Hellurei oon siis 15v tyttö jolla ei oo ainakaan vielä todettu minkäänlaista sairautta. Kärsin varmaan jonkinlaisesta paniikkihäiriöstä, sillä ahdistun helposti ja pelkään jokaista pientäkin kipua kehossani. Esim. Alapääni molemmilla puolilla on ollut jo jonkin aikaa turvonneet pienet imusolmukkeet. Myös näkökentässä on aikaisempaa useammin näkynyt ”matoja” vaaleita ja tummia (johtuu varmaan laseista joita en käytä ?) SEKÄ välillä tulee ”tunnoton” olo että olen varma vähintään pyörtyväni kun keho on niin kevyt ja sitten alkaa tärinä ja suunnaton huimaus että lattiat on vinossa. Haluaisin vain tietää olevani kunnossa, mutta pelkään mennä lääkärille. Mitä Mieltä olette olenko ihan sekaisin?
Pelkään sairauksia ja oon varma että kuolen niihin
hermostunutnuori
4
125
Vastaukset
- Huolestunutnuori
MYÖS n. Kuukausi sitten näin silmissä sellaisen ”tähti sateen” että kirkkaita pilkkuja vain leijaili muutaman sekunnin ajan.
- Huolestunutnuori
Vai johtuuko suunnattomasta koulustressistä ja usein ilmenevästä niskakivusta.
- mamulettoKarhu
jazz-cuzi
man-e-kiinni
ai-kaa
- Turhapelko
Ei sinulla ole mitään hätää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005027513- 2302630
- 262571
- 1601897
- 1141758
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01357- 761173
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41145