pois vanhempiesi luota vai asutko heidän luonaan edelleen????
Minkä ikäisenä muutit
19
424
Vastaukset
- Jokuvaanjostainjuu
19-vuotiaana muutin pois.
- NormanBates73
Asun äitini kanssa. Pidämme pientä motellia.
- pitkätukka-68
19-vuotiaana.
- Knainen
15 vuotiaana. Silloin mun matkani alkoi ilman vanhempiani. eli varhain se tapahtui. Peruskoululaisena
- yksilöllisesti
8-v häädettiin ekakerran perheestä ja viimoisimmästä 14-v. Aika vaikeita reittejä joutunut puikkelehtimaan ihan ypöyksin tosi reikäisessä maastossa. Noin kolmikymppisenä sain eka kerran huomiota asialleni kun voimat alkoi vähenemään.
- Siun
Taivaan Isän siunausta elämääsi,
Toivottavasti löydät hänet rakastavana Isänä Jeesuksen kautta,
Joka ei hylkää sinua vaan rakastaa sinua...
Ja hoitaa syy, esim hylkäämisen haavat... - Älä-yritä-taas
Siun kirjoitti:
Ja hoitaa syy, esim hylkäämisen haavat...Hype-Hilimalle tieto: jos lähestyt yhtä kotia, ilmoitan siitä poliisille. Voihan sitä uskovaiseksi tekeytyä ja laitella nimeksi sinun. Siis muista tästä lähtien, teen rikosilmoituksen. mua et enää häiritse näillä jutuillas. Olen vuoden kyttäillyt hommia, sinä sen saat aina aikaiseksi, joten et jätä minulle vaihtoehtoja. Kotirauhan häirintä, vaimo ei uskalla siitä ilmoittaa.
Hilima yrittää saada jalkovälilään rahaa eräältä. kova on kiima nakulla. Minkäs huorille mahtaa? - maallinen
Siun kirjoitti:
Ja hoitaa syy, esim hylkäämisen haavat...No ei tässä mitään taivaallisia olla kaipailtu. Sosiaaliturvaa, oikedenmukaisuutta , tolkkua ja oikeaa asian hahmottamista sekaantujilta kylläkin. Mut kiitos toivotuksesta........ jos nuo henkimaailman olennot sitten päättää sekaantua niin olisi niidenkin hyvä jotain tietää ennen tekoja.
- vallattaa
Älä-yritä-taas kirjoitti:
Hype-Hilimalle tieto: jos lähestyt yhtä kotia, ilmoitan siitä poliisille. Voihan sitä uskovaiseksi tekeytyä ja laitella nimeksi sinun. Siis muista tästä lähtien, teen rikosilmoituksen. mua et enää häiritse näillä jutuillas. Olen vuoden kyttäillyt hommia, sinä sen saat aina aikaiseksi, joten et jätä minulle vaihtoehtoja. Kotirauhan häirintä, vaimo ei uskalla siitä ilmoittaa.
Hilima yrittää saada jalkovälilään rahaa eräältä. kova on kiima nakulla. Minkäs huorille mahtaa?Tuos on vissiin sitte niitä saatanan kätyreitä hommis taas, ettei liian helpolla vaan rinssessa pääse.
- Eivalittamista
Asun edelleen. Ja meinaan asua aina!!! Mikä siinä valittamaan ruokaa on vaattet pessään ja sotkut siivotaan. Ite voi löhötä ja Omat rahat juua !
- Salaisuussinulle
Ysiltä muuttin pois äiteen huomasta. Eli 14 taisin silloin olla.
- Mies.pirkanmaa
24v.
- mävaan
Olin melkein 25 v. Mutta sitten muutinkin itse ostamaani yksiöön (joka vaihtui sitten aikanaan itse ostamaani kaksioon)
- teininäitsenäistyin
olin vasta täyttänyt 16 vuotta.
- Knainen
Mulla ainakin oli niin että vaikka jouduin varhain tekeen sen henkisen irtaantumisen vanhemmista ja lapsuuteni kodista/kaupungista, niin enhän minä nyt ikäni takia täysin itsenäistynyt vielä voinut peruskoululaisena olla.
Vanhempani hoiti ja hallinnoi raha-asioitani ja maksoi elämiseni.
Kelasta tuli opintoihin rahaa mutta esim. Kun koulusta tuli todistuksia ja kokeita niin minun oli edelleen haettava niihin vanhempieni nimikirjoituksia.
Kerran muistan että minulle oli kovan puhelimen käytön takia asetettu saldoraja ja halusin sitä nostaa. Luulin et sen pystyn tekeen ilman vanhempiani mutta ei se onnistunut
Minun liittymäni hallitsija oli vanhempani ja minä olin vain käyttäjä eli vanhempani ainoastaan pystyi muuttaan saldorajan summaa tai saamaan PUK-koodit tietoonsa
Niissä asioissa mun piti käydä lapsuuden kotitalossa vierailulla ja pitää suostuttelu puheita et miks saldorajaa pitäis nostaa.
Itsenäistyminen siis oli tuossa iässä henkinen mutta käytännön kuvioissa olin alaikäinen ja niissä asioissa edelleen riippuvainen vanhemmistani
Muutin lukion jälkeen 19-vuotiaana opiskelemaan yliopistoon toiseen kaupunkiin. Sitten henkisesti taisin siirtää kotini pois vanhempien luota 28-vuotiaana. Sen jälkeen olin oma yksikköni. :)
Asun täällä edelleen, mutta vanhemmat muuttivat pois siinä kuudenkympin korvilla...
- KalpeaKuu
Piirun vaille 18 olin.
- Jokunainen
17-vuotiaana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386