Minkä ikäisenä muutit

Gallup

pois vanhempiesi luota vai asutko heidän luonaan edelleen????

19

424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokuvaanjostainjuu

19-vuotiaana muutin pois.

• NormanBates73

Asun äitini kanssa. Pidämme pientä motellia.

• pitkätukka-68

19-vuotiaana.

• Knainen

15 vuotiaana. Silloin mun matkani alkoi ilman vanhempiani. eli varhain se tapahtui. Peruskoululaisena

• yksilöllisesti

8-v häädettiin ekakerran perheestä ja viimoisimmästä 14-v. Aika vaikeita reittejä joutunut puikkelehtimaan ihan ypöyksin tosi reikäisessä maastossa. Noin kolmikymppisenä sain eka kerran huomiota asialleni kun voimat alkoi vähenemään.

• Siun

Taivaan Isän siunausta elämääsi,
        Toivottavasti löydät hänet rakastavana Isänä Jeesuksen kautta,
        Joka ei hylkää sinua vaan rakastaa sinua...
        Ja hoitaa syy, esim hylkäämisen haavat...

• Älä-yritä-taas
        Siun kirjoitti:

Hype-Hilimalle tieto: jos lähestyt yhtä kotia, ilmoitan siitä poliisille. Voihan sitä uskovaiseksi tekeytyä ja laitella nimeksi sinun. Siis muista tästä lähtien, teen rikosilmoituksen. mua et enää häiritse näillä jutuillas. Olen vuoden kyttäillyt hommia, sinä sen saat aina aikaiseksi, joten et jätä minulle vaihtoehtoja. Kotirauhan häirintä, vaimo ei uskalla siitä ilmoittaa.

Hilima yrittää saada jalkovälilään rahaa eräältä. kova on kiima nakulla. Minkäs huorille mahtaa?

• maallinen
        Siun kirjoitti:

No ei tässä mitään taivaallisia olla kaipailtu. Sosiaaliturvaa, oikedenmukaisuutta , tolkkua ja oikeaa asian hahmottamista sekaantujilta kylläkin. Mut kiitos toivotuksesta........ jos nuo henkimaailman olennot sitten päättää sekaantua niin olisi niidenkin hyvä jotain tietää ennen tekoja.

• vallattaa
        Älä-yritä-taas kirjoitti:

Hype-Hilimalle tieto: jos lähestyt yhtä kotia, ilmoitan siitä poliisille. Voihan sitä uskovaiseksi tekeytyä ja laitella nimeksi sinun. Siis muista tästä lähtien, teen rikosilmoituksen. mua et enää häiritse näillä jutuillas. Olen vuoden kyttäillyt hommia, sinä sen saat aina aikaiseksi, joten et jätä minulle vaihtoehtoja. Kotirauhan häirintä, vaimo ei uskalla siitä ilmoittaa.

Hilima yrittää saada jalkovälilään rahaa eräältä. kova on kiima nakulla. Minkäs huorille mahtaa?

Tuos on vissiin sitte niitä saatanan kätyreitä hommis taas, ettei liian helpolla vaan rinssessa pääse.

• Eivalittamista

Asun edelleen. Ja meinaan asua aina!!! Mikä siinä valittamaan ruokaa on vaattet pessään ja sotkut siivotaan. Ite voi löhötä ja Omat rahat juua !

• Salaisuussinulle

Ysiltä muuttin pois äiteen huomasta. Eli 14 taisin silloin olla.

• Mies.pirkanmaa

24v.

• mävaan

Olin melkein 25 v. Mutta sitten muutinkin itse ostamaani yksiöön (joka vaihtui sitten aikanaan itse ostamaani kaksioon)

• teininäitsenäistyin

olin vasta täyttänyt 16 vuotta.

• Knainen

Mulla ainakin oli niin että vaikka jouduin varhain tekeen sen henkisen irtaantumisen vanhemmista ja lapsuuteni kodista/kaupungista, niin enhän minä nyt ikäni takia täysin itsenäistynyt vielä voinut peruskoululaisena olla.

Vanhempani hoiti ja hallinnoi raha-asioitani ja maksoi elämiseni.

Kelasta tuli opintoihin rahaa mutta esim. Kun koulusta tuli todistuksia ja kokeita niin minun oli edelleen haettava niihin vanhempieni nimikirjoituksia.

Kerran muistan että minulle oli kovan puhelimen käytön takia asetettu saldoraja ja halusin sitä nostaa. Luulin et sen pystyn tekeen ilman vanhempiani mutta ei se onnistunut

Minun liittymäni hallitsija oli vanhempani ja minä olin vain käyttäjä eli vanhempani ainoastaan pystyi muuttaan saldorajan summaa tai saamaan PUK-koodit tietoonsa

Niissä asioissa mun piti käydä lapsuuden kotitalossa vierailulla ja pitää suostuttelu puheita et miks saldorajaa pitäis nostaa.

Itsenäistyminen siis oli tuossa iässä henkinen mutta käytännön kuvioissa olin alaikäinen ja niissä asioissa edelleen riippuvainen vanhemmistani

• Muutin lukion jälkeen 19-vuotiaana opiskelemaan yliopistoon toiseen kaupunkiin. Sitten henkisesti taisin siirtää kotini pois vanhempien luota 28-vuotiaana. Sen jälkeen olin oma yksikköni. :)

• Asun täällä edelleen, mutta vanhemmat muuttivat pois siinä kuudenkympin korvilla...

• KalpeaKuu

Piirun vaille 18 olin.

• Jokunainen

17-vuotiaana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      135
      7455
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4492
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      56
      3510
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      510
      3275
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2164
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1813
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      24
      1799
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe