siellä se on eikä pois ole menossa. Joskus oon aivan ihmeissäni siitä, että todellako oon löytänyt sellaisen ihmisen, jota kohtaan tunnen tällä laajuudella mitä lempeintä lämpöä, syvää välittämistä, raivokasta suojeluviettiä ja vallatonta, iloista ja intohimosta myrskyävää tulta.
En tiedä olisiko mikään muu kuin tää mitä nyt on, mahdollista. Mun puolelta ehkä, mutta sun puolelta ei niinkään. Nää on vaikeita asioita, jotka ei ole yhtään yksioikoisia. Paljon on vaakakupissa sinulla. Toisten tunteet ja onni mutta myös omat tunteet ja onni. Mistä ne sitten koostuukin. Enhän mä oikeasti täysin tiedä.
Mulla ei toistaiseksi ole muita toiveita kuin halaus ja sun lempeä ääni ja tuoksu lähellä. Hetkisen. Vois tulla vaikka mitä jos antaisit sille mahdollisuuden. Itse olen valmis kanssasi yrittämään ihan mitä vaan.
- Josolet
nainen 11 vuoden takaan niin olemmeko mielestäsi kohtaamisen kynnyksellä??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366