Näkijä autatko minua yhdessä asiassa

MuutoksenTuuliaChrista

Toivon että tähän ketjuun ei häiriköt kirjoittele sitten ollenkaan, Kiitos siitä.
Haluaisin tietää mitä näkyy kotiasioihin sekä ihmissuhteet? Onko muutoksia näkyvissä? En asu parisuhteessa ja olen työssäkäyvä nainen. Kiitos kun /jos katsot tähän. Ystävällisesti

18

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu, ei hyvältä näytä.

    • Mere

      Hakeudu he-ma hoitoon ,sillä sitä sinä todellakin tarvitset!

      • Mitäs jos pysyisit asiassa.

        Tunnettuna profeettana annoin näkymäni asiasta.


      • 9994474

        Näkijöitä on. esimerkiksi eräs sukulaiseni tytär kävi edesmenneen äitini kanssa läheisellä bensa-asemalla jäätelöllä pari kertaa viikossa. Lapsi oli sanonut että jos ostat ässäarvan nyt, voitat 30 euroa. Äitini ei halunnut pahoittaa lapsen mieltä vaan osti arvan. Kuinka ollakaan, arvassa oli 30 euron voitto.
        Näen minäkin joskus asioita ,mutta muistan ne vasta kun asia tapahtuu.


    • Kristalliboltsi

      Kai sä nyt näät ne sun hima-asiat multa kysymättä paremmin kun mä? Mä en viitsi ede tsiigaa tollast juttuu. Boltsis näkyy, et yks henkilö on susta oikeesti kiinnostunut, mut niit on niin monta tos nipussa, et mä en erota kuka hän niistä on. Siks sun tarttee kysyy niilt jokaselta. Oletko kiinnostunut minusta? Hän joka vastaa sinulle, et olen, niin hän on se oikea.
      Onnee haulle, kyl se sielt löytyy jos oot tosissas.

      • hulluseon

        Just.Kysy kaikilta ketkä haluaisit olevan sinusta kiinnostuneita,jätä köyhät väliin.Oikeastaan mene vain lähikuppilaan ja hihkaise ovelta "ketä olisi kiinnostunut,tositarkoituksella kaikkine siihen liittyen..." ja kyllä löytyy jos vaan olet tosissas ja haluat...niitä "tositarkoituksen ritareita" voi olla jonoksi astikin,ei muuta kuin luota vaistoosi ja katso kenellä on aura lupaavin.... ja eiku kyntämään


      • parempitapa
        hulluseon kirjoitti:

        Just.Kysy kaikilta ketkä haluaisit olevan sinusta kiinnostuneita,jätä köyhät väliin.Oikeastaan mene vain lähikuppilaan ja hihkaise ovelta "ketä olisi kiinnostunut,tositarkoituksella kaikkine siihen liittyen..." ja kyllä löytyy jos vaan olet tosissas ja haluat...niitä "tositarkoituksen ritareita" voi olla jonoksi astikin,ei muuta kuin luota vaistoosi ja katso kenellä on aura lupaavin.... ja eiku kyntämään

        Musta cinderella-tapa on parempi. Otetaan sopivan kokoinen kenkä ja asetetaan se silkkityynylle, sekä lähdetään etsimään henkilöä jonka jalkaan se sopii. Jalkahikisuihke on varmasti hyvä ottaa mukaan.


      • rotta-48
        parempitapa kirjoitti:

        Musta cinderella-tapa on parempi. Otetaan sopivan kokoinen kenkä ja asetetaan se silkkityynylle, sekä lähdetään etsimään henkilöä jonka jalkaan se sopii. Jalkahikisuihke on varmasti hyvä ottaa mukaan.

        Hah hahaa...Opium-parfyymia,se peittää viikkojen hajut !!!!! Koko Kangasalan asema 60-luvulta 80-luvulle HAISI sille,kun joka päivä yksi ainoa huuhaa-tantta joka luuli olevansa tähti-valokuvaaja laittoi Opiumia vanhojen päälle pesemättä kainaloitaan !!! Muut suihkautti varovasti ilmaan ja kävelivät läpi mutta tämä pikkukylän hienosto-kaupunkilainen uitti itsensä siinä.Hah...uitti,hahhaahhaaahhaahahhaahhahaahahahahahhh ja hah !!!


      • 44478576
        parempitapa kirjoitti:

        Musta cinderella-tapa on parempi. Otetaan sopivan kokoinen kenkä ja asetetaan se silkkityynylle, sekä lähdetään etsimään henkilöä jonka jalkaan se sopii. Jalkahikisuihke on varmasti hyvä ottaa mukaan.

        Ja se joka vetää kengästä 80% pontikkaa näkee pian yhtä ja toista.


      • 9988786

        Tiedän erään näkijän ja voin ehkä antaa yhteystiedot, mutta varoitan että älä pelleile.


      • KangasalaTrePirkkala
        9988786 kirjoitti:

        Tiedän erään näkijän ja voin ehkä antaa yhteystiedot, mutta varoitan että älä pelleile.

        Voe voe ku pelottaa....pelkään niiiin paljastajaa.menee kaikki...ystävät ja varastetut rahat,mökit....maine sen kun kasvaa mutta millainen...et pysty näyttämään rumaa naamaasi enää kuin Israelissa,juutalaisten maassa."älä pelleile",sun ois pitänyt tajuu toi ajat sitten,kaikki paska lentää sun naamalles.Omat koirat purevat,muista se pelle !!!!!!


    • Huuteluakunpiisaaheiltä

      Taitaa olla he-ma ja Kristalliboltsi sama henkilö. Näin kertoo intuitioni

      • Väärin

        kertoo. Boltsi on stadilainen, sen näkee jo kirjoitustavasta. he-ma on bönde joka kirjoittelee etupäässä uskiksien sivuilla. Boltsi kirjoittaa ainoastaan omalla nimimerkillä


      • Väärin kirjoitti:

        kertoo. Boltsi on stadilainen, sen näkee jo kirjoitustavasta. he-ma on bönde joka kirjoittelee etupäässä uskiksien sivuilla. Boltsi kirjoittaa ainoastaan omalla nimimerkillä

        Epäilen Boltsin stadilaisuutta !!!!!!!


      • fak59 kirjoitti:

        Epäilen Boltsin stadilaisuutta !!!!!!!

        Boltsin syy kirjoittaa tsadilaisittain lienee kirjoitustavan peittäminen.

        Hän esiintynee eri nikillä näkijänä ja kerää rahat aloittajan kaltaisilta idiooteilta.


      • Kristalliboltsi
        he-ma kirjoitti:

        Boltsin syy kirjoittaa tsadilaisittain lienee kirjoitustavan peittäminen.

        Hän esiintynee eri nikillä näkijänä ja kerää rahat aloittajan kaltaisilta idiooteilta.

        Fuulaa on juttus. Mä skrivaan aina samalla nimmarilla, eikä mul oo mitää nikkejä . Mun jutut ei bungaa mitää, koska ne on flöitteja, jotka urpokin tajuu. Niin tyhmää ei oo födannu joka ne todeks uskois.
        fak59. Mä oon födannu Kingalla Stadissa ja notkunu hörnillä ikäni. Kinaporissa kävin skolee sellases gammelis fedubygassa joka on jo lanattu, tilalle on bygattu asuntoja.


      • isopersejetro
        Kristalliboltsi kirjoitti:

        Fuulaa on juttus. Mä skrivaan aina samalla nimmarilla, eikä mul oo mitää nikkejä . Mun jutut ei bungaa mitää, koska ne on flöitteja, jotka urpokin tajuu. Niin tyhmää ei oo födannu joka ne todeks uskois.
        fak59. Mä oon födannu Kingalla Stadissa ja notkunu hörnillä ikäni. Kinaporissa kävin skolee sellases gammelis fedubygassa joka on jo lanattu, tilalle on bygattu asuntoja.

        sä mikään stadilainen oo !!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe