Kumpi oli ensin

Mistäjohtuu

Muna vai kana vaiko trolli. Tällä palstalla ei pysty keskustelemaan mistään asiallisesti kun trollit kääntää asiat päälaelleen.. onko ne premium autot ja VW konsernin tuotteet niin paskoja että pitää sotkea muiden merkkien palstat täyteen itkua ja valitusta. Joku tykkää äidistä joku tyttärestä niin se vaan on . Samoin autoissa.mitä merkitystä on myynti määrillä eihän joka jätkällä ole roleksiakaan ranteessa? Auto ostetaan käyttötarpeen eikä myyntimäärien mukaan.jos joku haluaa halvin toimivan automerkin mitä sitten en ymmärrä miksi se joitain harmittaa.liekö syy omassa pettymyksestä johonkin muuhun merkkiin. Voiko joku trolli vastata mistä kenkä puristaa voisi laittaa pari lohdutuksen sanaa tai suositella ammatti apua

13

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prstaloitsijat

      Ilmiöstä käytetään suomenkielen sanaa "tiedon pirstaloituminen".

      Voittajia ovat ne jotka osaavat hyödyntää tätä ilmiötä parhaiten. Trump yksi esimerkki tämän ilmiön voittajista?

      En kuitenkaan sanoisi että nämä voittajat olisivat menestyjiä.

    • OlaviAho

      Siinä tämän keskustelun avaus oikea kouluesimerkki Trollista. Sitten itse vastataan itselle ja tottakai eri nimimerkillä. Juurikin tyypillistä nettihäirikön toimintaa. Voi hyvä luoja, mistä näitä sikiää. Kirjoituksessa ei minkään näköistä aihesisältöä, pelkkää trollausta. Toivotaan ylläpidon tekevän sen, minkä sen tuleekin tehdä.

    • Mistäjohtuu

      OlaviAho näköjään närkästynyt ja ilmoitti itsensä trolliksi mikä kyllä ei ole aito nimi

    • Pirstaloitsijat

      Olisin mielelläni kirjoittanut tuon avauksen mutta joku ehti ensin.

      (Tässä näitä kommentteja lukiessa alkaa toden teolla tuntumaan, että olen unohtanut jonkun lääkärikäynnin.)

      • OlaviAho-keksitty

        (Tässä näitä kommentteja lukiessa alkaa toden teolla tuntumaan, että olen unohtanut jonkun lääkärikäynnin.)

        -Tuo on totta, tämä nimimerkki "Mistäjohtuu" on henkisesti sairas ja häiriköi tällä Suzuki palstalla. Myös häneltä sinun tavoin on tärkeä lääkärissä käynti unohtunut. Todella törkeää ja systemaattista trollausta.

        Pirstatin kovasti trolleja ottaa kupoliin Suzukin vaisuakin vaisumpi myyntimenestys, heh. Toki ihan on aihettakin, sillä niin huonosti menee Suzuki kaupaksi. Syitähän on moniakin, utta listataan kertauksen takia tärkeimmät, eli huono laatu, huono, jopa alaarvoinen ohjaus, pyörien huolimaton suuntaus, huonot jouset, renkaiden nopea kuluminen, olematon brändi automerkkinä.


      • Asian-keskiössä
        OlaviAho-keksitty kirjoitti:

        (Tässä näitä kommentteja lukiessa alkaa toden teolla tuntumaan, että olen unohtanut jonkun lääkärikäynnin.)

        -Tuo on totta, tämä nimimerkki "Mistäjohtuu" on henkisesti sairas ja häiriköi tällä Suzuki palstalla. Myös häneltä sinun tavoin on tärkeä lääkärissä käynti unohtunut. Todella törkeää ja systemaattista trollausta.

        Pirstatin kovasti trolleja ottaa kupoliin Suzukin vaisuakin vaisumpi myyntimenestys, heh. Toki ihan on aihettakin, sillä niin huonosti menee Suzuki kaupaksi. Syitähän on moniakin, utta listataan kertauksen takia tärkeimmät, eli huono laatu, huono, jopa alaarvoinen ohjaus, pyörien huolimaton suuntaus, huonot jouset, renkaiden nopea kuluminen, olematon brändi automerkkinä.

        >Miten niin ei Suzuki myy? Miten teillä ja kaduilla liikkuvat autot ovat sinne päätyneet, lahjoituksenako? Ja onko johonkin jäänyt varastoihin Suzukeja makaamaan vai mihin perustuu paikkansa pitämätön väite ettei Suzuki myisi?

        Sitä paisi, tietääkseni kaikille ostohalukkaille on auto aina löytynyt, myyjiä ei tietääkseni ole tarvinnut mitenkään houkutella kaupantekoon.

        Mutta toisaalta, nykyisinä epävakaina aikoina oikein sydäntä lämmittää huomata miten jollain riittää aikaa ja energiaa; näköjään ihan elämäntehtävänä, murehtia vaivojaan säästämättä niinkin traagisesta asiasta kuin henkilöautojen myyntiluvuista. On se hyvä että tämä Jalba on (mielestään) mielekkään tarkoituksen elämälleen löytänyt.<


      • Olavi-myyjä
        Asian-keskiössä kirjoitti:

        >Miten niin ei Suzuki myy? Miten teillä ja kaduilla liikkuvat autot ovat sinne päätyneet, lahjoituksenako? Ja onko johonkin jäänyt varastoihin Suzukeja makaamaan vai mihin perustuu paikkansa pitämätön väite ettei Suzuki myisi?

        Sitä paisi, tietääkseni kaikille ostohalukkaille on auto aina löytynyt, myyjiä ei tietääkseni ole tarvinnut mitenkään houkutella kaupantekoon.

        Mutta toisaalta, nykyisinä epävakaina aikoina oikein sydäntä lämmittää huomata miten jollain riittää aikaa ja energiaa; näköjään ihan elämäntehtävänä, murehtia vaivojaan säästämättä niinkin traagisesta asiasta kuin henkilöautojen myyntiluvuista. On se hyvä että tämä Jalba on (mielestään) mielekkään tarkoituksen elämälleen löytänyt.<

        " vai mihin perustuu paikkansa pitämätön väite ettei Suzuki myisi"
        -On totta, että tuo sinun itsesi keksimä termi on paikkansa pitämätön, sillä yksikin myyty Suzuki kumoaa tuon.
        - Ei myy ja vaisuakin vaisunpi myyntimenestys ovat kaksi ihan eri asiaa. Heikko myynti tai huonosti kaupaksi käyvä ovat myös paikallaan olevia termejä.

        " oikein sydäntä lämmittää huomata miten jollain riittää aikaa ja energiaa; näköjään ihan elämäntehtävänä, murehtia vaivojaan säästämättä niinkin traagisesta asiasta kuin henkilöautojen myyntiluvuista"
        -Kun elämän työnä tähän asti on ollut autojen myynti ja toivon sen olevan jopa elämän tehtäväkin minulla, niin silloinhan olen oivaltanut ihan oikeat ja tärkeät asiat, eikö niin ystäväiseni?


      • JepJeppp
        Olavi-myyjä kirjoitti:

        " vai mihin perustuu paikkansa pitämätön väite ettei Suzuki myisi"
        -On totta, että tuo sinun itsesi keksimä termi on paikkansa pitämätön, sillä yksikin myyty Suzuki kumoaa tuon.
        - Ei myy ja vaisuakin vaisunpi myyntimenestys ovat kaksi ihan eri asiaa. Heikko myynti tai huonosti kaupaksi käyvä ovat myös paikallaan olevia termejä.

        " oikein sydäntä lämmittää huomata miten jollain riittää aikaa ja energiaa; näköjään ihan elämäntehtävänä, murehtia vaivojaan säästämättä niinkin traagisesta asiasta kuin henkilöautojen myyntiluvuista"
        -Kun elämän työnä tähän asti on ollut autojen myynti ja toivon sen olevan jopa elämän tehtäväkin minulla, niin silloinhan olen oivaltanut ihan oikeat ja tärkeät asiat, eikö niin ystäväiseni?

        ”Ei myy ja vaisuakin vaisunpi myyntimenestys ovat kaksi ihan eri asiaa. Heikko myynti tai huonosti kaupaksi käyvä ovat myös paikallaan olevia termejä.”

        -Edelleen, miten voit perustella, että myynti olisi jotenkin heikkoa kun viime vuonna pelkästään Suzukia myytiin yli tuhat kappaletta. Ja edelleen, mistä olet muka saanut mandaatin määritellä mikä on riittävä myyntimäärä ja mikä ei? Vähän niinkuin olisit itse ylentänyt itsesi...?

        ”Kun elämän työnä tähän asti on ollut autojen myynti ja toivon sen olevan jopa elämän tehtäväkin minulla…”

        Miten arvelet edesauttavan elämäntehtäväsi hoitamista kirjoittelemalla ala-arvoisia roskajuttuja ja syytämällä suoranaisia valheita viikosta toiseen S24:llä, tunnetulla laatufoorumilla. Veikkaan että mikäli työnantajasi saisi vihiä törkyharrastuksestasi, olisit entinen automyyjä vielä samana päivänä.

        https://www.autotalopelttari.fi/yhteystiedot/hallinto/

        Kannattaa siis olla tarkkana


      • Itsekin_nähnyt

        Miten se ukko paljastui?


    • Automies

      Pyh. Minä jätän pompottavan suzukin kauppaan ja menem volkkarin jälleenmyyjän juttusille.

      • ei_jatkoon

        T-rockista kävin ottamassa ensisauhut kampanjapäivillä.Mopomoottorilla ja hankookin renkailla ylihinnoiteltu volsu ei säväyttänyt minua, vaikka se onkin saanut hyviä arvosteluja lehtien koeajoarvosteluissa.


      • Jalba

        Hahaa. Huomasitko kuinka hyvä oli volkkarin jousitus ja ohjaus. Suzuki tulee kaukana perässä näissä asioissa 😁😁


    • Mopopojat

      Testaa suzukin autoja kun täytät 18v.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe