Abortti miehen takia

Olenk.o.Nolo

Onko kukaan tehnyt aborttia miehen vuoksi? Jos ei niin kerrompa oman nolon syyni. Tapahtui toissakesänä.

Nolo siis ei ole se abortti vaan syy jos käsitätte. Miten alkaisin?

Olin erään jätkän, mua paljon vanhempi ja kokeneempi kanssa ja sain tosi hyvää seksiä, oli mahtavaa sängyssä ja opin paljon uutta. Sitten kävi vanhan aikasesti 😣 Olin raskaana. Abortti viikolla 7. Olin tosi kipeä, tuli vuotoa myös monta päivää ja olin saikulla monta päivää.

Mulla oli kova paikka. En ajatellut että mulle voi niin käydä. Mietin haluunko tätä, haluunko äidiksi. Mietin että haluun. Haluun kyllä perheen. Tosipaljon.

Mutta en sen tyypin kanssa! Se ei ole sitä mitä lapseni isältä haluan ja millasen lapsen tulen saamaan. Sehän on puolet molempia! 😌

En haluu siltä kuin seksiä. Se riittää mutten mä siitä mitään miestä itelleni ole suunnitellu. Ollaan taas tapailtu ja pillerit on käytös. Olen niinku "lihakoukussa". Lapseni isä tulisi olla fyysisesti näyttävämpi ja koulutetumpi. Lyhyyskin häirii kun itse olen pätkä, niin pitäis olla pidempi. Sukuvikoja on myös hällä joten pelkään vakavien sairauksien perintöytymistä. Mies alkaa myös jo kaljuuntua vaikka on vasta 40. On taipumus pyöreyteen. Mitä jos sekin periytyy? En haluu että lapseni kärsii isänsä takia mitenkään. Hän on ihan hyvä mies mutta lähinnä niissä puuhissa. Ei meillä muuta yhteistä oo.

Haluan lapsia ja perheen mutta oikean tyypin kanssa.

Onko kukaan tehny aborttia kun mies ei ole hyvää isämatskua? Mut muita syitä ei vaan ole. 😳 Onhan tää noloa että pidän miestä vain seksin takia,mut näyttää sekin tykkäävän. Pärjään rahallisesti ja ystäviä on. Kun kohtaan oikean haluan perheen.

10

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustJust

      Huolehdit vaan ehkäisystä, niin sillähän siitä selviät etkä aborttia tarvitse.

    • justjoo__

      kertoo tyhjentävästi kaiken mukavuus aborttöörien "moraalista" ja "älyn lahjoista".

    • Ei_tullutkaan_isäksi

      Yllätyitkö, kun tulit raskaaksi ilman ehkäisyä? Pillereiden lisäksi tuollaisissa suhteissa kannattaa myös käyttää kondomia STD-riskin vuoksi. Oletko korkeammin koulutettu kuin miehesi vai vaaditko hänen olevan korkeammin koulutettu kuin sinä? Itse en näe koulutusta syynä olla tekemättä lapsi ja olen siis paljon kouluttautuneempi kuin tyttöystäväni. Oletko ottanut miestyyppisestä kaljuuntumisesta selvää, koetko asian sairautena vai ominaisuutena?

    • Miesten-nais

      Täällä yksi. Minä tein kyllä ja sen takia että tein syrjikset, useammatkin. Ei siinä muuten mitään mutta kun en halunnut että mieheni joutuu vaikeaan asemaan. Ihan miehiä ajattelen kun en ole feministi, rakastan miehiä kovasti, myös tätä jonka kanssa sekoiltiin mut hauskaa oli. Feministit ei ajattele miehen parasta vaan ihan vaan naisten oikeuksia mm. kieltäytyä seksistä. Ei oikea nainen niin kai tee? Minä ajattelen miehen oikeutta olla vapaa ja riippumaton ja koska tiedän että miehet tykkää seksistä niin otan sen huomioon ja koitan olla oikein miesten mieleen. Ei siinä nyt abortti tai pari ole vakava asia mut se että jotkut yrittää saada miehiä nalkkiin ruokkomaksuja maksattamalla on katalaa. Jokainen mies on ollu sitä mieltä että aborttiin ja sassiin, he on myös maksaneet kulut. Mikä on ihan hyvä juttu.

      • Järkihävinnytkö

        Eikö nykyään käytetä enää ehykäisyä ollenkaan, kun tällaisia puheenvuoroja täytyy kirjoittaa? Vai onko järki kokonaan hävinnyt? Tekstisisällöstä päätellen kyse on viimemainitusta.


    • hätärynccykäyny

      Joopa joo, että lapset silpp.urin kautta viem.äriin vaan, kun hair.ahtaa leväytt.eleen ympäriinsä joillekin . Joiden geenit ei sitten miellytäkään.

      "Ei siinä nyt abortti tai pari ole vakava asia"

      Juu, onneks lasten its.ekäs tapp.aminen ei oo ollenkaan katalaa!

    • siimahantainen

      Käsittääkseni kaljuuntuminen periytyy naiselta :) eli jos teet vahvatukkasen miehen kanssa lapsen ja poikasi kaljuuntuu on vika sinussa :D

      Näitä sukuvikoja on joka suvussa. valitte nyt niistä vähiten huono ja itsellesi sopivin.

    • leikitäänperhettä

      Aborttia tehdään myös avioehdon takia. Luullaan että jää ihan ilman mitään mutta eihän se niin ole. Itselle käynyt pari kertaa ja huomio en ole koskaan ja ketään pakottanut aborttiin.
      Raha ilmeisesti on se sana, ei rakkaus.

    • Onneksi ympäristötekijätkin vaikuttavat. Vaikka olisi millainen supermies isänä, ei lapsesta tule tasapainoista jos kohdellaan huonosti ja välinpitämättömästi.

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe